Test 318is in 320i kakšnih 15 let nazaj...

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Kakšnih 15 let nazaj sem v enem časopisu bral primerjavo med 318is in 320i. Sem malce gledal po arhivu od Avto Magazina, vendar mi ni uspelo najti. Se kdo slučajno spomni, kje je bila ta primerjava in je to sploh možno še dobit?
 
Nazadnje urejeno:

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Kaj misliš primerjalni test ali avte?, drugače pa 318is 4 celinderc 140KM v compactu 318ti in v 3 coupe E36, 320i E36 vrstni 6 celinderc Z vanos sistemom 24 ventili in 6 tuljavami za svečke 150KM, legenda od motorja, jih poznam kar nekaj teh motorjev ki se še vozijo brez težav že več kot 500k km.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Te podatke in razlike vem tudi sam. Res pa bi rad spet dobil v roke tisti test. Tudi zakluček testa vem, kakšen je bil.
grin1.gif


Vsekakor pa se priporočam za kakšne izkušnje glede vzdržljivosti. Pa zraven naj se da še 318i.
cheer.gif
Torej, kaj bi znalo biti kritično pri teh pločevinkah tam letnika 1995-1999.
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
318i E36 moj prvi avto (lepe laguna zelene barve), kritično pri tem motorju je poraba olja ki se mi je povečala na 1l na rezervoar goriva.
Po generalki na motorju pri 290.000 km sva z fotrom ugotovila problem porabe olja in sicer v teflonih, ki se strdijo in ne tesnijo več. Aja generalko sva delala glih zaradi porabe olja, ker so vsi mehaniki in "stručkoti" bli pametni da je motor fuč, no batni obročki pa .....
Ko sem jim pa pol pokazal teflon kak zgleda pa so vsi bli kaj te to je, edino oni na original servisu je bil ja to sem pa že videl ja.
No menjat je blo treba tudi jermen, ker le ta serija motora na jermen, mislim pa da ta is motor ma ketno nisem pa ziher.

Naslednji BMW je bil 318i E46, takrat sem ga kupil ko je bil še aktualen model, seveda iz uvoza, ker se pri nas še ni dal dobit rabljen. po enem letu je odletela glavna gred, na tretjem celundru nad izenačevalcem treslajev, je odpihnilo ojnični ležaj, posledica znane, zlomljena glavna gred, ojnica, in en teden podiranja in sestavljanja motorja avto se še danes vozi.

No nazaj k E36, drugih pomanjkljivosti nisem mel razen rje na zadnjih blatnikih, nad robom pri stiku z odbijačem. glede na kilometre menjava amortizerjev in gumjastih ležajev pri vpetju zadnjih amortizerjev v prtljažniku.
Če kupuješ BMW E36 ti toplo priporočam 320 motor 6celindrov, ketna,...
Če pa E46 pa tudi 318 ima tudi ketno, olja ne pije vsaj moj ni edino preveri pristnost kilometrov, da nebo grdih pokov ko se kaj zlomi v motorju. je pa ta motor 4 celinderc in 1998ccm tak da si razred višje pri cestnini. tak da komot lahko iščeš 320i ki je isti motor samo da ma mislim da v prvih serijah 136 KM.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Hvala za detaljni opis
zmaga.gif
.
Torej glede na to je potem absolutno boljša možnost 320i, sploh ker avto ne bo delal veliko km. Kakšno so sicer kaj porabe pri teh zadevah?
A so kakšni posebni felerji na 320-kah?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.380
5.655
113
Kolega je mel to 320i ........mašina je delala k šus kljub starosti (letnik 95 v letu 00 +/- ).......edin poraba je bla 10-15litrov....sicer smo bli pa takrat mulci tko da se ni lih šparal
wink-1.gif



Preglej kardan uzad če je kj mastn......pa mislm da ma na kardanski osi eno gumo...oz vsaj tko mi je ta kolega mehanik razlagal.....da blaži vibracije pr zvijanju kdar zakopleš z kolesi...oziroma da se vibracije ne prenašajo na menjalnik tolk..no in ko ta guma postane stara in ti zakopleš z zadnjimi kolesi začnejo koščki gume letet po cesti
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
Točno ja to gumo sem pa pozabo, samo pri moji 318 glih ni kaj kopalo, za porabo poglej na poraba.net al com al kaj je že, mislim da pri normalni vožni nebi smelo bit v mestu pretirano nad 10l pa dolgo furo bi pa moglo it krepko pod 10l.

