Zadeva se še prilagaja, ampak ja je povezano s cenovnim segmentom. Še posebej po letu 2017. Lahko pa skupaj še kaj popravimo.
1. Neposreden sistem (Direct TPMS)
- Audi: Vsi modeli višjih segmentov (npr. A6, A8, Q7, Q8). Ni standard pri manjših modelih (A3, Q3), razen v višjih opremah.
- BMW: Skoraj vsi modeli, standardno v premium segmentu (serija 3, 5, 7, X5, X7).
- Mercedes-Benz: Standard pri večini modelov, vključno s C, E, S razredi, GLC, GLE.
- Porsche: Vsi modeli (Cayenne, Macan, 911).
- Tesla: Vsi modeli (Model 3, Y, S, X).
- Toyota: Pri višjih paketih opreme (npr. RAV4, Highlander).
- Renault: Starejši modeli višjih razredov (Laguna, Scenic), redko pri sodobnih modelih.
- Hyundai/Kia: Višji razredi (npr. Hyundai Genesis, Kia Stinger).
- Volkswagen: Višji modeli ali dodatna oprema (npr. Touareg).
2. Posreden sistem (Indirect TPMS)
- Volkswagen: Večina modelov (Golf, Passat, T-Cross, Tiguan), razen višjih konfiguracij.
- Renault: Večina modelov od leta 2015 (Clio, Captur, Megane, Kadjar).
- Škoda: Vsi modeli (Octavia, Fabia, Karoq).
- Peugeot/Citroën: Standard pri večini modelov (308, 208, 3008, C4).
- Ford: Standard pri večini evropskih modelov (Focus, Fiesta, Kuga).
- Fiat: Posreden sistem v večini modelov (500, Panda).
- Mazda: Večina modelov (Mazda 2, 3, CX-30), neposreden redko.
- Honda: Posredni TPMS v večini modelov (Civic, HR-V, CR-V).
- Hyundai/Kia: V osnovnih paketih opreme (npr. i30, Kona, Sportage).
- Toyota: Osnovni paketi opreme (Corolla, Yaris).
Povzetek:
- Neposreden sistem: Premium znamke (BMW, Mercedes, Porsche, Tesla) in višji razredi mainstream znamk.
- Posreden sistem: Standard pri večini vozil srednjega in nižjega cenovnega razreda (VW, Renault, Škoda, Ford).