Tole kar bom zdaj napisal je izkljucno moje mnenje in obcutki (da ne bo kdo skakal pokonci). Glede na to da gledas avtomobile do 30 jurjev (ce prav razbiram) in gledas Corrolo.
Ok pustimo trenutno strani hibridno tehnologijo (ki mi je osebno zelo fina zadevscina ceprav je nimam) ter zanesljivost ( ki upam da je se taka za naslednje desetletje) meni daje Corrola obcutek da je narejena za reveze in se v njej dejansko pocutim kot revez ( kar dejansko tudi sem kar je dejstvo). Vse je narejeno na najbolj poceni mozen nacin, armatura obupna ( da ne recem grda) nenatancno narejena , nikjer nicesar kar bi ti vzbujalo obcutek lagodja oz ugodja, zvocne izolativnosti ne pozna, da ne omenjam 'infotainmenta', ventilacija obup.. v glavnem prav ceneno se pocutis v njem kot da se je proizvajalec potrudit ti dat vedet da si socialec in toliko kot si vreden so ti oni tudi dali v avtu.
Ce bi imel avto letnico 1997... bi ga verjetno pohvalil.
Tako da..na koncu je res vse kar ti ostane, da se opiras na zanesljivost.
In mene kar zgrozi ce pomislim da bi odstel 27 do 28 jurjev in potem dobil...Corollo.
Glede 'občutka' sam za zdaj ne vem za slabšo obcijo ( govorim za avte v rangu med 20 in 30 jurji).
Saj peljat ga je lustno..igriv ( igrackast), lepo gre v ovinke, blazi nase ceste..dober obcutek na splosno kar se voznje tice. Samo 'obcutek' v avtu kot tak..dizastr.
( nemci in francozi (plus kar je ostalo od severnjakov) so tule svetlobna leta stran).
Ce das kaj na ta del bi ti osebno svetoval da gres poizkusit se kaj drugega ( avto kot tak..kak motor naj bi bil v njem je naslednja stopnja ( in problem), ker na omenjano kilometrino kar nekaj ur prezivis v avtomobilu.
Uporabnik
vincent je že 2x v tej temi lepo povzel bistvo.
Bom opisal še svoje (subjektivno) mnenje:
pred slabima dvema letoma je k hiši prišel nov Passat Variant 2.0 TDI, R-Line (+ dve postavki dodatne opreme), ročni menjalnik.
V akciji ČMC je prišel točno 27.500 € + letna vinjeta gratis.
Pred slabim letom je k hiši prišla še nova Toyota C-HR hibrid, oprema C-enter (doplačane 4 postavke dodatne opreme).
Naročena po naročilu, prišla je slabih 25.000 €.
Če primerjam price / performance med avtomobiloma in dobrih 2.500 € nakupne razlike v ceni, je VW žal absolutni zmagovalec.
Tako po udobju med vožnjo, zmogljivostih, porabi kot tudi prostornosti, pa čeprav z ročnim menjalnikom (DSG nisem vzel, ker ni bilo več željenega avta na zalogi, za avto po naročilu pa bi bila potem že precej višja nabavna cena, za to razliko v ceni sem pa rajši odpeljal družino po svetu).
Mešam hruške in jabolka? Zavedam, da avta nista primerljiva, sploh, ker je en z ročnim menjalnikom in drugi avtomatik, dodatno sta avta še v popolnoma drugih avtomobilskih razredih, gledam pa na stvari racionalno in C-HR je v mojih očeh absolutno precenjeni SUV jajček.
Pelje se zelo dobro (sploh nimaš občutka, da je SUV, zaradi baterij je pri vožnji po neravninah zelo prizemljen), ostalo pa je v mojih očeh popolnoma enako kot je napisal
vincent za Corollo (katastrofalen infotainment, slaba plastika, uporabljeni čunga-lunga materiali, občutek kot da bo vse v nekaj letih razpadlo...).
Nakupa ne obžalujemo (itak se vozi žena z njim), ker je C-HR vseeno "samo" drugi avto pri hiši (naredil bo dobrih 10k km letno), imeli ga bomo cca. 10 let, pa tolažim se s tem, da je japonski avto in znamka, ki je po zanesljivosti proti vrhu in da z njim ne bo večjih okvar.
Omenil bi (še) glede neuglajenosti dizla: v eni od tem (žal se mi ne da pobrskat) ste uporabniki ugotovili, da je Passat eden najbolje zvočnih izoliranih avtov, temu lahko samo pritrdim. S tem avtom se lahko pelješ 50 ali 150, pogovor v kabini bo praktično na enaki slišnosti.
Pa še enkrat, daleč od tega, da hvalim VW, sam sem pred nakupom gledal popolnoma druge avtomobile, ampak je prišla na mizo tako ugodna ponudba, da sem se na koncu odločil tako kot sem se.
Poraba C-HR vs.Passat: poleti ima prvi porabo 4,7 litra, pozimi 5,2. Drugi ima porabo ob enakih pogojih vožnje in na enaki relaciji med pol litra in litrom več. S tem, da je slabe pol metra daljši in 200 kg težji. Realno pa se žena vozi z umirjeno vožnjo s porabo okrog 5 litrov, jaz pa z dokaj dinamično 6 litrov.
Včeraj sem na Bledu tankal za polno, se odpeljal na Pokljuko z vožnjo na meji zdrsa, se odpeljal v koloni nazaj v dolino in po avtocesti po aktivnem tempomatu 135 km/h do Dola pri Ljubljani (parkrat sem med prehitevanjem potegnil do 160-170), povprečna poraba 5,3 litra (na vrhu Pokljuke je kazala 10,1).
Pa da se vrnem nazaj na temo o Corolli: peljat sem jo šel z 1.8 motorjem, ni me prepričala, enak občutek kot pri C-HR, preveč kompromisov glede notranjosti (slaba kvaliteta izdelave, zanič infotainment... to so stvari, ki meni osebno precej pomenijo), zame absolutno preslaboten motor, z mojim načinom vožnje ter letno kilometrino žal ekonomsko neupravičen. Da bom dal pa 25k € zato, da bom lovil nizko porabo in spremenil svoj slog vožnje, temu se pa lahko samo nasmejim.
Glede 2.0 motorja ne bom komentiral, ker ga nisem šel peljat, je pa avto s tem motorjem že relativno drag, razen motorja mu ostanejo vse ostale (v mojih očeh) negativne lastnosti. Se pa še enkrat strinjam, da mogoče je pa na dolgi rok to dober nakup v smislu vzdrževanja vozila in nepredvidenih stroškov, če bi kupoval avto samo na podlagi statistične pokvarljivosti, bi bila Corolla mogoče celo ožji izbor.