Suzuki-Serviser motornih glav

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.640
452
83
Tolmin
Pozna kdo koga, ki vari počene motorne glave ?
Ni še rečeno, da se jo bo sploh dalo zavariti in bom videl šele ko opravim obdukcijo.
Gre pa se za Suzuki S-Cross oziroma Vitara 2016 (K14C) z 130.00km :zavijazocmi:

Pa če kdo ve za kakšno razsuto Vitaro 1.4 boosterjet oziroma njen motor bi tudi prosil za info.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.772
1.326
113
Tu gor so hvalili enega hrvata, nekje blizu meje....ce ni nekje okoli onih toplic (sv. Martin al kaj so....)
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.465
1.384
113
Kako veš, da je glava fuč? Kaj se je zgodilo z motorjem? Je bilo hl. tekočine dovolj?

Se je hl. tekočino že kdaj menjalo? Sam sem jo menjal lani, v skladu z navodili tovarne in sem se moral skoraj kregati, da so to naredili... Ampak sem naredil napako, ker nisem čez kak teden preveril nivoja, ker jo je leto pol litra manjkalo, bog ve kako so to odzračili...
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.640
452
83
Tolmin
Kako veš, da je glava fuč? Kaj se je zgodilo z motorjem? Je bilo hl. tekočine dovolj?

Se je hl. tekočino že kdaj menjalo? Sam sem jo menjal lani, v skladu z navodili tovarne in sem se moral skoraj kregati, da so to naredili... Ampak sem naredil napako, ker nisem čez kak teden preveril nivoja, ker jo je leto pol litra manjkalo, bog ve kako so to odzračili...
Če popije 1.5l vode v 15 minutah v mirujočemu stanju oziroma več kot 5l v eni uri
Sem kar točil ker nekje se mora poznat.
Če bi bilo tesnilo bi bilo tudi v cilindrih mokro.
Če bi puščalo na vsisni strani bi steklo v kolektor in v olje ampak je nivo normalen.
Teče na izpušni strani in pravkar sem se pogovarjal z fanti, ki radi frizirajo mašine, ki pravijo, da zna biti tudi nesrečno prebita turbina kar bi bila terna :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Vadim

Guru
2. jul 2020
4.239
5.546
113
Ti motorji imajo kolektor izpuha v bloku (kot 2.0tsi). Da ti ne slučajno tam voda prebije in jo potem povleče v turbino. Avto kadi?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.937
3.953
113
Tudi ERG je vodno hlajen pri teh motorjih, lahko da tam curlja. Sicer če popije 5l/h bi moralo že malo spominjat na delovanje parne lokomotive oz. če gre ta voda čez valje se mora konkretno slišat.

BTW ni nujno da se voda na sesalni strani pozna na olju.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.772
1.326
113
Kako veš, da je glava fuč? Kaj se je zgodilo z motorjem? Je bilo hl. tekočine dovolj?

Se je hl. tekočino že kdaj menjalo? Sam sem jo menjal lani, v skladu z navodili tovarne in sem se moral skoraj kregati, da so to naredili... Ampak sem naredil napako, ker nisem čez kak teden preveril nivoja, ker jo je leto pol litra manjkalo, bog ve kako so to odzračili...
Moderni motorji z inteligentnimi termostati in stevilnimi hladilnimi vejami se ne dajo odzracit po domace (kozolčarsko). Jaz vem da ce bom kdaj prisel na bavariji do take starosti, da bom moral menjat vodo, bom to naredil sam, s testerjem in sprintanim service manualom v roki. Sem ze 2x bral navodila.....pa me je se vedno strah.... Na koncu navodil tudi pise nekaj v smislu: any failure in following this steps WILL lead to immanent engine failure.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
41.249
5.532
113
Če je dihtunga na glavi....cukn vn svečke pa z kamero not poglej če so oprani bati (para spuca do aluminija....je čelo brez saj)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony