A si Carglass že prijavil inšpekciji, ker imajo mobilno menjavo stekel?Vam Teslašem, lahko Musk še prdec proda, pa boste mislili da je to najboljše na svetu.
Še v delavnicah fušajo vajenci na polno, in me res zanima kako bo nek mojster popravljal 2. tonski avto na dovozu brez dvigala.
Po mojem bi že morala zdravstveni inšpektorat povprašat o varstvu pri delu kar se tiče serviserja.
No upam da ni bedaka ki bi se za plačilo pri Tesli metal po tleh na parkirišču pred blokom.
Pri normalnih znamkah postaviš avto v servis in se odpelješ z nadomestnim.
Po službi pa ga prevzameš in servis imaš v dosegu pol ure od doma.
Ja, vagovci imajo po vec dni avto na servisu za redni updejt sw.Če mora za sw naravo napake neko prit do avta je nekaj narobe s konceptom. Potem bo prišel ne serviser ampak ITjevec![]()
Vagov uradni servis (tako nemski kot slovenski) niti ne pregleda zavornega olja dokler nena stranka ugotovi da je bolj črno kot motorno olje po 20kkm.Ja, vagovci imajo po vec dni avto na servisu za redni updejt sw.
Ce se kaj zalomi, pa....
Pri Tesli laufa to OTA in v vecini primerov brez problema
Vagov uradni servis (tako nemski kot slovenski) niti ne pregleda zavornega olja dokler nena stranka ugotovi da je bolj črno kot motorno olje po 20kkm.
Ja kljukice pa znajo delat v servisni to pa jim priznam. Samo kaj od tistega je dejansko narejeno pa je veliko vprašanje. Več kot očitno je uradni vw servis mnenja da stranka ne rabi zavor.
Pri tesli na domu boš lahko vsaj videl da nekaj dela ne pa tak kot vw samo kljukice v servisno knjižico...