V primeru da je v prometni vpisanih več moči motorjev, se upošteva največjo številko, sešteva se jih pa ne, to za hibride velja že 20 let, upam da je še vedno tako. Ne vem pa če to pravilo velja pri EV, kjer sta na sprednji in zadnji osi ločena motorja.
Polna moč je sicer moč bencinskega motorja in moč ki jo je sposobna dodati baterija. Elektromotorjev ne moreš kar tako seštevat ker sta dva eden deluje kot generator drugi je pogonski, del energije se to torej prenaša po električni poti, zato mora biti elektromotor večji, ker prejema moč iz generatorija + moč iz baterije.
Torej v teoriji 98 konj iz bencinskega motorja + nekih 35 iz baterije. Ker se to dvoje redko poklopi skupaj (idelani obrati motorja in idelani pogoji za baterijo) Toyota kot sistemsko moč navaja 122 konj.
Motor je podhranjen za kubaturo, ker deluje v atkinsonovem ciklu, to pomeni da v fazi "zajema" zraka in goriva v motor prej zapre ventile, da te mešanice zajame manj. To pride prav pri ekspanziji, ki je enaka kot če bi motor "zadihal na polno", to pomeni da ne ostane več kaj veliko pritiska ko gre vse skupaj v izpušni sistem. To je eden izmed trikov kako motor dosega 40% termični izkoristek.