Citat:
Neustreznost Citroenove kampanije
Oglasna akcija na jumboplakatih z avtomobili Citroen v tem pogledu posega v pravice športnikov, ki v njih nastopajo in je s tega stališča neprimerna oz. neprofesionalno izvedena. Iz vsebine na plakatu namreč ni mogoče razbrati, da gre za sponzorja SZS, temveč izpade, kot da gre za sponzorja smučarja, ki nastopa v oglasu (v oglasu nastopa samo en smučar, ki ni oblečen v opremo SZS in tudi nikjer ni logotipa SZS).
To pa pomeni, da bi vsak izmed smučarjev lahko odklonil udeležbo v takšni trženjski akciji. Športniki bi morali biti vnaprej seznanjeni s scenarijem oglasa, da lahko pravočasno podajo svoje pripombe oz odpovedjo svoje sodelovanje.
V najslabšem primeru pa bi morali za svojo udeležbo, na način kot je bila opravljena, dobiti honorar.
Argument »pomaganja zvezi« ali »podpori mladih selekcij« je neprimeren. Športniki lahko zvezi pomagajo z dobrimi rezultati, pripravljenostjo na sodelovanje v trženjskih akcijah sponzorjev, ki so v skladu s pravom in splošno prakso, in na druge načine.
Če pa športnik odreče sodelovanje v akciji, ki ni v skladu s pravom in splošno prakso in za to niti ne dobi plačila, to ne more predstavljati kršitve pravil. Podjetja, ki predstavljajo konkurenco sponzorjem SZS Tina torej lahko nastopa v trženjskih akcijah podjetij, ki so konkurenčna sponzorjem SZS, vendar pri tem ne sme uporabljati kakršnegakoli znamčenja ali ostalega materiala, ki bi ustvarjal povezavo s smučarsko reprezentanco ali SZS.
Kakršnokoli omejevanje pridobivanja sponzorjev oz. endorsmentov bi bilo v nasprotju z pravom EU, saj bi predstavljalo omejevanje možnosti zaslužka (tako pravilo bi vzdržalo le v primeru, da bi za tak angažma športnik dobil plačilo).
Če si je pri Tini, ki ima šampionski status na SZS, težje predstavljati, da bi zaradi takšnih omejitev v času kariere bistveno manj zaslužila, je to pri ostalih tekmovalcih povsem jasno.
Povprečen smučarski reprezentant, ki skorajda ne zasluži z nagradami na tekmovanjih, bi namreč bil popolnoma omejen pri pridobivanju lastnih sponzorskih sredstev, saj so vsa sponzorska področja že zasedena (banka, zavarovalnica, mobilni operater, avtomobili, športna trgovina,...) in bi se lahko osredotočil na iskanje le pri majhnih lokalnih sponzorjih.
Ob zavedanju, da gre za njihov poklic, in dejstvu, da so nekateri letos morali celo prispevati za lastne priprave, je zelo verjetno, da takšno omejevanje ne bi vzdržalo sodne presoje.
Sicer pa je situacija med Tino in SZS enaka kot npr. med nogometašem in njegovim klubom. Sponzor Real Madrida je Adidas, medtem ko Ronaldo sodeluje z Nike-om. Podoben je tudi primer iz Anglije, kjer je olimpijski komite vse olimpijske športnike prosil za soglasje, da jih lahko njihovi sponzorji uporabijo v komercialne namene.