Kako si pomagate pri beleženju opravil?
Vzporedno delam več različnih stvari in občasno se mi zgodi, da kakšne stvari enostavno ne naredim, ker je ne zapišem, ker je ne posnamem, ker si ne zapomnim, ker izgubim listek (very 1985 I know). To me seveda strašansko moti. Ker se lotevam organizacije dela, sem med drugim pomislil tudi na kakšno čudežno (zmogljivo) aplikacijo, ki bi tekla na Androidu in recimo še v brskalniku ali kako drugače v Windows okolju.
Idealno bi bilo nekakšno kategoriziranje (npr.: po projektih ipd.), da je zadeva pregledna (koledar,...) in za konec sem si omislil snemanje pogovora (za kasnejše predvajanje). Nekateri ljudje enostavno ne znajo svojih misli zapisati v mail, po vrh pa še hitro govorijo
Kaj sploh iščem?
Vzporedno delam več različnih stvari in občasno se mi zgodi, da kakšne stvari enostavno ne naredim, ker je ne zapišem, ker je ne posnamem, ker si ne zapomnim, ker izgubim listek (very 1985 I know). To me seveda strašansko moti. Ker se lotevam organizacije dela, sem med drugim pomislil tudi na kakšno čudežno (zmogljivo) aplikacijo, ki bi tekla na Androidu in recimo še v brskalniku ali kako drugače v Windows okolju.
Idealno bi bilo nekakšno kategoriziranje (npr.: po projektih ipd.), da je zadeva pregledna (koledar,...) in za konec sem si omislil snemanje pogovora (za kasnejše predvajanje). Nekateri ljudje enostavno ne znajo svojih misli zapisati v mail, po vrh pa še hitro govorijo
Kaj sploh iščem?