Citat:
Ljudje, ne nekaj na pamet prosim. Nekatere izjave so tukaj podobne, kot ta bi jaz (ki o medicini nimam pojma) svetoval nekomu, naj si zaradi suhega kašlja da slikat levo koleno.
VAG 2.5 TDI V6 zagotovo nima težav s cinšpulami (ker jih kot vsak dizel nima), ravno tako pa nima težav z injektorji, kateri so popolnoma mehanski, gorivo jim dovaja Bosch črpalka VP44. Slednja je vsekakor pokvarljiva roba, večinoma crkuje elektronika, so pa tudi primeri z mehanskimi poškodbami. Motor ima, kot že omenjeno, tudi precejšnje težave z odmičnimi gredmi. Suma sumarum, motor odsvetujem. Na drugi strani je šibkejši, a dobro znan 1.9 TDI precej varčna bullet proof zadeva.
Opel 2.2 DTi je podobno kot vsi dizli, ki jih je Opel sam razvil, zanič. Tu ne bomo izgubljali besed.
Ford TDDi ima ravno tako problematično VP44 črpalko, TDCi je boljši motor, zgodnje verzije imajo probleme z injektorji. Velikokrat pa niso problem injektorji, ampak računalnik, kateri očitno ne jemlje Bilobila in se odloči, da ne pozna več kod injektorjev. Ponovno kodiranje ponavadi reši problem.
Laguno II (razen zadnjih dveh letnikov) bi v celoti odsvetoval, ne glede na motor, še posebej pa odsvetujem dizle. Problemi praktično povsod, podobno kot Opel.
...
Mojih 5 centov. Aja, da ne bo kdo takoj skočil v zrak - verjamem da imate doma Opel DTi ali Laguno II dCi, ki vam odlično služi že 10 let. Na žalost ste element množice z malo člani.