Ti lahko spletna trgovina kar umakne izdelek?

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.082
4.080
113
Kupoval sem tale izdelek, do katerega sem prišel preko ceneje.si (v linku zdaj piše, da izdelka ni več):

Kavni aparat Krups Dolce Gusto Melody 3 KP220531, rdeč

Ko je izdelek še bil, je bilo stanje tako (na srečo sem imel še odprt Firefox, ker sem vmes nekam skočil):



Celo sem našel še eno odprto stran, kjer se vidi košarica:




Ampak, ko sem prišel nazaj, je bila košarica prazna, izdelka pa ne več. Seveda mi ni všeč, ker tole je bila ugodna cena, ampak a to se lahko kar tako umakne? Tudi iz košarice, kljub temu, da še nisem zaključil nakupa?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.060
113
Kolikor gledam google cache je bila cena za ta izdelek 99.9 EUR. Očitno je šlo za napako v artiklu in so nekaj prodajali kar sploh niso imeli in to po ceni ki sploh ni prava. Potem so stvar spremenili/popravili.

Mislim pa da če cene niso posebej oglaševali in ti artikla nisi kupil nimaš nobene možnosti da se pritožuješ. Če bi kupil artikel bi bilo malce drugače, enako če se je kje oglaševal s to "posebno ceno"!

Druga opcija je da je bil izdelek samo en in na zalogi (ampak na mimovrste to vedno piše) in je pač nekdo 5 min prej kot ti kliknil na nakup!
grims-1.gif


Nimaš kaj, drugič ko dobiš dobro ceno čimprej potrdi nakup!
cheer.gif
 

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
Oprosti, ampak butasto vprašanje. Zakaj se pa ne bi smelo izdelka umakniti? Mogoče pa je šlo za naključje in zadeva ni več dobavljiva, pa so jo umaknili ravno preden si ti potrdil. Zakaj se to ne bi smelo?
 

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Če bi kupil artikel bi bilo malce drugače, enako če se je kje oglaševal s to "posebno ceno"!

Tudi, če bi se oglaševal s tako ceno, bi ga komot umaknili iz prodaje kadarkoli se jim zaželi. Tudi, če je naročil izdelek, mu lahko sporočijo, da ni več dobavljiv in je. Pa kaj pol?

Od take akcije se edino pričakuje, da se izdelek dejansko tudi proda po isti ceni kot je bila oglaševana.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.082
4.080
113
Citat:
Uporabnik tjuren pravi:
Oprosti, ampak butasto vprašanje. Zakaj se pa ne bi smelo izdelka umakniti? Mogoče pa je šlo za naključje in zadeva ni več dobavljiva, pa so jo umaknili ravno preden si ti potrdil. Zakaj se to ne bi smelo?

Ne vem, sem mislil, da s tem, ko dam izdelek v košarico, da imam narejeno rezervacijo za nek čas. Tako nekako, kot da bi v fizični trgovini izdelek dal s police v voziček in ti ga na poti do blagajne nekdo drug ali pa prodajalec vzame iz vozička in reče, da ne moreš več kupiti.
 

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
Ne, to ni isto, saj ti fizično nimaš v košari ničesar, v košari imaš virtualno stvar, ki se jo lahko pač umakne. Kako pa bi potemtakem urejali zalogo na spletnih trgovinah. Recimo, na zalogi imaš 5 kosov tega aparata, potem pa eden da v košarico teh 5 kosov. Ko jaz pridem, po tvoje ti kosi ne bi smeli biti več na voljo, čeprav si je recimo potem tip premislil in ni kupil ničesar. Pa imamo spet 5 kosov v trgovini, ampak jaz pa sem si že premislil.

Odkler ne potrdiš, nisi naredil nič, pa tudi potem ni nujno, da boš kaj dobil. Lahko je pač nedobavljivo.
 

Benko14

Pripravnik
30. jun 2011
219
17
18
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik tjuren pravi:
Oprosti, ampak butasto vprašanje. Zakaj se pa ne bi smelo izdelka umakniti? Mogoče pa je šlo za naključje in zadeva ni več dobavljiva, pa so jo umaknili ravno preden si ti potrdil. Zakaj se to ne bi smelo?

Ne vem, sem mislil, da s tem, ko dam izdelek v košarico, da imam narejeno rezervacijo za nek čas. Tako nekako, kot da bi v fizični trgovini izdelek dal s police v voziček in ti ga na poti do blagajne nekdo drug ali pa prodajalec vzame iz vozička in reče, da ne moreš več kupiti.

Opa. Ne moreš primerjati spletne trgovine s fizično trgovino. Spletna trgovina je luksuz, ki ima svoje prednosti in slabosti. In ena je ta, da se prodajalec lahko v trenutku odloči, da izdelka ne bo tržil.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Ja seja se je pač iztekla, košarica se resetira, nič novega.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.515
9.796
113
40
MB
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kolikor gledam google cache je bila cena za ta izdelek 99.9 EUR. Očitno je šlo za napako v artiklu in so nekaj prodajali kar sploh niso imeli in to po ceni ki sploh ni prava. Potem so stvar spremenili/popravili.

