Tomos Automatic A3 (1989)

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Aha...kaj tudi, ce ni Suffix, bo v redu? Jaz imam od OMW-ja, tako, kot ti (no, malo drugacna nalepka je, ampak pise enako - ATF A). Pogledal sem v papirje od mojega in pise, da mora biti ATF Suffix A, kot na tvojem drugem linku...?
Lahko potem od OMW-ja dam noter?
Sem sel sedaj nazaj gledat tvoje poste, kjer si napisal, da je ATF Suffix A enko ATF A....
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.011
5.639
113
Suffix A je samo nek dodatek k prvotni ATF A specifikaciji....ne vem na pamet ali proti koroziji ali pa za do kolk minusa se ne strdi olje....glede na to da se pogovarjamo o o prvi resni specifikaciji po WW2... Ki datira v 50's leta....to ne predstavlja nobenega oroblema za ATF olja narejena v 21. stoletju :)

Prve ATF A so nile narejene iz kitovega sala....dokler niso nekje v 60's prepovedali lov nanje (razen Japoncev ki jih še zmeram lovijo v "eksperimentalne" namene:bonk:)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.011
5.639
113
Eto :)

https://en.m.wikipedia.org/wiki/DEXRON

In 1957, GM released a new Type "A" Suffix "A" fluid specification.[5] This fluid was better suited for the higher fluid temperatures caused by the unique torque converters

Boljša odpornost na oksidacijo pri povišanih temperaturah...

Ampak vrjami da nek ATF A oz 2019 je wayyyy boljši od nekega ATF ki je bil iz 1949-1957 anyway ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Evo, motor vzgal...ampak, ko sem se lotil olje menjavat, sem ugotovil, da ni auspuha...verjetno sem tud tega pobral takrat :valjamse: Zdej moram se auspuh najti nekje na bolhi :bonk:
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.011
5.639
113
Če boš kupoval kak "aftermarket" avspuh ala lipnik ali mf power....glej da bo A3 "ready"

Ker se krivine na cilinder razlikujejo med sabo....za A3 ni ista kot za A35/52/55/APN motor!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.011
5.639
113
Hmmm...lahko če kupiš blokiranega da ima še homologo zraven in tist "obrocek" oz zožanje v krivini :)

Z drugimi besedami....ja kupi navadno cigaro za tehnične...kaj pa maš gor ostal čas pa nobenega ne bo težilo :D

Facebook tomos tržnica tomos rezervni deli.... Marsikaj prodajajo po kosih

Www.obnovi-si.si
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ma bom pomoje kar original, ker ce kupim MF Power, moram pol se L-bat dat noter, da MF Power pride do izraza :cool:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ja..pa z biaxom kanale spolirat, pa bat skrajsat... :valjamse:

Sem se sel pelat kar brez auspuha....nism mogu zdrzat :bonk::bonk::bonk:
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Če boš kupoval kak "aftermarket" avspuh ala lipnik ali mf power....glej da bo A3 "ready"

Ker se krivine na cilinder razlikujejo med sabo....za A3 ni ista kot za A35/52/55/APN motor!

Tole je Kameleon napisal prej, zato me cudi, da pise, da resonancni pase na A3 in A35
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.011
5.639
113
Ne ne isto je kar se auspuha tiče.....A3/A35...sem jaz zamešal!
 

TRiK

Fizikalc
20. jan 2009
846
21
28
Ker me ravno jezi A3 elektrika, si bom sposodil to temo:
ali je pri odprtih platinah (ko sta elektrodi platin razklenjeni) upornost med njima neskončno ali sploh ni razlike v upornosti med odprtima/sklenjenima elektrodama?