Skratka, pred subvencijami je najcenejši 44k. ID.3 najcenejši pa skoraj 9k manj, ko pride osnovni model pa 12k manj. 40k ta rabljenega v tistem oglasu pa ... Če ima avto zimski komplet + autopilot, je nov 53k. 40k potem niti ni tako visoka cena.
Vem, da je nateg, ampak glede na oglas klepam da ga ima. In potem je cena novega, kot sem napisal in cena rabljenega nekako razuljiva.Autopilot doplačilo (aka full self driving capability) je itaq nateg. Imajo pa vsi Model 3 že serijsko radarski tempomat in lane keep assist (ki se ne gre ping-pong med črtami), kar ID.3 ponuja šele s travel assistom. Sicer je ID.3 v primerjavi z Model 3 še vedno cenejši, če primerjaš modele s podobnim dosegom in opemo... ampak razlika še zdaleč ni tako velika, kot želiš ti prikazat. Lahko pa ID.3 dobiš tudi bolj oskubljen (in v prihodnosti še z manjšo baterijo)... to je pa res.
In kaj ima veze ali je le program ali tudi hardwer? Cena za to je pač 7.500 USD. Sej rabljen avto z 20 jurjev dodatne opreme je tudi dražji od golega, čeprav ne za 20 jurjev.Ampak a nima vsak te funkcije? Z doplačilom je le vklopiš? Skratka, da je strojna oprema, ki itak nikoli ne bo omogočila full self driving, pri vseh Teslah ista?
Vsaka Tesla pride z Avtopilotm, full-sef driving je tisto kar je treba mastno doplačat. S tem da v EU je itak vse okrnjeno (niti ni menjanja pasov s smernikom), ker mora biti vse regulirano.
Ima veze v toliko, da si vsak lahko to opremo takoj po želji vklopi, ker je že vgrajena v vozilo; medtem ko gol avto brez te fizične opreme težko in zamudno nadgradiš naknadno, predvsem pa ne takoj v trenutku plačila. Vsaj za mene je to razlika.In kaj ima veze ali je le program ali tudi hardwer? Cena za to je pač 7.500 USD. Sej rabljen avto z 20 jurjev dodatne opreme je tudi dražji od golega, čeprav ne za 20 jurjev.
A ni bilo nekoč tako, da je po Adac-u nemški dizel najbolj varčen, čist in desetletje pred hibridi?
ti kar verjam elonu pa beta testerjem...jaz in ostali bomo pa drugim.
Tole bom zdaj malo na pamet, ker se ne spomnim dobro, ampak a niso bile neke težave pri prenosu te storitve na novega lastnika?Mislil sem kje je razlika pri tem koliko plačaš? Če nek rabljen avto to že ima aktivirano, potem je seveda več vredennkot tisti, ki tega nima.
A ni tako da si delijo samo motorje pa Kangooja?Že novi Clio ima OTA posodobitve, kaj šele GLE.
Ima veliko vezo... ker je Tesla enkrat že namignila, da po njihovem razmišljanju SW odklenjen/dokupljen feature ni vezan na avto, temveč na osebo, ki ga je kupila. Tako da obstaja možnost, da v takem primeru pri rabljenem avtu kupiš mačka v žaklu.In kaj ima veze ali je le program ali tudi hardwer? Cena za to je pač 7.500 USD. Sej rabljen avto z 20 jurjev dodatne opreme je tudi dražji od golega, čeprav ne za 20 jurjev.
Jah, to pa se moraš pozanimat prej, a ne? Isto kot podaljšane garancije, ki jih nekateri ponujajo. Ene so vezane na vozilo, druge pa na lastnika.Ima veliko vezo... ker je Tesla enkrat že namignila, da po njihovem razmišljanju SW odklenjen/dokupljen feature ni vezan na avto, temveč na osebo, ki ga je kupila. Tako da obstaja možnost, da v takem primeru pri rabljenem avtu kupiš mačka v žaklu.