Slabo poznaš predpise. Kaj misliš, da ona bela črta na tleh označuje mejo parkirišča ali kaj drugega?Citat:
Uporabnik hipnotik pravi:
In?
Mislim, da je vse po predpisih razen, če je kakšen znak prepovedi, ki ga ni videti na sliki.
slabo mislis. V kateri avtosoli so ti rekli da lahko po zgornjem sistemu lahko parkiras in ne ustavis? Pa recimo da tvoje pisanje celo drzi za mojo ulico. Ampak ulica je siroka 10+ metrov in se kljub parkranim vozilom na obeh straneh lahko se dva srecata., tista ulica na zgornji sliki pa ni 10m siroka.Citat:
Uporabnik hipnotik pravi:
Pa saj to ni AC.
Se mi zdi, da je naselje in v naselju lahko parkiraš na cesti, če prometni znak to ne prepoveduje in če je odmik do nasprotnega roba oziroma do polne črte več kot tri metre.
Vsi so v prekršku, s tem da ima redarsko vozilo prižgane intervencijske luči. Sicer ne vem, če rumena pomeni, da lahko tam začasno stoji, mogoče Mahoney bolj ve.Citat:
Uporabnik hipnotik pravi:
Ker vidim, da zelo dobro poznaš prometne predpise mi prosim odgovori katero vozilo ni v prekršku, če bi bilo tako parkirano cel teden.
Na sliki so štiri vozila.
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
klobasa je našel v kranjsi gori nek podvoz s 3,8m višine, kar je pa premalo za šleparje. Če ta podvoz dejansko obstaja ne vem. ne poznam toliko KG.
še komentar na slikico!
100 metrov je približno 6-7 dolžin šleparja. največkrat med njimi ni niti ene dolžine.
Kako promet laufa po španiji pa ne vem. Vem da imajo busarji v avstriji ponoči hitrost na AC znižano na ?. zakaj tak ukrep ne vem.
Ta ukrep ki so ga sedaj sprejeli na karavankah nekako razumem kot blaženje kolon turistov, ki so ob koncih tedna. kaj podobnega znajo uvesti tudi ob novem letu, veliki noči in podobno...
Jaz pa ukrep razumem kot pritisk na naše peke od politikov, za drugo cev Karavanškega tunela. Ko so imeli sami podobne tunele s samo eno cevjo, takih ukrepov niso imeli. Uvedli so jih šele zdaj, ko imajo že vse dvojne.
In zakaj potem prav nikogar ne vidim, da bi parkiral tako?Citat:
Uporabnik hipnotik pravi:
In da ne bo pomote to velja tudi na regionalni cesti, ki pelje skozi naselje, npr v Mednem ali pa Brezovici pri Lj. in v vseh manjših naseljih skozi katere gre določena regionalna cesta.
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
klobasa je našel v kranjsi gori nek podvoz s 3,8m višine, kar je pa premalo za šleparje. Če ta podvoz dejansko obstaja ne vem. ne poznam toliko KG.
še komentar na slikico!
100 metrov je približno 6-7 dolžin šleparja. največkrat med njimi ni niti ene dolžine.
Kako promet laufa po španiji pa ne vem. Vem da imajo busarji v avstriji ponoči hitrost na AC znižano na ?. zakaj tak ukrep ne vem.
Ta ukrep ki so ga sedaj sprejeli na karavankah nekako razumem kot blaženje kolon turistov, ki so ob koncih tedna. kaj podobnega znajo uvesti tudi ob novem letu, veliki noči in podobno...
Jaz pa ukrep razumem kot pritisk na naše peke od politikov, za drugo cev Karavanškega tunela. Ko so imeli sami podobne tunele s samo eno cevjo, takih ukrepov niso imeli. Uvedli so jih šele zdaj, ko imajo že vse dvojne.
Nimajo vseh tunelov dvojnih, sploh ne - zapelji se po A9, recimo.
In ni težava v tem, da je Karavanški predor enoceven, težava je v tem, da so že nekaj časa nazaj ugotovili, da ne ustreza nekaterim varnostnim standardom EU glede na količino prometa. ASFINAG in DARS sta se dogovorila, da bosta zadeve spravila na zahtevan nivo - ASFINAG je bil zadožen za prezračevanje in ga izboljšal, DARS pa za videonadzorni sistem in ni naredil nič.
V času turistične sezone zaradi povečanega prometa varnostni sistemi ne zadoščajo več, zato so Avstrijci naredili tisto, kar morajo (in bi morali tudi naši, če bi upoštevali predpise).
Citat:
Uporabnik paci pravi:
...
Sicer ne vem ,če so jodlarji kdaj zapiral svoje Taurn tunele ,ko je bila gužva zaradi tovornjakov.
Lotijo naj se prenove ventilacije ali pa naredijo še eno predorsko cev za drugo smer.Saj denar € pri nas ni problem .Posojamo Grčiji na veliko ,pa še gradbinci bi imeli delo ,pa naj bo to naši ali pa tuji.
