Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik N75 pravi:
glede na spletno stran
http://www.teslamotors.com/en_EU/charging#/calculator
napolniš za 500 km v času
3x32A ... 4:30
3x16A ... 9:00
1x13A ... 36:30
To je računano s TEORETIČNIH dosegom, kako je pa s tem pa verjetno vsi vemo
: torej recimo, da polni 13A dovolj za nekje 10km/h. 40 ur rabiš, da napolniš akuje na polno. Hm...
Še enkrat, recimo moja situacija: 250 km na dan. Rabim torej 25 ur, da bi se mi napolnilo. Torej bi ob nakupu avtomobila obvezno rabil še dodaten polnilec. Kakšna je cena le tega?
Kot sem že zgoraj napisal. Ne potrebuješ dodatnega polnilca niti dodatne polnilne postaje. Tukaj se meša dva pojma.
Osnovni polnilec (AC->DC, ki gre v baterijo) v Modelu S ima moč polnjenja do 11kW (napolniš Model S v 8 urah). Če hočeš polniti z 22kW (da napolniš v 4 urah), potrebuješ v avtomobilu dodatni polnilec (dual charger). Ampak, če boš polnil tako, kot bom opisal, dual charger-ja ne potrebuješ, ga je pa fino imeti, če boš kdaj polnil na javni polnilni postaji, ki omogoča polnjenje z 22kW.
Ampak, kot sem že zgoraj napisal, tega ne potrebuješ. Avto je že opremljen z 11kW polnilcem in zraven avta dobiš že UMC. UMC je Universal Mobile Connector, ki je univerzalni polnilni kabel, ki ga dobiš z avtom in ima na strani vtikača več adapterjev. Tole je z adapterjem za 11kW polnjenje (3 fazno, 16A):
Vse, kar potrebuješ doma je rdečo trifazno 16A vtičnico. Vanjo vtakneš UMC s pripadajočim rdečim adapterjem za ta tip vtičnice (adapterje dobiš zraven z UMC-jem), adapter vtakneš v vtičnico, drugi konec kabla vtakneš v avto in avto se bo polnil z 11kW. Avto boš na ta način, iz popolnoma praznega, do polnega napolnil v 8 urah - recimo od 22:00 - 6:00, ko je ta poceni tarifa.
Z 250km/dan je Model S idealen avto. Baterija bo dobro izkoriščena in tudi v 8 nočnih urah polnjenja na trifazni 16A, torej 11kW vtičnici, boš avto vedno imel zjutraj napolnjenega za nov dan.