In ce hoce prodati 20mio avtov, bo morala ljudi, ki kupujejo, prepričati, da kupijo raje teslo kot kaj drucga. Zakaj nizajo cene, ce je vse, kar je po alterjevem mnenju konkurenca, ze sedaj drazje?
In ce hoce prodati 20mio avtov, bo morala ljudi, ki kupujejo, prepričati, da kupijo raje teslo kot kaj drucga. Zakaj nizajo cene, ce je vse, kar je po alterjevem mnenju konkurenca, ze sedaj drazje?
Ker je treba prepričevat tudi izpuharje.In ce hoce prodati 20mio avtov, bo morala ljudi, ki kupujejo, prepričati, da kupijo raje teslo kot kaj drucga. Zakaj nizajo cene, ce je vse, kar je po alterjevem mnenju konkurenca, ze sedaj drazje?
S čim tekmuje?S kom pa tesla tekmuje? Z iceji? Z evropskimi evji? Ce ne bi bilo "tistih kitajskih avtov", ki grozijo številkam tesli, nizanj ne bi bilo. Ce hoces plasticno - mene, ki kupujem, je treba prepricati da kupim teslo, ne mgja, npr... Od tistega, ki ne kupuje in mantra, da bi raje imel teslo kot kitajca, pannobeden nic nima. Teh abstraktizmov se ne da na kruh namazat.
Ne bo, ker se bodo ustrezno prilagodili ali pa bodo samo prodajali in ne prodali. Ker kdor bi za isto ceno šel kupit Kitajca, je pa tudi nor.Ko kitajc septembra pride, bo drazji kot tesla, ce bo slo takole naprej.
Se strinjam sedaj in da razf... to obiranje kupcev s strani proizvajalcev, ampak si pa vsekakor ne želim, da spravi Tesla vse v stečaj, ker potem bomo takoj gledali dvig cen na tedenski ravni. Kar so že delali. Upam, da je to vsem jasno.To je to, bravo Tesla. Kar naj sf*ka te pretirane cene in marze drugih firm. Kar naj.
Ne bo, ker se bodo ustrezno prilagodili ali pa bodo samo prodajali in ne prodali. Ker kdor bi za isto ceno šel kupit Kitajca, je pa tudi nor.
Seveda, treba je plane doseči. In ja, dobro je, da en to dela, ker sicer bi nas tradicionalni proizvajalci obirali do kosti in bi Golf na koncu stal 60 jurjev. Tako bodo pa morali malo tiste ekstra dobičke in nagrade malo porezat. Ali pa gledat, kako jih Tesla obira pri živem telesu.Saj to govorim ves cajt. Zdele je 2k€ razlike med mg4 trophy/luxury in teslo 3. Pa da sta tam tam na papirju po bateriji, dosegu, načinu polnjenja, opremi... To je ze jako jako blizu. Da junija tole se spremenijo, mg4 pa sele septembra pride z nespremenjeno ceno na ceniku... Marsikdo se spremisli. Z mano vred. ze zdaj strizem z uhi. Pa lahko zajebava tam eden gor, kakor hoce. Koga je tesla izlocila kot konkurenco v tem primeru? Ja, to je moj primer, ampak saj je vseeno, vse mora prepričati, ki bi karkoli kupili. Briga jih, komu so kupca pajsnili, pokrivajo vse fronte. Zelo agresivno, ce smem reči...
Po moje bo proti koncu leta Tesla model 3 po odbiti subvenciji okol 35k€. Po neki analogiji, potemtakem ne bi smel biti MG4 luxury več kot 30k€, če bodo želeli kaj prodati. Torej bo tudi MG prisiljen spustiti cene.Saj to govorim ves cajt. Zdele je 2k€ razlike med mg4 trophy/luxury in teslo 3. Pa da sta tam tam na papirju po bateriji, dosegu, načinu polnjenja, opremi... To je ze jako jako blizu. Da junija tole se spremenijo, mg4 pa sele septembra pride z nespremenjeno ceno na ceniku... Marsikdo se spremisli. Z mano vred. ze zdaj strizem z uhi. Pa lahko zajebava tam eden gor, kakor hoce. Koga je tesla izlocila kot konkurenco v tem primeru? Ja, to je moj primer, ampak saj je vseeno, vse mora prepričati, ki bi karkoli kupili. Briga jih, komu so kupca pajsnili, pokrivajo vse fronte. Zelo agresivno, ce smem reči...
Sej to se vidi na končnem izdelku Ampak nima veze, feni vse pokupijo. Ne briga jih oz. se delajo, da ne vidijo, da je avto rdeč ampak v treh različnih odtenkih, da ima hauba na eni strani cm do blatnika, na drugi pa mm. Ko sedijo not in gledajo okrog če jih sosed vidi, ne opazijo, da so sedeži prekratki in neudobni, podobno kot podvozje. Še tega ne opazijo, da jim bo varnostni pas prerezal vrat, ker ga nikako ne moreš nastaviti. Tako se cene počasi gibljejo proti realni vrednosti tesle. Seveda pa se tesla lahko smeje švabom kar se tiče software. Ker pri švabu moraš revež pritniti na fizičen gumb da odpreš predal pred sovoznikom v tesli pač greš vpar menijev v globino in potem samo klikneš na ikoncoTesla ima tudi največji profit margin na proizveden avto. Tako da lufta je. Proizvodnjo pa tudi v nulo optimizirajo.
Model Y je v fabriki 3 ure. VW ID.3 pa se pa v fabriki zlaga preko 12 ur.