Sicer pa ne vem zakaj komlicirajo :Kamione na vlak v Beljaku pa na Jesenice .Saj SŽ zdaj jamrajo da nimajo biznisa zaradi Luke Koper .
Citat:
Uporabnik hipnotik pravi:
Pri nas prevladuje mnenje, da je parkirani avto za na pločnik vozeči pa za na cesto
Drugače jih pa kar veliko vidim tako parkiranih in to po celi evropi.
Ob priložnosti bom malo poslikal in boš videl, da je to v tujini stalna praksa.
Drugače je pa vse napisano v 52 čl starega ZVCP v novem pa nisem preverjal in mislim da je enako.
Cena v EUR za eno in drugo?Citat:
Uporabnik keber pravi:
Dejansko bi drugo prometno cev radi naši, jodlarji bi samo servisno cev imeli, ker promet kaj resnega še ne upravičuje,
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Grobi izračun gospodarske škode zaradi zapore 6 x po 17 ur.
Prvi dan zapore je "obtičalo" 150 tvornih vozil - zaradi tega je nastal izpad celega "avtodneva". Le-tega lahko grobo ocenite s 600,- EUR izpada prometa - torej: 6 x 150 x 600 = 540.000,- EUR - in to večinoma slovenski prevozniki.
Pa še glede "zapore zimske ceste - šleper". Se načeloma strinjam s tabo, da je treba povzročitelja / krivca kaznovati. Vendar ne pozabi, da to večinoma ni voznik kamiona (hint: vrhniški klanec - spodaj 1 cm snega - pod vrhom 10 cm snega - kako pri ljubem bogu naj voznik, ki krene iz Ljublana ve, da naši cestarji ne čistijo pravočasno). Drugače pa je - če je znak za zimsko opremo, kamion pa s slicki na poti - užgati na polno po njem!
Če je spodaj 1 cm snega, to pomeni, da se sneg oprimenlje cestišča. Torej nima kaj naprej rinit. Parikirat in počakat.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik seba81 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
tovornjakarji spet niso ničesar krivi. Včasih smo imeli z njimi probleme samo pozimi ob sneženju, sedaj je politika poskrbela, da imamo še poleti.
in kot razumem naj bi tole veljalo samo do 3. septembra.
Se pravi zaradi ~100 ur(17*6) zapore se mora vsa politika evrope aktivirat. jaja čas kislih kumaric je.
Kdo tovornjakarjem in ostalim udeležencem plača škodo ko zaradi nekaj cm snega inpoečz postavljenega šleparja ustavijo ves proemt na AC za več ur?
No pa objasno zakaj je ta posebnost samo v Sloveniji da ob sneženju velja prepoved vožnje?Jodlarji pa nimajo tega?Pa spet "tovornjakarji" nahebemo zarad samovoljnosti nekoga?Pa spet en vikend manj s familijo zarad nekoga?
Hanzi
Se odstranjam iz teme
Jebala te familija. Če ti ne paše služba, jo pusti, pa boš s familijo. Misliš, da si ednini, ki veliko dela ali kaj. Misliš, da si edini, ki vikende dela? Dajte že nehat to familijo naprem metat. SO policahji, gasilci, dohtarji, sestre, vojska, reševalci, kup trgovk in še kdo na istem. Konec koncev imam pri sebi v službi ljudi, ki deljao normalen ših po-pet plus zraven še po 10-20 vikendov na leto (in večina jih je ravo poleti, ko bi človek mel kaj časa zase.
Če vam klaj ne paše, lahko pustite službe. Se bodo našli drugi.
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik paci pravi:
...
Sicer ne vem ,če so jodlarji kdaj zapiral svoje Taurn tunele ,ko je bila gužva zaradi tovornjakov.
Lotijo naj se prenove ventilacije ali pa naredijo še eno predorsko cev za drugo smer.Saj denar € pri nas ni problem .Posojamo Grčiji na veliko ,pa še gradbinci bi imeli delo ,pa naj bo to naši ali pa tuji.
Sicer pa ne vem zakaj komlicirajo :Kamione na vlak v Beljaku pa na Jesenice .Saj SŽ zdaj jamrajo da nimajo biznisa zaradi Luke Koper .
So, sem še sam čakal.
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Mi je všeč da imajo v Avstriji red na avtocestah. Posebej to velja za kamione, ki so eden največjih problemov kar se tiče onesnaževanja okolja, cest in ogrožanja varnosti v srednji in južni Evropi. Glede na hudo izrabljenost šleperjev lahko kaj hitro pride do okvare v tunelu in ni prijetno ko v koloni stojiš v zadimljenem tunelu.
In tu dam Avstrijcem popolnoma prav, da jim je varnost na prvem mestu. Kot opazovalec razmer imam nekako občutek, da smo spet izpadli bedaki in službe, ki so za to delo plačane sploh ne vedo za kaj gre in podležeju tropu šoferjev !