Touareg - rezervni program

Njupalo

Pripravnik
13. okt 2009
129
0
16
Zdravo,
Je kdo že naletel/imel težavo, da mu motor pade v rezervni program med vožnjo? Diagnostika potem pokaže napako P0235 Turbocharger Boost Sensor Circuit Malfunction.
Pri mehanikih so že vse živo iskali in poskušali pa ne najdejo vzroka. :evil: Rešitev je ponoven zagon motorja. Na žalost pa se mi ti zgodi med Mb in Koprom okoli 30x!
Najpogosteje se to zgodi okoli 2000-2200 obratov v 6. prestavi in po možnosti pri vožnji navkreber. V primeru, da motor držim nad 2500 obrati pa se to ne zgodi :confused:Motor je 2,5l letnik 2004.
Za smiselne komentarje se priporočam!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Podobni simptomi so bli pri kolegovem 2.0TDI....kriv je bil pa N75 ventil na turbini...
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Lahko so zanič cevke na kontrolnih linijah (na n75 ventilu), preperijo oz. popokajo in ventil ne dobi pravilnega tlaka/podtlaka za normalno regualcijo (kar vrže potem motor v limp mode).
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.456
3.556
113
Počena membrana na turbini. Jaz sem se eno leto izogibal obratov točno na 2000. No potem sem pa le zrihtal.
 

Njupalo

Pripravnik
13. okt 2009
129
0
16
Počena membrana na turbini. Jaz sem se eno leto izogibal obratov točno na 2000. No potem sem pa le zrihtal.
Hmmm to pa je nova stvar, ki je še nisem slišal. Kje ima turbina membrano? Membranio ima ventil, ki regulira kot lopatic v turbini. Tako mi je bilo razloženo.
Torej je edina rešitev demontaža turbine in natančen pregled?

Pa še en simpton je. Ko speljem z mesta mi avto zelo leno pospeši dokler ne doseže > 2000 obratov, kljub temu, da pohodim stopalko za plin skoraj do konca!

Al pa turbo šteka. V vsakem primeru si bo pa treba roke umazat.
Kako šteka, naj se ne bi sukal dovolj hitro in vedno?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
Če imaš variabilno turbino lahko lopatice stekajo...se pač ne premikajo v lege v katere bi se mogle glede na obremenitev ali obrate...

Razlog so oa ponavad saje v turbini....to lahko pripišemo pa ljudem ki kupijo dizla za kratka jajcanja al pa ki ne znajo pohodit ogretega dizla kot se zagre ker se mora skoz šparat :)

No ja....lahko je tud opcija da maš kaj zj... pa ti diesel pije olje pa pol paca vse (menjaš olje na 15kkm max ali....?!)
 

Njupalo

Pripravnik
13. okt 2009
129
0
16
Če imaš variabilno turbino lahko lopatice stekajo...se pač ne premikajo v lege v katere bi se mogle glede na obremenitev ali obrate...

Razlog so oa ponavad saje v turbini....to lahko pripišemo pa ljudem ki kupijo dizla za kratka jajcanja al pa ki ne znajo pohodit ogretega dizla kot se zagre ker se mora skoz šparat :)

No ja....lahko je tud opcija da maš kaj zj... pa ti diesel pije olje pa pol paca vse (menjaš olje na 15kkm max ali....?!)
Dvomim, da so saje v turbini, ker mi tako dela odkar so obnovili turbino!
Tudi, če ga nekaj časa teram se situacija ne popravi. Olje pa menjam kakor kdaj med 15 in 30kkm. Pa olje za 30k uporabljam! Olje pa mi pije vendar ne zelo. 1l na 10000km. Aja pa po mestu se skoraj ne vozim z avtom. Imam raje kolo :)
Še vedno je vprašanje zakaj mi pade v rezervni program. Če pa ga vozim preko 2500 obratov se pa to ne zgodi!
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Lahko nekje pušča cev med turbom in motorjem, ali pa hladilnik zraka.
Če je puščanje očitno, ga je z vožnjo ob kaki betonski/kamniti škarpi (pri odprtem oknu) možno slišati kot precej glasen šum oz. cvrčanje (podobno se sliši kot škržati).
 

Njupalo

Pripravnik
13. okt 2009
129
0
16
lopatice štekajo posledično ne priletijo plini pod optimalnim kotom in potem ne polni optimalno in je ta napaka.
Na testu se je pokazalo, da turbina polni kot mora. Se pravi, da ustvari dovolj nadtlaka!
Naenkrat zmanjka pritiska in takrat pade v rezervni program. Tega pa na testiranju v delavnici ne uspejo ponoviti.
 

Njupalo

Pripravnik
13. okt 2009
129
0
16
Lahko nekje pušča cev med turbom in motorjem, ali pa hladilnik zraka.
Če je puščanje očitno, ga je z vožnjo ob kaki betonski/kamniti škarpi (pri odprtem oknu) možno slišati kot precej glasen šum oz. cvrčanje (podobno se sliši kot škržati).
Nisem slišal, da bi kaj nenormalno delovalo. Temperatura vode je vedno 90 stopinj, medtem ko se olje segreje tudi do 120 stopinj C.
Se pa zgodi, da pade v rezervni program tudi ko je motor še hladen.