Malo teorije.
Moč ki jo troši električno vozilo sestavlja:
P[ogrevanje_hlajenje+luči]
P[kotalni_upor]=(koeficient_kotalnega_upora)*(masa)*9.81*(hitrost)
P[zračni_upor]=0.5*(gostota_zraka=1.2)*(koeficient_zračnega_upora)*(čelna_površina)*(hitrost+veter)^3
P[klanec]=(masa)*9.81*(klanec_v_%)*(hitrost)
P[izgube_akumulator+regulator+motor+reduktor]
Ker je podatek o dosegu NEDC skoraj neuporaben, sem mnenja da bi za
električno vozilo ponujati porabo/doseg pri različnih hitrostih.
Uporabniki EV podajte kakšen test porabe(v kW ali W) pri različnih hitrostih
50
70
90
110
130
in mirovanje
Če vzamem starega bencinarja, ki ima še merilnik hitrosti na kazalec
imaš tri različne podatke o hitrosti
1. kazalec na armanturni
2. OBD hitrost
3. GPS hitrost
ne vem kako je pri EV samo moje mnjenje da če se
primerja električna vozila da se uporabi "GPS hitrost"
Uporabniki električnih vozil podajte kakšen test (0,50,70,90,110,130)
Moč ki jo troši električno vozilo sestavlja:
P[ogrevanje_hlajenje+luči]
P[kotalni_upor]=(koeficient_kotalnega_upora)*(masa)*9.81*(hitrost)
P[zračni_upor]=0.5*(gostota_zraka=1.2)*(koeficient_zračnega_upora)*(čelna_površina)*(hitrost+veter)^3
P[klanec]=(masa)*9.81*(klanec_v_%)*(hitrost)
P[izgube_akumulator+regulator+motor+reduktor]
Ker je podatek o dosegu NEDC skoraj neuporaben, sem mnenja da bi za
električno vozilo ponujati porabo/doseg pri različnih hitrostih.
Uporabniki EV podajte kakšen test porabe(v kW ali W) pri različnih hitrostih
50
70
90
110
130
in mirovanje
Če vzamem starega bencinarja, ki ima še merilnik hitrosti na kazalec
imaš tri različne podatke o hitrosti
1. kazalec na armanturni
2. OBD hitrost
3. GPS hitrost
ne vem kako je pri EV samo moje mnjenje da če se
primerja električna vozila da se uporabi "GPS hitrost"
Uporabniki električnih vozil podajte kakšen test (0,50,70,90,110,130)