ne gre se za to kaj bo kdo. Ampak kak je nekdo fleksibiln. Vsi skačejo na vlak elektrifikacije in neke rešitve dajejo na trg. Nemci pa vgavnem samo napovedujejo. Oziroma nekaj na silo skupaj zmečejo, da rečejo to je to. Lahko da se jim bo to obrestovalo, ker nikoli ne nastane nič resnega iz te elektrifikacije. Al se bojo pa zaklali ker bojo par let za ostalimi.
Edino če v svojih top secret podzemnih bunkerjih razvijajo in delajo na polno. Pol pa samo bum in preplavijo trg v enem dnevu
Glede Kie in Hyundaia se jaz nebi norca delal. Poglej kje so bli v devedesetih. Pony, Pride in podobno sranje in kje so danes.
Vse večje firme v zgodovini ki so bile trde in se niso hitro prilagajale so šle počasi navzdol. Svet se spreminja, nove generacije folka tudi. Vedno več mladim se jebe za avto. Marsikdo od teh je kvazi ekolog in dobi izpuščaje samo ko sliši motor na notranje izgorevanje, bok nedaj dizl. Že letijo dreve objemat pa rožice sadit.
Pol maš vedno bol zajebane predpise in vedno bolj v kurcu zrak v večjih mestih, vsi pritiskajo k temu, da ICE izrinejo iz mest. Ko vse skupaj sesšteješ si bližje nekim spremembam na trgu, kot da ostane stanje enako.
Pomojem bo tisti, ki bo ponudal najboljšo plug-in rešitev počasi prišel na vrh.