Delovanje je v principu zelo enostavno, najlažje gledati iz vidika potrebne moči, ki jo zahteva voznik, tako lahko določimo tri glavna stanja (okvirno za 1.8):
- 0-8 kW gre na baterijo vse do 115 kmh jasno z 8 kW ne moreš iti tako hitro niti po ravnini, če je pa rahel klanček navzdol, se pa do takega stanja da priti.
- 8-72 kW gre samo na bencinski motor, baterijo po potrebi polni/prazni na 6 črtic
- 72-90 kW Motor na polno + elektrika, baterija se prazne
Meje niso zacementirane tako kot sem napisal, ampak so odvisne od trenutne napolnjenosti baterije. Pa jasno baterija sodeluje ob vsaki spremembi gas pedala da izboljša odzivnost, torej če imaš zavito gorsko cesto in veliko spreminjanja zahtevane moči se ti baterija tudi lahko bolj prazne.
Bencinski motor pa deluje tako kot generator na najbolj učinkovitih obratih za zahtevano moč, pod 8 kW noben motor ni učinkovit, ne glede na to na koliko obratih ga boš vozil, preprosto ima preveč lastne parazitske porabe, zato je v takih pogojih ugasnjen. Če želiš od pogona nekih 25 kW bo motor deloval nekje pri 2200 obratih, pa ni pomembno ali to pomeni rahlo pospeševanje pri 60 kmh ali pa kruzanje po ravnini pri 130 kmh.
To delovanje mi je kot uporabniku hitro prišlo pod kožo in sedaj je to meni enostavno bolj naravno delovanje kot pa klasičen pogon.