Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
187
98
28
Dobro, da sem naletel na tale video o 4x4 za yarisa cross, je bil oče že blizu nakupa.

Sicer je pa s temi 4x4 pogoni itak tudi drugje bolj žalost. Npr dacia duster z zaletom ne pride v kak razrit klanec, kjer se landcruiser lahko ustavi in popolnoma brez težav spelje.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.875
1.265
113
Dobro, da sem naletel na tale video o 4x4 za yarisa cross, je bil oče že blizu nakupa.

Sicer je pa s temi 4x4 pogoni itak tudi drugje bolj žalost. Npr dacia duster z zaletom ne pride v kak razrit klanec, kjer se landcruiser lahko ustavi in popolnoma brez težav spelje.
Primerjava Dusterja in Land Cruiserja je kot bi primerjal gumenjak z jahto. Nima kaj dosti smisla...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.269
325
83
Dobro, da sem naletel na tale video o 4x4 za yarisa cross, je bil oče že blizu nakupa.

Sicer je pa s temi 4x4 pogoni itak tudi drugje bolj žalost. Npr dacia duster z zaletom ne pride v kak razrit klanec, kjer se landcruiser lahko ustavi in popolnoma brez težav spelje.
Pa dobro, kaj folk cist mimo glede pogonov in njih zakonitosti?
Elektrika ni 4x4, razen e.motorja za vsako kolo posebaj.
4x4 je kardan. Ende.
V " tamalih" edino Subaru in Suzuki dandanes na EU trgu, omenjeni Duster se tudi šlepa na Nissan tehnologiji z kardanom.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.154
2.549
113
Pa dobro, kaj folk cist mimo glede pogonov in njih zakonitosti?
Elektrika ni 4x4, razen e.motorja za vsako kolo posebaj.
4x4 je kardan. Ende.
V " tamalih" edino Subaru in Suzuki dandanes na EU trgu, omenjeni Duster se tudi šlepa na Nissan tehnologiji z kardanom.
Po tvoji logiki je edini pravi pogon z dvema elektro motorjema na par koles.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.962
3.965
113
Sam tile imajo potem "trail tipko", ki motor vrže v full size generator in veselo tuli na 4.5rpm zato da lahko napaja zadnji motor
Dobro, da sem naletel na tale video o 4x4 za yarisa cross, je bil oče že blizu nakupa.

Sicer je pa s temi 4x4 pogoni itak tudi drugje bolj žalost. Npr dacia duster z zaletom ne pride v kak razrit klanec, kjer se landcruiser lahko ustavi in popolnoma brez težav spelje.
Vsi sosobni pogoni zadnjih 20 let so spsobni prenest navor na nasprotno os in premaknit avto, 90% pogonov je sposobna prenašat navor preko osi in sposobna reševat diagonalne locke ipd. Skratka večina sodobnih pogonov je v smislu samega pogona vrhunskih in so daleč pred pogoni ki so bili vgrajeni v klasične terence tam do leta 2000.

Edina razlika pa je toyota z hibridi. Že rav prejšnje generacije pa lexusi so imel enako težavo kot yaris cross, enoostavno nisi premaknili avta po ravnini če so dejanska pogosnak kolesa odpovedala. Pri aktualnem RAV pa vidim da je še kar enako, ima pa trail tipko ki zažene motor v generator načinu na full in tako zagotavlja max. tok na zadnji osi s čimer opravi bazične 4x4 teste. Torej maloo boljše, še vedno pa isto kot prenos pol navora z motorja preko kardana kot deluje "klasika".
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.161
5.431
113
Fantje nea najbolj razumete ne, ti avti niso namenjeni terenu. Razen če je teren luknja v cesti in robnik pred trgovino. Tak da to je to, 99% teh avtov niti makedama ne vidi. Realno koliko voznikov je že bilo v situaciji, ko bi 4x4 res rabili. Tu so izvzeti fuk placi in tisti, ki vozijo 4x4 z pravim pogonom.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.962
3.965
113
Fantje nea najbolj razumete ne, ti avti niso namenjeni terenu. Razen če je teren luknja v cesti in robnik pred trgovino. Tak da to je to, 99% teh avtov niti makedama ne vidi. Realno koliko voznikov je že bilo v situaciji, ko bi 4x4 res rabili. Tu so izvzeti fuk placi in tisti, ki vozijo 4x4 z pravim pogonom.

