Teslo v Tesli Y

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.290
1.538
113
Zadeva se še prilagaja, ampak ja je povezano s cenovnim segmentom. Še posebej po letu 2017. Lahko pa skupaj še kaj popravimo.

1. Neposreden sistem (Direct TPMS)

  • Audi: Vsi modeli višjih segmentov (npr. A6, A8, Q7, Q8). Ni standard pri manjših modelih (A3, Q3), razen v višjih opremah.
  • BMW: Skoraj vsi modeli, standardno v premium segmentu (serija 3, 5, 7, X5, X7).
  • Mercedes-Benz: Standard pri večini modelov, vključno s C, E, S razredi, GLC, GLE.
  • Porsche: Vsi modeli (Cayenne, Macan, 911).
  • Tesla: Vsi modeli (Model 3, Y, S, X).
  • Toyota: Pri višjih paketih opreme (npr. RAV4, Highlander).
  • Renault: Starejši modeli višjih razredov (Laguna, Scenic), redko pri sodobnih modelih.
  • Hyundai/Kia: Višji razredi (npr. Hyundai Genesis, Kia Stinger).
  • Volkswagen: Višji modeli ali dodatna oprema (npr. Touareg).

2. Posreden sistem (Indirect TPMS)

  • Volkswagen: Večina modelov (Golf, Passat, T-Cross, Tiguan), razen višjih konfiguracij.
  • Renault: Večina modelov od leta 2015 (Clio, Captur, Megane, Kadjar).
  • Škoda: Vsi modeli (Octavia, Fabia, Karoq).
  • Peugeot/Citroën: Standard pri večini modelov (308, 208, 3008, C4).
  • Ford: Standard pri večini evropskih modelov (Focus, Fiesta, Kuga).
  • Fiat: Posreden sistem v večini modelov (500, Panda).
  • Mazda: Večina modelov (Mazda 2, 3, CX-30), neposreden redko.
  • Honda: Posredni TPMS v večini modelov (Civic, HR-V, CR-V).
  • Hyundai/Kia: V osnovnih paketih opreme (npr. i30, Kona, Sportage).
  • Toyota: Osnovni paketi opreme (Corolla, Yaris).

Povzetek:​

  • Neposreden sistem: Premium znamke (BMW, Mercedes, Porsche, Tesla) in višji razredi mainstream znamk.
  • Posreden sistem: Standard pri večini vozil srednjega in nižjega cenovnega razreda (VW, Renault, Škoda, Ford).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.591
341
83
Kras
www.mtl.si
Kaj bi izbrali če bi lahko ?
Jaz, ABS varanto ker je cenejša , manj problematična in v praksi nič slabša.
Jaz imam tudi raje pasivni TPMS sistem, ker ni zapletov z ventilčki, ampak to zadnje pa ne drži. Aktivni ti v trenutku reagira, pasivni pa potrebuje nekaj časa, da opozori.
Tako da z varnostnega vidika je boljši sistem z ventilčki.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness in Hanzi

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Točno to, ko je avto parkiran ti recimo guma počasi spusti, ti se usedeš v avto, zapelješ nekaj metrov in sam ugotoviš da je nekaj narobe, indirect TPMS te na to ne bo opozril, ti si pa v tem procesu uničil gumo in po možnosti še feltno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness in mtl

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.591
341
83
Kras
www.mtl.si
Točno to, ko je avto parkiran ti recimo guma počasi spusti, ti se usedeš v avto, zapelješ nekaj metrov in sam ugotoviš da je nekaj narobe, indirect TPMS te na to ne bo opozril, ti si pa v tem procesu uničil gumo in po možnosti še feltno.
Ni samo to. Če guma med vožnjo počasi spušča bo pasivni TPMS kar potreboval, da zajoka ;).
In pa še ena zadeva: pri pasivnem TPMSju niso tako redki false alarmi. Recimo tipičen primer so kakšne dilatacije na AC.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.591
341
83
Kras
www.mtl.si
Verjetno ja, ampak zna trajati.
Letos nisem ob menjavi na zimske gume namerno ponastavil TPMSja. Šele po cca. 400km je zajamral, da nekaj ni v redu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.716
6.722
113
pri taščici

jezek

Guru
24. jul 2008
3.444
1.444
113
Verjetno ja, ampak zna trajati.
Letos nisem ob menjavi na zimske gume namerno ponastavil TPMSja. Šele po cca. 400km je zajamral, da nekaj ni v redu.
Zakaj? Ali ne meri razliko oboda? Razen ce primerja obod prej/potem....kar pa dvomim. Bi rekel celo da 2 gum na isti osi ne zazna...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.591
341
83
Kras
www.mtl.si
Zakaj? Ali ne meri razliko oboda? Razen ce primerja obod prej/potem....kar pa dvomim. Bi rekel celo da 2 gum na isti osi ne zazna...
Kolikor jaz razumem pasivni TPMS sistem deluje tako, da ko ga resetiraš, najprej nekaj km spremlja obseg (se mi zdi, da je pri enem od prejšnjih vozil pisalo tudi do 100km) in potem ta obseg vzame za relevantno vrednost, ki jo potem primerja z aktualnim obsegom.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.018
985
113
Ni samo to. Če guma med vožnjo počasi spušča bo pasivni TPMS kar potreboval, da zajoka ;).
In pa še ena zadeva: pri pasivnem TPMSju niso tako redki false alarmi. Recimo tipičen primer so kakšne dilatacije na AC.
Letos sem imel situacijo, ko je guma počasi puščala(žebelj), recimo 1bar v 5 dneh. Opozorilo sem torej dobil ko je bilo cca -1bar po spominu.
Pri normalni vožnji In -1bar ne uničiš gume (feltne)kar tako , preden ti javi napako.

False alarm do sedaj nikoli.

Koliko primerov pravzaprav poznate ali ste slišali za njih ko je kdo zaradi pasivnega tpms zamudil "popravilo" in uničil gumo ?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Kot sem napisal, če spelješ s čisto prazno gumo ti pasivni TPMS ne bo nič jamral, šla bo guma in morda še feltna. Res pa je da to ni ravno smrtno nevarno, kot bi bilo recimo pri visoki hitrosti in počasnem puščanju gume, takrat deluje tudi pasivni TPMS. Torej pod črto glede varnosti ni razlike, je pa lahko glede denarnice, odvisno od okoliščin.
 

Podobne teme

I
Odgovori
4
Ogledi
5.461