Za uspešnost nekega takega podjetja je verjetno potrebno več kot je samo izdelek. Seveda je važno, kako so izdelki priljubljeni med kupci. Tomos tu ni veliko storil. Pravzaprav se sploh ne spomnim, da bi kaj storil. Vem, da se moj sin z APN-6 ni hotel voziti, ker je nastopila doba skuterjev. Lahko, da je izdelek neprimeren, ali pa je samo komunikacija (reklama) s ciljno skupino kupcev neprimerna. Potem je potrebno imeti učinkovito proizvodnjo. Čeprav bi proizvod denimo ostal enak več desetletij, ker ga denimo kupci še zmeraj kupujejo, proizvodna linija nikakor ne sme ostati enaka. Tretji problem pa je, da če v današnjem sistemu ne rasteš osvajaš novih trgov in prodaš vsako leto več, boš bolj ali manj ugasnil sam od sebe. Verjamem, da bi tomos širom sveta lahko našel trge tudi za APN-6. Seveda pa to ni preprosto, povezano je tudi za koliko si sposoben tak izdelek narediti (učinkovita proizvodnja). Četrti problem je financiranje. Koliko si zakreditiran.
Nekako so naša podjetja propadala po vzoru, da so nekoč imela ogromno zaposlenih. Potem je padla prodaja iz različnih razlogov, predvsem nenadne izgube jugoslovanskega trga. V tem trenutku niso zmanjšala števila zaposlenih, temveč so podjetja izčrpavala sama sebe preko plač. Na koncu so se kot čudežni rešitelj pojavili "pravi" lastniki, ki pa niso storili drugega, kot bolj ali manj ohranili realno število ljudi. Niso pa dali močne injekcije v proizvodnjo, ki posodobitve ni videla že desetletje ali še več. To potem lahko samo životari in čaka končno smrt.