telefon pri M@ za 200 evrov

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Srčno upam za tiste k majo SE-je ali pa ga bodo še imeli, da bo tako
smile-1.gif
 

pile81

Zelenc'
16. feb 2009
9
0
1
naj gre vse skup u quartz...

Brez telefona sm skupno že 53 dni (v dveh periodah: od 11.2. do 28.2 in od 2.3. do še kr zdej to je 18 + 35 dni )!!

rok za zamenjavo aparata (SE p1i) je že zdavnej mim, pa se vsi sam zgovarjajo : M@, da mora prvo ta star aparat nazaj dobit; DHL da pač aparat bo sam nevejo kdaj, ta nov servis pa itak pojma nima...

A maste kakšem predlog na koga naj prtisnem da se bi zadeva mal pospešila?
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik pile81 pravi:
naj gre vse skup u quartz...

Brez telefona sm skupno že 53 dni (v dveh periodah: od 11.2. do 28.2 in od 2.3. do še kr zdej to je 18 + 35 dni )!!

rok za zamenjavo aparata (SE p1i) je že zdavnej mim, pa se vsi sam zgovarjajo : M@, da mora prvo ta star aparat nazaj dobit; DHL da pač aparat bo sam nevejo kdaj, ta nov servis pa itak pojma nima...

A maste kakšem predlog na koga naj prtisnem da se bi zadeva mal pospešila?

M@, reci jim, da te niti najmanj ne briga, kdaj bodo dobili star telefon. Če ne, naj ti omogočijo brezplačno prekinitev pogodbe in vezave (če je). Ne daj se komercialistom jebat. Sploh pa pojdi v kakšen center in tam prav naglas robanti, a ne pozabi, robanti s stilom in tako glasno, da vsi slišijo. Neverjetno, kakšen vpliv ima to.
evil.gif
 

pile81

Zelenc'
16. feb 2009
9
0
1
malo sm se zezno: sm mislu da bom preko M@ dobil dobropis za P1i ki ga niso uspel popravit...Pa sm pravkar dobu info iz M@ naj napišem Na DHL pritožbo na podlagi katere bojo zamenjal telefon.
Pa me zanima zdej, če nebodo mel novega P1i kaj hudiča mi lahka ponudijo od SE ( telefon mora biti isti ali višji rang)
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik pile81 pravi:
malo sm se zezno: sm mislu da bom preko M@ dobil dobropis za P1i ki ga niso uspel popravit...Pa sm pravkar dobu info iz M@ naj napišem Na DHL pritožbo na podlagi katere bojo zamenjal telefon.
Pa me zanima zdej, če nebodo mel novega P1i kaj hudiča mi lahka ponudijo od SE ( telefon mora biti isti ali višji rang)

In ti boš to mirno požrl?, Če si daltelefon na M@ v popravilo (garancija), tebe en drek briga, če so ga vile nosile okol. Nasproti tebe stoji M@ in noben DHL. Pritožbe naj piše kdor če. Lepo jim reci, da naj sami pišejo pritožbe DHLu, bogu, alahu al pa partiji, tebi naj pa dajo enak ali boljši telefon, Amen. Ne se pustit šofirat.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.884
764
113
www.jernej.org
Ni mobitel dolžan zamenjati telefona, saj oni ne nudijo garancije, temveč jo nudi uradni zastopnik (v tem primeru DHL). Lahko se sicer zmeni, da se mobitel meni v njegovem imenu... ampak ne more od njih pričakovati nadomestnega telefona (to bi bila le njihova dobra volja)... tudi ne more pričakovati, da bo dobil od mobitela katerikoli drug telefon (sanja svinja o koruzi...). Vse kar bo dobil, bo nov P1i (gotovo je še kak kje v kakem skladišču) od uradnega zastopnika (kdorkoli to že bo... mobitel gotovo ne).
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
MadMitch - očitno ne veš kako poteka servis telefonov in kdo ti zamenja mobilni aparat. Kakor je že Mikrohard napisal ni dolžnost operaterja da ti zamenja mobilni aparat, ampak je to dožnost uradnega serviserja v njegovem primeru je to še DHL oziroma servis v Italiji, od sedaj naprej(za telefone ki bodo sedaj posredovani na servis) pa bo to novo podjetje, ki je stacionirano v Lj. Serviser se z garancijo obveže, da bo mobilni aparat poskušal popraviti v navedenem roku, v kolikor ga ne, ti je dolžan zagotoviti nov telefon istega oziroma višjega ranga.
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Ne, očitno res ne vem. Ko je meni crknil telefon in so ga na Simobilu vzeli ter poslali na servis, so mi dali nadomestnega (eno kripo, delal je pa le) in ko so na servisu, nekje med potjo, me niti ne zanima kje, nekaj zamočili, da telefona po dveh mesecih ni bilo, so mi dali nov telefon. Ker modela, ki sem ga imel prej, ni bilo več v ponudbi (niti kje po kakšnih kotih), so mi dali boljšega, se mi zahvalili za potrpežljivost. Tako to poteka pri operaterju, ki si želi zadržati stranke.

