Ta stelantis je res en ruska ruleta teamSaj zdaj ni več eat8 (aisin), ampak dvosklopčni 6 stopenjski, v bistvu izboljšan stari "robotski" cukomatik.
Ta stelantis je res en ruska ruleta teamSaj zdaj ni več eat8 (aisin), ampak dvosklopčni 6 stopenjski, v bistvu izboljšan stari "robotski" cukomatik.
Saj zdaj ni več eat8 (aisin), ampak dvosklopčni 6 stopenjski, v bistvu izboljšan stari "robotski" cukomatik.
Moje je letelo na 1.2 puretech motorje, ti so sedaj sploh edini (no razen v hibridih) v Stelantisu in imajo 6 st. menjalnik.Imam kombinacijo 1,5 hdi in eat8 aisin avtomatik. Po 4 letih in 100.000 km bi se takoj odločil za enak sklop, če bi ga dobil v novem avtu.
In ker je neka ideja o menjavi avta, sem na test vzel novega 5008 1,2 bencinarja s "cukomatikom". Pa moram reči, da je vožnja presenetljivo OK. Tudi menjalnik ni nič kaj "cukajoč". Edino večja poraba je tisto, kar me je na prvo žogo odmaknilo od ideje o menjavi.
Tako, da ja, počasi bom tudi sam iskal ideje o alternativi 5008. In vedno bolj se nagibam proti elektriki.
..........
3. Ioniq 5 (plusi: manjši stroški porabe, polnjenje doma, drugačna vožnja, velika kabina, zanimiv izgled, minusi: doseg - stres , ICCU problemi, več planiranja, vrednost po 5, 6, 7, letih oz. po koncu garancije, ko ga bom prodajal oz. tveganje po dragih popravilih po koncu garancije in zmanjšanje kapacitete baterije)
Ioniq ni SUV, poleg tega pa kar pišeš o njem (o EV nasploh) - ni to zate - POZABI!žena bi raje SUV)
Ta tvoj sklep je malce grešen.Ioniq ni SUV, poleg tega pa kar pišeš o njem (o EV nasploh) - ni to zate - POZABI!
Res?Ta tvoj sklep je malce grešen.
Ja, res. Ker vsak normalen človek, ki gre iz ICE razmišlja tako. Pa vseeno kupijo e-avto in so zadovoljni in se ne vračajo nazaj na ICE. Čudak, da ne rečem še kaj drugega, je tisti, ki pri prehodu nima pomislekov.Res?
minusi: doseg - stres , ICCU problemi, več planiranja, vrednost po 5, 6, 7, letih oz. po koncu garancije, ko ga bom prodajal oz. tveganje po dragih popravilih po koncu garancije in zmanjšanje kapacitete baterije)
Ne se slepit, če tako razmišljaš EV ni zate.
Vsak svojo kobilo hvali, verjetno sem jaz enak. Recimo imam sodelavca, pri hiši ID3. Kaj misliš kaj je kupil kot drugi avto?Ja, res. Ker vsak normalen človek, ki gre iz ICE razmišlja tako. Pa vseeno kupijo e-avto in so zadovoljni in se ne vračajo nazaj na ICE. Čudak, da ne rečem še kaj drugega, je tisti, ki pri prehodu nima pomislekov.
Časi Džuro (kenedi, regan) lokomotiv so nazaj (te imajo diesel-elektro zaporedni pogon, danes t.i. hibrid). Glede na "varčnost" obstoječih renault/nissan rešitev bomo res tehnično napredovali 60 let nazaj.Se je že začelo.
![]()
Preobrat? Renault bi v električna vozila vgradil bencinski motor
Renault bi lahko ponudil tudi različice novega megana in scenica z motorjem na notranje zgorevanje. Trenutno sta na voljo le kot 100-odstotno električni vozili.www.zurnal24.si
