Kaj ni jasno Telemachu? Sem njihov naročnik z najvišjim paketom za tv in internet + fiksno telefonijo. Že veliko let, ker drugo ni možno (žal).
Kličejo me minimalno 1x mesečno, če se ne javim pa 1x na dan, ko zdolgočaseno sprašujejo zakaj nimam še mobilne telefonije. Ker imam zrihtano drugače, hvala adijo pa ne kličite me več prosim.
Seveda kličejo za isto stvar najkasneje čez en mesec.
Kateri kravati tam se zdi do dobra ideja in da enostavno ne odnehajo kljub prošnjam? Ne razumejo, da ne dvigneš, bodo klicarili vsak dan. Ne razumejo ko dvigneš in že 100tič rečeš, da ne rabiš in naj nehajo klicat.
Če bi več energije vlagali v produkte, kot pa v tel. center za novačenje strank, bi stranke same hodile k njim. Na srečo prihaja nov ponudnik, da bom lahko menjal kmalu. Upam, da niso enaki glede teženja.