BMW termostat

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.963
5.157
113
Imam težavo pri svojem BMWju. Voda se mi nikoli ne dokončno segreje. Kazalec vedno obvisi nekje na sredini, tudi če prevozim veliko kilometrov po avtocesti na visoki hitrosti.

Sumim, da imam preveč hladilne tekočine ali pa se ventilator hladilnika prehitro vklopi. Je kdo imel podobno izkušnjo? Berem gugl pa nič ne najdem.

1704462367112.png
 
  • Wow
Reactions: tony in crnobog

henkl

Fizikalc
18. nov 2019
427
235
43
Imam težavo pri svojem BMWju. Voda se mi nikoli ne dokončno segreje. Kazalec vedno obvisi nekje na sredini, tudi če prevozim veliko kilometrov po avtocesti na visoki hitrosti.

Sumim, da imam preveč hladilne tekočine ali pa se ventilator hladilnika prehitro vklopi. Je kdo imel podobno izkušnjo? Berem gugl pa nič ne najdem.

Poglej priponko 78466
Menjaj bmw za avto
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Imam težavo pri svojem BMWju. Voda se mi nikoli ne dokončno segreje. Kazalec vedno obvisi nekje na sredini, tudi če prevozim veliko kilometrov po avtocesti na visoki hitrosti.

Sumim, da imam preveč hladilne tekočine ali pa se ventilator hladilnika prehitro vklopi. Je kdo imel podobno izkušnjo? Berem gugl pa nič ne najdem.

Poglej priponko 78466

To je resen problem. Kazalec mora biti skrajno desno, na rdečem polju (rdeča barva je običajno znak za normalno delovanje), nikakor pa ne na sredini. Vsekakor je razlog za to lahko preveč hladilne tekočine v sistemu, svetujem da jo izčrpaš vsaj 3 litre in potem greš na testno vožnjo. Če to ne bo dovolj, bi bilo pametno razmisliti o vstavitvi kartonske pregrade pred hladilnik (čez celotno površino), ki bo preprečevala pretok zraka čezenj in s tem pretirano hlajenje motorja.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.587
85
48
To je resen problem. Kazalec mora biti skrajno desno, na rdečem polju (rdeča barva je običajno znak za normalno delovanje), nikakor pa ne na sredini. Vsekakor je razlog za to lahko preveč hladilne tekočine v sistemu, svetujem da jo izčrpaš vsaj 3 litre in potem greš na testno vožnjo. Če to ne bo dovolj, bi bilo pametno razmisliti o vstavitvi kartonske pregrade pred hladilnik (čez celotno površino), ki bo preprečevala pretok zraka čezenj in s tem pretirano hlajenje motorja.
...potem pa to prebere chatGPT:)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.901
5.458
113
Jaszt ga že od 2008 sumim da je on ta umetna inteligenca.... :sprasujemse: :evil:
 
  • Haha
Reactions: bertoncl

jezek

Guru
24. jul 2008
2.616
1.241
113
Iz Minhna so ti zaradi zavezanosti k zeleni agendi 2035 pred božičem poslali OTA update v1.1 (build Daryan), s katerim ti počasi ohlajajo ICE reaktor. Aprila pride v2.0, s katerim avto preide popolnoma na elektriko. To bos videl tako, da bo kazalec skrajno levo, lučka za aku pa bo svetila modro.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Imam težavo pri svojem BMWju. Voda se mi nikoli ne dokončno segreje. Kazalec vedno obvisi nekje na sredini, tudi če prevozim veliko kilometrov po avtocesti na visoki hitrosti.

Sumim, da imam preveč hladilne tekočine ali pa se ventilator hladilnika prehitro vklopi. Je kdo imel podobno izkušnjo? Berem gugl pa nič ne najdem.

Poglej priponko 78466
Pa saj vse pove slika motorja s termometrom in beseda OK zraven? :sprasujemse:
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.963
5.157
113
To je resen problem. Kazalec mora biti skrajno desno, na rdečem polju (rdeča barva je običajno znak za normalno delovanje), nikakor pa ne na sredini. Vsekakor je razlog za to lahko preveč hladilne tekočine v sistemu, svetujem da jo izčrpaš vsaj 3 litre in potem greš na testno vožnjo. Če to ne bo dovolj, bi bilo pametno razmisliti o vstavitvi kartonske pregrade pred hladilnik (čez celotno površino), ki bo preprečevala pretok zraka čezenj in s tem pretirano hlajenje motorja.

O hvala, izločil sem jo nekaj in prva stvar katero sem opazil je bila barva. Namesto modre je bila fosforescentna. Verjetno je niso nikoli menjali na servisu.

Sedaj po kratki vožnji je šlo že čez polovico števca. Pri dolge se bo verjetno segrelo do konca.
 
  • Wow
Reactions: tony

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
Imam težavo pri svojem BMWju. Voda se mi nikoli ne dokončno segreje. Kazalec vedno obvisi nekje na sredini, tudi če prevozim veliko kilometrov po avtocesti na visoki hitrosti.

Sumim, da imam preveč hladilne tekočine ali pa se ventilator hladilnika prehitro vklopi. Je kdo imel podobno izkušnjo? Berem gugl pa nič ne najdem.

Poglej priponko 78466
Ena od opcij (najbolj verjetnih) je termostat, druga možnost je vodna črpalka (čeprav bi tu imel problem s pregrevanjem), ki ima loputo, ki je odprta ob hladnem motorju, da se vrti črpalka 'v prazno' z razlogom, da se motor čim prej segreje (torej ne meša vode po sistemu).

Količina hladilne tekočine tule (za moje pojme) nima veze - prekontroliraj jo na posodici, ventilator pa..ali je pri njemu šlo stikalo, ki ga vklaplja in ti stalno vrti (hladi), kar osebno malo dvomim, da bi pri višjih hitrostih uspel kaj več ohladiti kot tok zraka, ki nastaja med vožnjo (govorim za zimo).
 
Imam težavo pri svojem BMWju. Voda se mi nikoli ne dokončno segreje. Kazalec vedno obvisi nekje na sredini, tudi če prevozim veliko kilometrov po avtocesti na visoki hitrosti.

Sumim, da imam preveč hladilne tekočine ali pa se ventilator hladilnika prehitro vklopi. Je kdo imel podobno izkušnjo? Berem gugl pa nič ne najdem.

Poglej priponko 78466
čaki a nisi pisal da maš alfo doma? a češ rečt da si cuore sportivo menjal za neki kar niti srca nima?
PS kako alfo pa si mel (morda jo še maš) če ni skrivnost?
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.963
5.157
113
146 z boxerjem. Ampak to je bilo dolga leta nazaj.

Mano sul cuore, prvi pogon in 90 konjev ni bilo ravno sportivo. Podvozje, nizko težišče in zvok jo je reševalo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: visek_izobrazbe