Tesla MODEL 3

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Skratka, pred subvencijami je najcenejši 44k. ID.3 najcenejši pa skoraj 9k manj, ko pride osnovni model pa 12k manj. 40k ta rabljenega v tistem oglasu pa ... Če ima avto zimski komplet + autopilot, je nov 53k. 40k potem niti ni tako visoka cena.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Autopilot doplačilo (aka full self driving capability) je itaq nateg. Imajo pa vsi Model 3 že serijsko radarski tempomat in lane keep assist (ki se ne gre ping-pong med črtami), kar ID.3 ponuja šele s travel assistom. Sicer je ID.3 v primerjavi z Model 3 še vedno cenejši, če primerjaš modele s podobnim dosegom in opemo... ampak razlika še zdaleč ni tako velika, kot želiš ti prikazat. Lahko pa ID.3 dobiš tudi bolj oskubljen (in v prihodnosti še z manjšo baterijo)... to je pa res.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Za nemca je 40k za rabljenega z opraskanimi platišči pač visoka cena, saj dobi novega z zimskim kompletom koles pod črto za ca. 39.800 vključno s 3k tesline subvencije (že v konfiguratorju), ob naročilu se res plača 45.800, a dodatnih 6k (Bund subvencija) izplača država po odobreni vlogi za subvencijo. Avtopilot tu nima veze, ampak ja, 7.500 EUR doplačila ni vreden...

Edit: tudi SI cena s subvencijo je vključno z destination fee 38.970 EUR, torej je tudi za nenemce 40k za rabljenega iz DE preveč. Res pa je, da ima napisano Verhandelbar. :)
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Autopilot doplačilo (aka full self driving capability) je itaq nateg. Imajo pa vsi Model 3 že serijsko radarski tempomat in lane keep assist (ki se ne gre ping-pong med črtami), kar ID.3 ponuja šele s travel assistom. Sicer je ID.3 v primerjavi z Model 3 še vedno cenejši, če primerjaš modele s podobnim dosegom in opemo... ampak razlika še zdaleč ni tako velika, kot želiš ti prikazat. Lahko pa ID.3 dobiš tudi bolj oskubljen (in v prihodnosti še z manjšo baterijo)... to je pa res.
Vem, da je nateg, ampak glede na oglas klepam da ga ima. In potem je cena novega, kot sem napisal in cena rabljenega nekako razuljiva.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.806
606
113
EU
Ampak a nima vsak te funkcije? Z doplačilom je le vklopiš? Skratka, da je strojna oprema, ki itak nikoli ne bo omogočila full self driving, pri vseh Teslah ista?
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.492
9.190
113
Ampak a nima vsak te funkcije? Z doplačilom je le vklopiš? Skratka, da je strojna oprema, ki itak nikoli ne bo omogočila full self driving, pri vseh Teslah ista?
In kaj ima veze ali je le program ali tudi hardwer? Cena za to je pač 7.500 USD. Sej rabljen avto z 20 jurjev dodatne opreme je tudi dražji od golega, čeprav ne za 20 jurjev.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.320
9.059
113
za vmes....tesla varnostni in assistenčni sistemi v celoti na 6 mestu komaj, za voznika dostikrat nevarni. V vrhu nemška premija. Se spomnim SJTVja (verjetno), ki je pred časom napisal, da se nemci ne morejo it tak kot tesla in da je potrebno orng naredit...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Link? Kdo je testiral, kdo je bil podmazan, sicer so to samo čenče.

Vsaka Tesla pride z Avtopilotm, full-sef driving je tisto kar je treba mastno doplačat. S tem da v EU je itak vse okrnjeno (niti ni menjanja pasov s smernikom), ker mora biti vse regulirano.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.806
606
113
EU
In kaj ima veze ali je le program ali tudi hardwer? Cena za to je pač 7.500 USD. Sej rabljen avto z 20 jurjev dodatne opreme je tudi dražji od golega, čeprav ne za 20 jurjev.
Ima veze v toliko, da si vsak lahko to opremo takoj po želji vklopi, ker je že vgrajena v vozilo; medtem ko gol avto brez te fizične opreme težko in zamudno nadgradiš naknadno, predvsem pa ne takoj v trenutku plačila. Vsaj za mene je to razlika.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.492
9.190
113
Mislil sem kje je razlika pri tem koliko plačaš? Če nek rabljen avto to že ima aktivirano, potem je seveda več vredennkot tisti, ki tega nima.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.921
2.400
113

ti kar verjam elonu pa beta testerjem...jaz in ostali bomo pa drugim. ;)
A ni bilo nekoč tako, da je po Adac-u nemški dizel najbolj varčen, čist in desetletje pred hibridi?
Sicer pa tudi če je vse res, Tesla je v prednosti OTA posodobitev. GLE pa mora verjetno na servis?
Mogoče je test že danes irelevanten, če se je preko noči kaj dodalo pri Tesli. No bolje ali slabše. :) :)
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.806
606
113
EU
Mislil sem kje je razlika pri tem koliko plačaš? Če nek rabljen avto to že ima aktivirano, potem je seveda več vredennkot tisti, ki tega nima.
Tole bom zdaj malo na pamet, ker se ne spomnim dobro, ampak a niso bile neke težave pri prenosu te storitve na novega lastnika?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Clio in mnogi drugi imajo OTA posodobitve kvečjemu za multimedio.

sajkek ADAC test se izmislil eno svojo subjektivno oceno za Fahrerunterstützung, torej zamislili so si kako mora sistem sodelovati z voznikom in seveda mora sodelovati tako kot to delajo Nemci, vse ostalo je nevarno.

Sicer so pa za Teslo napisali tole:
"Bei der Analyse der Testergebnisse fällt auf, dass das Tesla Model 3 die am weitesten entwickelten Assistenzsysteme hat. Mit 95 Punkten bei der Notfall-Assistenz (Safety Backup) und 91 Punkten bei der technischen Assistenz schlägt er den Mercedes GLE nicht um Längen, aber um immerhin 11 Punkte."

V testih, ki niso subjektivne narave je Tesla krepko zmagala.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Točno, tistih 5 točk pri Notfall-Assistenz ji sfali pri prevrnjeni prikolici na "das Autobahn"
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
In kaj ima veze ali je le program ali tudi hardwer? Cena za to je pač 7.500 USD. Sej rabljen avto z 20 jurjev dodatne opreme je tudi dražji od golega, čeprav ne za 20 jurjev.
Ima veliko vezo... ker je Tesla enkrat že namignila, da po njihovem razmišljanju SW odklenjen/dokupljen feature ni vezan na avto, temveč na osebo, ki ga je kupila. Tako da obstaja možnost, da v takem primeru pri rabljenem avtu kupiš mačka v žaklu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

sad

Guru
24. avg 2007
20.492
9.190
113
Ima veliko vezo... ker je Tesla enkrat že namignila, da po njihovem razmišljanju SW odklenjen/dokupljen feature ni vezan na avto, temveč na osebo, ki ga je kupila. Tako da obstaja možnost, da v takem primeru pri rabljenem avtu kupiš mačka v žaklu.
Jah, to pa se moraš pozanimat prej, a ne? Isto kot podaljšane garancije, ki jih nekateri ponujajo. Ene so vezane na vozilo, druge pa na lastnika.
Sej glupi se pač naučijo iz lastnih izkušenj.

Sicer pa, če je vezano na lastnika, potem je pač tisti oglas butast. Ne vem zakaj moramo debatirat tukaj o tem oglasu. Je pač en vkalkuliral noter še sentimentalno vrednost :). Če mu jo bo kdo plačal, je pa med njima.