Test 318is in 320i kakšnih 15 let nazaj...

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
in kaka je bila e30, če sem jaz mislil, da je e36 praktično neuničljiv avto? No je pa sedaj e90 veliko boljša kot e46 torej se bo morda stanje malo izboljšalo
cheer.gif
 

Narkotik

Pripravnik
17. sep 2007
507
0
16
Evo lastim si E36 320I, že z novejšim motorjem M52 (enojni VANOS), peljal sem tudi tastarega M50 motorjem in 318is, z M44 motorjem ki je ubistvu 1.9 literski 4 valjnik.

In ja, teh 150 konjev v mojem je precej lenih v nižjih obratih, vendar je vseeno kar lepa razlika med M50 motorjev ki je še za en razred bolj len. VANOS zgleda naredi svoje. Po zmogljivostih z M44 motorjem je pa nekje tam tam, vendar v samem užitku ni primerjave, šestak je veliko bolj uglajen ,miren ter ima neverjeten zvok, je tak potovalni motor. 318is je živčen in se hoče vrteti.
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Menjava teflonov ni zahtevna in tudi ne draga, rabiš pa orodbje (lahko samogradnje) da le te pravilno namestiš, ter podiranje zgornjega dela motorja (dol moraš vzet glavo motorja), ker moraš odstranit ventile.
 

Shando

Pripravnik
21. avg 2007
287
0
16
LJ
Citat:
Uporabnik bluub pravi: Če pa E46 pa tudi 318 ima tudi ketno, olja ne pije vsaj moj ni edino preveri pristnost kilometrov, da nebo grdih pokov ko se kaj zlomi v motorju. je pa ta motor 4 celinderc in 1998ccm tak da si razred višje pri cestnini.
Če boš odštel 103ccm bo tvoj podatek pravi - za letnike po 3/2004 pa samo 3ccm
zmaga.gif



Citat:
Uporabnik bluub pravi: tak da komot lahko iščeš 320i ki je isti motor samo da ma mislim da v prvih serijah 136 KM.
V prvih serijah E46 320i ima motor M52 le 150KM ki pa so kilavi - vozi se kot ponyexpres - če nima vsaj 4500rpm ne gre nikamor kar je sramota za 6 valjnika.
stupid-1.gif

Z novejšim motorjem M54 (170KM) pa je postal pravi bemwejev šestvalnjik za začetek .....
smile-1.gif