Točno tako, zaradi mene lahko kdo kje sedi na njemu. Jaz ga hočem od tistega, komur sem ga zaupal v popravilo, v mojem primeru Simobil. Jaz imam neko razmerje z njimi, ne s kurirjem, niti s servisom ali božjo silo. Enako, kot da pri podjetju X kupiš avto, čez čas ga pripelješ na servis (garancija( in ker oni nimajo opreme za popravilo, ga pošljejo drugam na servis. Servis zgori, kamijon pade v reko, vkradejo ga iz skladišča podjeta X... Noč, ampak čisto nič od tega tebe ne zanima, hočeš svoj popravljen avto, enakega novega ali boljšega.
Tu pa se operater izgovarja na "what is in Gods hands" situacijo, da se reši nekaj dela in stroškov, ki jih preloži na pleča stranke. Večinoma, ker taki pač smo, jim uspe in sami bijemo bitke z mlini na veter. Zakaj že? A hočejo, da zapravljam pri njih ali ne? Naj se tudi izven osnovne dejavnosti malo potrudijo, tudi to je del storitve ponudnika in ravno to je med drugim to, zakaj vstrajam pri ponudniku, pri katerem sem - odnos do stranke pri marginalnih dogodkih, kot je servis pod garancijo.