Sem si ogledal na RTL. Sporna je spet regulacija, ki vse to dopušča, ta gospod bo sicer našel dlako v jajcu in iz Toyote še kaj iztožil, ampak dejstvo je da Toyota ne bo spremenila podatkov o porabi na svoji strani dokler bo EU regulacija taka kot je. Enako delajo vsi ostali proizvajalci in pač moraš ostati konkurenčen.
Imamo novi WLTP testni cikel, ki je veliko bolj realen, kje je torej problem?
Problem je v tem da se za CO2 cilje (famoznih 95g), ki so bili spisani v času NEDC uporabi nek pretvorbeni faktor, se spomnim da so se takrat nekaj pritoževali, ker naj bi proizvajalci WLTP nalašč "odpeljali" bolj potratno, ravno zaradi tega da bi ta pretvorbeni faktor bolj napihnili (
članek). Torej avto fizično testirajo samo na WLTP testnem ciklu, potem pa izračunajo kakšne naj bi bile NEDC vrednosti.
Potrošniki smo bili vsi veseli, končno bo WLTP prikazal malo bolj realno porabo, v resnici nam pa sedaj proizvajalci servirajo spet nek izračunan nerealen podatek.
Sicer je WLTP podatek za Corollo 2.0 106 g CO2/km, kar je 4,5 l/100 km za 1.8 pa 4,3 l/100km
Meanwhile in Slo, moja žena ima z novim Priusom po prvih 2.000 km (v enem mesecu) porabo 3,5 l/100 km, avto ne vidi praktično nič AC, vozi se veliko, obut je pa v 15" Toyo NanoEnergy.