SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.332
2.027
113
Se vedno bolj nagibam k temu, da obdržimo samo enega dizla in gremo še na en EV.

Problem se pojavi kako EV avte nafilat doma. Enega ni problem, za dva je že težava.
 

Sky

Pripravnik
28. sep 2021
91
-237
8
Lepo da redno servisiras vsako leto. Se lepse bo pa ko bos sedaj enkrat odcolal najprej jurja za jermen, potem pa se jurja za ketno. Kar je verjetno ⅕ vrednosti avta....
No sedaj si samo še enkrat več dokazal, da si nepismen in da nabijaš nekaj v prazno. Ne vmešavaj se v debato, če je pretežka zate. Bolje da se nehaš smešit in greš raje na overnet in tam babicam nakladaj, mogoče ti bodo one verjele.
Potem se pa čudite kako se kdo pogovarja s takimi pacienti. Saj se ne moreš normalno pogovarjat z njimi, uletijo v temo in nabijajo nekaj kar so nekje slišali in potem mislijo da vse vedo.
šc smrkavci k mami na dudo.
Zanimivo da so meni pri rednem servisu za 300€ naredili domala velik servis, zamenjali potrebna tesnila, jermen in vse ostalo in dela kot urca. Držte se raje skirojev, ker avtomobili očitno niso za vas.
Ja redni servisi Vadime a to je vse kar zmoreš, enako zate, enako si se ti pokakal sedaj pa potihoma prca. Raje poskrbite za svoje skirce da bodo redno servisirane. LOL
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
34.157
9.783
113
aaaa zdaj pogruntal, tale sky je nek problematik, ki se z vsakim zapne, že v preteklosti... svašta.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Sky

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.220
5.347
113
Ja zato ker ima jermen IN ketno, ne?
Misliš pasasti jermen za alternator in klimo poganjat? Ta je zunanji in menjava stane drobiž. Pri novejših pa je treba kentno menjat kot pri vseh ostalih premijah. Ta ima srečo da je lokacija ketne na strani motorja in ne kot Opel 1,6, ki ima ketno med motorjem in menjalnikom. Tam se pa razdira praktično cela mašina. Kdo je tako skonstruiral motor bi ga treba dosmrtno zapret, če že ne na Goli otok poslat, v opomin naslednjim konstruktorjem.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.729
6.100
113
pri taščici
Se vedno bolj nagibam k temu, da obdržimo samo enega dizla in gremo še na en EV.

Problem se pojavi kako EV avte nafilat doma. Enega ni problem, za dva je že težava.
Zakaj je za dva problem?
Imas samo enofazni priklop?
Delas 500km dnevno? Imam dva EV.
V vasi ima nekdo 4.
Res pa da se pri 4 ze splaca razmisliti o pametnih "polnilnicah".
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.625
10.237
113
kod Džej-Zija
Ja, s takimi pacienti kot si ti takoj!
Ti še ni prišlo, da si problematik tu gor ti in ne vsi drugi:fredi:
Prometno sporočilo na radiu:
“Na avtocesti Celje-Vransko pelje voznik v nasprotni smeri! Prosimo za izredno pazljivost!”
Francelj jezno ugasne radio:
“Kaj pa to pomeni – en avto? Sto avtomobilov, sto, ne pa eden!”
 
  • Haha
Reactions: Sky

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
239
-203
28
@Ježek nehaj se že brukat. Sem ti že parkrat povedal da mi je vse jasno ježek, kot si že večkrat dokazal pojma nimaš. Po celem forumu se bašeš zraven si vse od toplovodarja :valjamse: do štromarja do mehanika, v resnici pa si en lolek, ki nima pojma kaj govori.
Kaj si ti ježek kakšna žlahta od medvedka Bojana :valjamse:
Daj res pojdita raje v gmajno pa tam nakladajta mogoče vama bodo srnice še kaj verjele :valjamse:
Sam ne se pustit tem šerifom foruma, da vam govorijo kako in kaj. Treba jih je izbrisat. Ene par smo jih že, pa bomo še ostale, če bo treba, da bo enkrat red na tem forumu.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: BojanP in jest5

igi

Guru
13. okt 2007
5.478
1.091
113
Celje
mater ste eni težki. Tako na eni, kot na drugi strani. Itak so VSE stvari narejene tako, da morajo crkniti. Pa naj bo to mečka s programiranimi napakami ali jajce od renoja. Zdaj kje je neka sprejemljiva meja je pa spet stvar posameznika, njegove uporabe in pa na koncu tudi cene.
Tast ima 13 let starega Hyundaia s prevoženimi mislim da 12.000 km. Ne mi rečit, da za njega nek pežo z najslabšim motorjem na svetu nebi bil OK.

Že 25 let berem, kako so renoji problematični. Pa sem imel R5, Twinga, Clia, Megana, Laguno, Megana CC, Scenica, Kangooja in nisem NIKOLI obstal ali popravljal kaj večjega (pustimo to, da je mehanik pozabil zategniti jermenico ob velikem servisu in je povilo ventile...). Pa v familiji je še nekaj renojev in podobne izkušnje.

In pred 3 leti sem čisto po naključju pristal ne pežoju 5008 diesel. Ne ni brez napak. Skoraj leto dni so majstri na servisu rabili, da so poštudirali, zakaj se prtljažnik občasno ne odpre, pa sedeži so že tretjič razpokani. Ampak ta trenutek ga brez razmišljanja kupim še 1x, ker pelje se solidno, poraba je majhna, avtomatski menjalnik v kombinaciji z 1.5 motorjem deluje odlično, asistenčni sistemi so, prostorsko je točno tisto, kar trenutno potrebujem. Ampak ja, novega ne morem naročiti več s tem motorjem. Zato bom razmišljal o drugi znamki...

v osnovi pa pozabljate eno stvar. Govora je o cca. 30k za nov avto. Že res, da obstaja kaj boljšega od pežoja, ampak potem ni 30k.
Osebno imam pa še vedno raje nova jajca od pokvarljivega pežoja, ki je v garanciji, kot pa amortizirano premijo s 150.000km.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.738
9.401
113
Tast ima 13 let starega Hyundaia s prevoženimi mislim da 12.000 km. Ne mi rečit, da za njega nek pežo z najslabšim motorjem na svetu nebi bil OK.
Če si tako prepričan v to, ga za test posedi v svojega 5008 in napiši tukaj, kako se razume z iCockpitom in volanom v jajcih. :evil:

Sicer pa, ti razmišljaš s svojega vidika, nov avto, sto jurjev in gre naprej. In je bil super avto. Težave se pa potem začnejo. Si pomislil, da si marsikdo ne more privoščiti novega vozila za 30.000 eur? Takim je kar pomembno, da nimajo potem stalno nekih stroškov.

In relativizirati, da je to super motor za nekoga, ki bo naredil 40 jurjev, je smešno. Motor je pač zanič. Če nič drugega, bo pogreb pri prodaji.