"Testerjev" je cel kup, eni najbrž niti praznega akuja ne pokažejo kaj šele kaj vec
Najpomembnejši tester je še vedno na dveh nogah, računalnik in kabel (vmesnik) sta samo orodji.
Mi je pa vedno na moč smešno, kako ljudje poznajo en kup odličnih tunerjev, ki posebej za njihov avto "napišejo" (narišejo
) mapo po njihovih željah, ko je treba diagnosticirat napako je pa konec veselja.
Da turbo "ne pali", oz. avto ne vleče je možnih več vzrokov:
- najbolj banalen je zabit izpuh (kakršenkoli že je razlog, lahko ti je en zataču korenje v avzpuh).
- regulacija turbine (vakuumsko ali elektromagnetno). Če je bila turbina menjana komplet, potem na tem mestu najbrž ni težave. Če ima vkuumsko regulacijo turbine, je lahko težava v že omenjenem elektromagnetnem ventilu ali na sami dostavi vakuuma (vakuum črpalka ali poškodbe na cevkah).
- napačni podatki motornemu računalniku (pretok zraka, tlak za turbino/pred vstopom v motor, podatki s stopalke za gas). "Napačni" podatki tlaka zraka so lahko tudi posledica puščanja sistema za "dostavo" zraka (npr. počena cev ali intercooler). Če avto sicer teče mirno (brez zaganjanja in cukanja), je tlak goriva zelo verjetno izključen. Omenjene težave so lahko tudi posledica napak na ožičenju.