Še dobro, da ne vem, kako to poteka drugje.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
To je pa druga zgodba v kolikor se telefon izgubi med potjo Simobil - servis - Simobil... V tem primeru ti je dolžan dati nov mobilni aparat tisti, ki ga je imel zadnji v rokah.......
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
In kje je tukaj razlika? Če daš telefon M@ v popravilo, naj se malo pobrigajo. Kaj tebe briga servis, zarad mene ga lahko na Kamčatko pošljejo. Seveda pa je v interesu M@, da ima čim manj dela in stroškov s tabo, od nekdaj. Zato bodo celo kalvarijo preložil na tebe in še nekoga.
Mal bo treba pravice potrošnika prebrat, so se začel nekateri obnašat, kot da jim moramo biti hvaležni, da nas cuzajo. Ne mislim samo na M@, tudi kakšna malo večja trgovina, ponudniki drugih storitev...
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Razlika je ali telefon pride do servisa, da ga lahko popravijo ali pa sploh ne pride... Servis ti ne more izdati novega telefona če ga še ni videl in ga ni mogel popraviti.... V tem primeru ti da novga Simobilovo prodajno mesto... Če pa serviser zamoči pri servisu ti ga mora pa on izdati... Če na koncu potegneš črto, nov telefon v vsakem primeru dobiš iz rok Simobilovega prodajnega mesta... Je pa res da je tako kakor si zapisal, tebe kot potrošnika ne zanima kje in od koga boš dobil nov telefon, samo da ga dobiš
smile-1.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Točno tako, zaradi mene lahko kdo kje sedi na njemu. Jaz ga hočem od tistega, komur sem ga zaupal v popravilo, v mojem primeru Simobil. Jaz imam neko razmerje z njimi, ne s kurirjem, niti s servisom ali božjo silo. Enako, kot da pri podjetju X kupiš avto, čez čas ga pripelješ na servis (garancija( in ker oni nimajo opreme za popravilo, ga pošljejo drugam na servis. Servis zgori, kamijon pade v reko, vkradejo ga iz skladišča podjeta X... Noč, ampak čisto nič od tega tebe ne zanima, hočeš svoj popravljen avto, enakega novega ali boljšega.

Tu pa se operater izgovarja na "what is in Gods hands" situacijo, da se reši nekaj dela in stroškov, ki jih preloži na pleča stranke. Večinoma, ker taki pač smo, jim uspe in sami bijemo bitke z mlini na veter. Zakaj že? A hočejo, da zapravljam pri njih ali ne? Naj se tudi izven osnovne dejavnosti malo potrudijo, tudi to je del storitve ponudnika in ravno to je med drugim to, zakaj vstrajam pri ponudniku, pri katerem sem - odnos do stranke pri marginalnih dogodkih, kot je servis pod garancijo.