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=8362

je na poraba.com povprečje veših uporabnikov cca 9.5l/100km
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
318 in 320 sta baje kot dan in noč. Marsikdo bo povedal da se je takrat reklo, da bmw če nima 6 batov ni pravi bmw.
(maci bo rekla da to velja za 20 in več let stare)

Je pa 18tka lena in jo je treba vrtet. Poraba pa bi upal rečt da je enaka kombinirano mesto relacija. (pustimo pol litra razlike)


Če pa ti ni škoda litra ali dveh več, pa vzami 325, tam je že špera
smile-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik bluub pravi:
Točno ja to gumo sem pa pozabo, samo pri moji 318 glih ni kaj kopalo, za porabo poglej na poraba.net al com al kaj je že, mislim da pri normalni vožni nebi smelo bit v mestu pretirano nad 10l pa dolgo furo bi pa moglo it krepko pod 10l.

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=8362

je na poraba.com povprečje veših uporabnikov cca 9.5l/100km

Tut 16tka ima porabo max. za liter manjšo. Mislim da porabo še 320 daleč najbolj upraviči.
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Važno da ti vse veš kaj bi Maci rekla
priden.gif


Sva se s sad-om že vse pomenila na PVT
pozdrav.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Evo, danes fural 320i dcat. Ti mater je to len stroj
confused-1.gif
. Tistih 150KM orenk dobro skrije, v nižjih je mrtev, razživi se šele potem od sredine naprej.
Je pa res, da bo tudi s 1000 vrtljaji v peti čisto zadovoljen, samo premaknil se ne bo nikamor.
A 318i je še slabši po tem?
crazy1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
318is tud ma špero se mi zdi

Bojim se da samo če si jo pošvasaš, nisem pa zdaj totalno prepričan ampak mislim da je bla šperunga samo na 325.

Serijsko je bil LSD le na M3-ju, pri ostalih modelih pa za doplačilo.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ojoj sami poznavalci. spera je seveda mehanska, ni pa ne en ne drug avto za danasnji nacin zivljenja, ker je treba oba priganjati in z avtomobilom dejansko delati, ker ne dovoljuje potuhe. delajo pa M10 in M40, mini six M20 in M50 prakticno vecno. Prvi in zadnji bmw za katerega upam trditi to.
Ce si car in imas malo jajc in potrpezljivosti pa poisci dobro staro E34, se bolje e28 z big six M30 motorjem in pomoznosti stiristopenjsko avtomatiko. Avto, da ga vikas, gliser na kolesih
zmaga.gif


Ce gledas za M42 (318is) v e30 bos razocaran, ker so masine bolj ali manj razgonjene do konca... Dobri stari sestvaljnik bo se vedno boljsa izbira. Bo pa povsod porabe okoli 10l ampak, ko imas avto enkrat zrihtan kot se spodobi ti bo vseeno. Bos videl, da so te stare ladje res freude am fahren kar za nove kinder jajcke to ne velja vec.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
neglede na to, kaj je napisano, ti lahko dam mnenje iz prve roke o 318is motorju. Sam sem imel kupeja s tem motorjem. Če lahko primerjam tega kupeja se pravi E36 z E46 se E46 lahko skrije! Po 250.000 km sem prodal oba. Motor je 318is bil ob prodaji suh, olja ni pil dobesedno nič, stroškov z njim sem imel samo z menjavo zavornih diskov. Ostalo se je samo tankalo, menjalo olje in vozilo okrog.
Takih avtov kot je bil 318is ne delajo več in tako kvalitetnih prav tako ne bodo delali več!
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
imas prav, tudi sam dajam izkusnje iz prve roke in se e36 skrije pred e30. iz tega pa lahko potegnemo samo eno. vsaka generacija je bolj zanic izdelana.