Če ga ne rabiš potem ga ne kupiš oz. doplačaš, sej večina SUV ima cenejšo 2wd opcijo. Za tiste ki ga rabimo pa moira vsaj osnovno delovat, kar lahko rečem za vsa vozila na trgu, razen za toyoto.

Drugače je 4wd lahko tudi del aktivne varnosti, pri teh višjih in težjih vozilih (SUV) kar konkretno pomaga 4wd ko ga zapelješ čez kakšne serpetine ali pa drsečo cesto. Kako bi se obnašala toyota s temi elektro pogoni je pa vprašanje ...

Še RAV4 prejšnje generacije:
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.167
3.524
113
V praksi se potrebuje samo v snegu, tisit dan na leto ko sneg sploh je.
Igzekli.
Pomaga, da se tisti en snežen dan izkoplješ ven iz kakšnega parkinga.
In to je tudi glavni namen/uporabnost teh električnih "4x4 pogonov".
.
Edit: pogledal včeraj pripet video.
Očitno ta Toyotin "električni 4x4" niti za izkopat se iz parkinga ni dober...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.161
5.431
113
Saj marketingarji niso nori. Dobro se ve kaj se kupuje in kaj dejansko rabi. Zato pa se delajo taki pogoni. Če že osnovo pogledamo, SUV brez 4x4 je že zgrešena logika in se vseeno prodaja :).
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in Matey

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.704
801
113
Če ga ne rabiš potem ga ne kupiš oz. doplačaš, sej večina SUV ima cenejšo 2wd opcijo. Za tiste ki ga rabimo pa moira vsaj osnovno delovat, kar lahko rečem za vsa vozila na trgu, razen za toyoto.

Drugače je 4wd lahko tudi del aktivne varnosti, pri teh višjih in težjih vozilih (SUV) kar konkretno pomaga 4wd ko ga zapelješ čez kakšne serpetine ali pa drsečo cesto. Kako bi se obnašala toyota s temi elektro pogoni je pa vprašanje ...

Še RAV4 prejšnje generacije:

Zakaj daješ tu gor tehniko iz leta 2013?

Tule imaš Lexus NX, novi RAV4 naj bi imel enak sistem:


Še vedno ni to to, ampak je vsaj nekaj.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.704
801
113
Še RAV4 proti Hondi CR-V:

RAV faila pri 3-wheel slip test, Honda ne. Ostalo je še kar OK, in ima svoje prednosti, če to potrebuješ. Corolla Cross bi se morala obnašati podobno, ker ima podobno močan motor.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.269
325
83
Po tvoji logiki je edini pravi pogon z dvema elektro motorjema na par koles.
Hm, če sem prav prebral svoje napisano sem omenil e motor/ kolo ne pa e motor/par koles. Videl edino.napako da ne omenil folkswagn kot ponudnika 4x4 pogona v ponudbi na trgu. Tapravi pogon že napisal kardan.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.154
2.549
113
Hm, če sem prav prebral svoje napisano sem omenil e motor/ kolo ne pa e motor/par koles. Videl edino.napako da ne omenil folkswagn kot ponudnika 4x4 pogona v ponudbi na trgu. Tapravi pogon že napisal kardan.
Točno tako, ti praviš vsako kolo svoj motor, torej za sprednji par rabiš 2 motorja po tvoje. Zakaj?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.118
9.228
113
EU
Olje v menjalniku so meni menjali pri 120k km, pri 90k km je bil servis pod 500€, največji strošek so iridium svečke.
Olje za CVT menjalnik za Avensisa je "Toyota Genuine CVT Fluid FE".
Zanima me, kdo je proizvajalec tega olja?
Servis računa samo za petliterno plastenko olja, dobrih 180 Eurov.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.497
1.412
113
Smrdi po klasičnem nategu uradnega servisa, ki še napihne ceno - ker lahko. Kakšen je slo MPC cena?

Na amazonu bi se skoraj splačalo (je še carina in DDV) 4L oroginal kanto kupiti v Ameriki:
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.118
9.228
113
EU
Lokalni trgovec z avtodeli pravi, da je cena pooblaščenca ugodna, ker on ne more nabaviti olje ceneje.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.118
9.228
113
EU
Še filter olja menjalnika (3533012050) je 150 ur. Tesnilo oljnega korita (3516812091) je 20 Eur. Skupaj 170 Eur
Neoriginalni komplet filter in tesnilo, lokalni trgovec zrihta za 70 Eur kpl. To je OK.
Za olje bo potrebno pogledat zgoraj omenjene štacune.