Temperatura hladilne tekočine

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Ali je normalno, da temperatura hladilne tekočine pri bencinskem motorju takole skače za +/- 10C na avtocesti pri konstantni hitrosti ? Celoten čas trajanja na grafu je cca 10min



 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Kar sem se jst igral z meritvami preko OBDja je to normalno. Jasno števec v vozilu kaže ves čas enako (90).
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Kar sem se jst igral z meritvami preko OBDja je to normalno. Jasno števec v vozilu kaže ves čas enako (90).

VW ima to zelo dobro urejeno. Od 70 do 100 stopinj kaže pridnih 90 na števcu. Problem rešen
zmaga.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
tu lepo vidiš odpiranje in zapiranje termostata. na tem grafu.

števec pa ti kaže povprečje. vse je tako ko tmore bit
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
Ali je normalno, da temperatura hladilne tekočine pri bencinskem motorju takole skače za +/- 10C na avtocesti pri konstantni hitrosti ? Celoten čas trajanja na grafu je cca 10min

Ni panike in popravek: temperatura skače približno +/- 5C
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.528
895
113
normalna stvar.

Predstavljaj si, kakšne vrste bi bile pri serviserjih, če bi ti kazalec skakal gore dole?
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.470
448
83
Nariši isti graf na skali 0-150 stopinj pa boš videl, kako skače
wink-1.gif
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
Ali je normalno, da temperatura hladilne tekočine pri bencinskem motorju takole skače za +/- 10C na avtocesti pri konstantni hitrosti ? Celoten čas trajanja na grafu je cca 10min

Ni panike in popravek: temperatura skače približno +/- 5C

ok razlika med maximumom pa minimumom je 10C
smile-1.gif
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.055
204
63
Vsaj pri mojem nissanu 98 letnik pa števec temperature ne kaže enako. nekako 3/4 je bele skale, 1/4 pa rdeče. in do polovice te skale gre kazalec samo, če stojim na mestu kakšnih 10 minut, pri že ogretem motorju. pri vožnji po avtocesti pa je nekako na eni četrtini skale.
Res pa je, da ima avto prevoženih že 280000 km, jaz ga imam šele 4 mesece. Bomo pa videli, kako bo poleti.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Citat:
Uporabnik scorpion pravi:
Vsaj pri mojem nissanu 98 letnik pa števec temperature ne kaže enako. nekako 3/4 je bele skale, 1/4 pa rdeče. in do polovice te skale gre kazalec samo, če stojim na mestu kakšnih 10 minut, pri že ogretem motorju. pri vožnji po avtocesti pa je nekako na eni četrtini skale.
Res pa je, da ima avto prevoženih že 280000 km, jaz ga imam šele 4 mesece. Bomo pa videli, kako bo poleti.

Nasvet: menjaj termostat!
zmaga.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Meni so isto vsi da naj menjam termostat, da drugo ne more bit. Sem zamenjal termostat in je bil isti šmorn. Crknil je pa senzor temperature hladilne tekočine...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.741
1.527
113
Na nissanih ne crknejo snezorji "nikoli", termostat pri 280k km pa gotovo lahko... Problem je v termostatu, ki je ves čas odprt...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Meni so isto vsi da naj menjam termostat, da drugo ne more bit. Sem zamenjal termostat in je bil isti šmorn. Crknil je pa senzor temperature hladilne tekočine...

Samo ti si imel drugačne simptome. Če temperatura vedno niha oz. kdaj celo pade na nulo ali gre na max. potem je kriv senzor. Senzor je šibka točka recimo vseh VAG vozil tja do leta 2005 (če si govoril za tisto tvoje nesrečno Ibizo).

Če pa ti po AC števec ves čas kaže 50-70 stopinj in se samo na mestu dvigne na 90 je pa to 95% termostat.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Pri meni je bilo to na cliotu in ne na vagu. Clio ima digitalno skalo in se to nihanje bolj opazi. Recimo, 2 črtici pomenita 50 stopinj, 4 črtice pa mejo 80 stopinj (normalno ogretost) in v mojem primeru je senzor tako odpovedal, da je meril par stopinj premalo in je skakalo med 2 in 4 črticami. No na koncu je tako odpovedal, da včasih za par sekund ni kazal čisto nič in so obrati poskočili... takrat sem ga pa zamenjal.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Bistveno je da se na mestu, ko ni pretoka zraka preko hladilnika MORA temperatura ustavit na 90 stopinj. Če se to ne zgodi je kriv senzor temperature - VAGov sem omenil ker je njegova življenska doba 100k km ali 5 let in ne poznam lastnika starejšega VAGovega vozila, ki nebi menjal senzorja vsaj enkrat!
evil.gif


Sicer pa mene zanima kako pri teh novih vozilih veš kdaj je crknil senzor/termostat?! Gledam in sodobna vozila po novem nimajo niti lučke za mrzel motor kaj šele števca.
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.055
204
63
Nekako takole izgleda... ja res, nikoli se še ni segrel do 90 stopinj, bi rekel da kvečjemu maksimalno do 50, 60 in še to pri stanju na mestu.
1126043-nissan.jpg
 

Priponke

  • 1126043-nissan.jpg
    1126043-nissan.jpg
    12,8 KB · Ogledi: 418

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.127
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
... in ne poznam lastnika starejšega VAGovega vozila, ki nebi menjal senzorja vsaj enkrat!
evil.gif

Jaz ga nisem še menjal, Golf IV, letnik 1999, 200k kilometrov.
grims-1.gif
Sem pa menjal termostat.

Pri tebi ni heca, se še senzor noče pokvarit!
grin1.gif


Sicer pa ker imaš izkušnje s tem, koliko je tega po znamkah, ali imam samo jst občutek da na VAGih tole ni čisto ok?

Pa ko si že tu odgovori še na drugo vprašanje, kako ugotoviš da imaš okvarjen termostat če avto nima števca temperature?