Mislim pa da če cene niso posebej oglaševali in ti artikla nisi kupil nimaš nobene možnosti da se pritožuješ. Če bi kupil artikel bi bilo malce drugače, enako če se je kje oglaševal s to "posebno ceno"!

Druga opcija je da je bil izdelek samo en in na zalogi (ampak na mimovrste to vedno piše) in je pač nekdo 5 min prej kot ti kliknil na nakup!
grims-1.gif


Nimaš kaj, drugič ko dobiš dobro ceno čimprej potrdi nakup!
cheer.gif

hysterical-1.gif


drugače pa so bili normalno dobavljivi za 50, sem ga naročil tudi sam
smirk-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.082
4.080
113
To vem, ampak sem mislil, da bo vsaj izdelek na voljo še danes. Nikjer ni pisalo, koliko je še zaloge ali česa podobnega, s čemer bi bil opozorjen, da naredim nakup čim prej.
Tako pa sem moral ravno na en sestanek, ki sem ga imel ob 11h misleč, da bom nakup opravil po sestanku. Sej, že med sestankom (11:10) sem pogledal s telefona na mimovrste in sem videl, da je izdelek izginil z mimovrste.

Ko bi vsaj kje pisalo, koliko izdelkov je še na voljo (tako kot npr. na eBayu).
 

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
To lahko piše pri artiklih, ki jih imajo dejansko v skladišču, če pa se naroča od dobavitelja, pa ne moreš imet tega podatka. Pa ti iz izkušenj povem, da tudi kakšen dogovor z dobaviteljem odpade, ker je ogromno neresnih in potem sam sebi v sklado pljuvaš. Je bolje, da tega ni, če nimaš fizično v skladišču.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.082
4.080
113
Tukaj je šlo za prednaročilo, če pogledaš moj prvi print-screen. Očitno imajo vnaprej določeno fiksno količino. Ko bi se vsaj ta odštevala.
Kako pa drugače vedo, da umaknejo izdelek s strani?
 

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
Ja, potem pa je očitno nekdo pred tabo dal prednaročilo in je dobavitelj javil mimovrste, da so vse ali pa dovolj prodali in naj umaknejo iz prodaje. Če bi oni dobavljali samo mimovrste, bi lahko imel podatek o zalogi. Kupili bi jih 200 kosov in jih prodali mimovrste, tako pa jih verjetno prodajajo še komu drugemu in enostavno ne gre vodit zaloge.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.882
6.961
113
Bi pa bilo zanimivo, kaj bi se zgodilo, če bi andy zadevo že plačal, torej preko kreditne kartice. Potem pa bi bila "pogodba" o nakupu že realizirana in bi nastale težave, če ne bi želeli dobaviti artikla.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Sam sem prepričan, glede na to da gre očitno za specifično akcijo na mimovrste, da so vedeli točno količino aparatov, ki jim je na voljo in točno toliko so jih že prodali.
 

tjuren

Fizikalc
19. nov 2007
2.440
1
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Bi pa bilo zanimivo, kaj bi se zgodilo, če bi andy zadevo že plačal, torej preko kreditne kartice. Potem pa bi bila "pogodba" o nakupu že realizirana in bi nastale težave, če ne bi želeli dobaviti artikla.

Nič ne bi bilo zanimivo. Artikel ni dobavljiv, denar se vrača, mislim, da je rok 30 dni. Andy bi pač čakal, da se mu denar vrne, to je vse. In to je edino pravilno, ker se takih stvari načeloma ne da predvideti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.882
6.961
113
Citat:
Uporabnik tjuren pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Bi pa bilo zanimivo, kaj bi se zgodilo, če bi andy zadevo že plačal, torej preko kreditne kartice. Potem pa bi bila "pogodba" o nakupu že realizirana in bi nastale težave, če ne bi želeli dobaviti artikla.

Nič ne bi bilo zanimivo. Artikel ni dobavljiv, denar se vrača, mislim, da je rok 30 dni. Andy bi pač čakal, da se mu denar vrne, to je vse. In to je edino pravilno, ker se takih stvari načeloma ne da predvideti.

Rok vračila v tem primeru ni točno določen, v praksi pa mora biti v nekaj dneh, drugače že lahko inšpektor ukrepa.
Bi pa vseeno bila podlaga za prijavo na inšpektorat, kjer bi se moral raziskati sum zavajanja potrošnikov. Recimo, če bi dali akcijo ven z namenom delanja reklame, dejansko pa bi imeli tako omejene zaloge, da bi že sami predvideli prodajo "par minutah". Podobno, kot dajejo ven akcije razni hoferji/lidli, kjer se artikle pokupi že takoj po odprtju štacune.
Načeloma online sistemi delujajo tako, da ko dobijo zahtevo za opravitev nakupa, se preveri "v skladišču" če je lager, medtem pa procesiranje ostalih plačil "stoji", oz se naredi vsta in gre, eno po eno...tako da do kaj takega ne more priti. No..vsaj v tujini, pri nas so pač balkanska posla.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.515
9.796
113
40
MB
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Bi pa bilo zanimivo, kaj bi se zgodilo, če bi andy zadevo že plačal, torej preko kreditne kartice. Potem pa bi bila "pogodba" o nakupu že realizirana in bi nastale težave, če ne bi želeli dobaviti artikla.

itak bojo aparati še na voljo
smile-1.gif