SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.822
4.570
113
Starejši so bili na PD dizlih od VW, s tem da na problematičnih šobah (torej eni bolj problematičnih VW PD dizlov). Samo mislim da to o kateri generaciji Outlanderja govorimo niso več imeli teh motorjev. Imaš mickine diesel motorje (2.3) ki so kar ok. Pozoren bodi na menjalnik ker so imeli ti modeli CVT s fiksnimi prestavnimi razmerji in če to ribne ti noben ne popravljla. Če je menjalnik ok servisiran sicer ni problema, zdrži življensko dobo avta.

PHEV je odvisno od načina uporabe, ampak to gre za prve generacije PHEV vozil z izjemno majhnim dosegom na EV. Če je avto voženi v načinu EV, gre baterija kaput v 100kkm. Menjava ni smiselna. Je pa precej teh vozil voženih kot klasičen hibrid (tankaj in vozi) in ti niso toliko problematični oz. dosegajo vozila preko 300k km BP.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.715
3.965
113
Jaz lahko samo napišem, da so bili poleg Dacia Duster pred tremi leti na Islandiji to najpogostejši avti -PHEV varianta. Dosega ima med 40 in 50 km.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.473
2.029
113
41
Starejši so bili na PD dizlih od VW, s tem da na problematičnih šobah (torej eni bolj problematičnih VW PD dizlov). Samo mislim da to o kateri generaciji Outlanderja govorimo niso več imeli teh motorjev. Imaš mickine diesel motorje (2.3) ki so kar ok. Pozoren bodi na menjalnik ker so imeli ti modeli CVT s fiksnimi prestavnimi razmerji in če to ribne ti noben ne popravljla. Če je menjalnik ok servisiran sicer ni problema, zdrži življensko dobo avta.

PHEV je odvisno od načina uporabe, ampak to gre za prve generacije PHEV vozil z izjemno majhnim dosegom na EV. Če je avto voženi v načinu EV, gre baterija kaput v 100kkm. Menjava ni smiselna. Je pa precej teh vozil voženih kot klasičen hibrid (tankaj in vozi) in ti niso toliko problematični oz. dosegajo vozila preko 300k km BP.
A ce je baterija kaput se vedno avto funkcionira al brez ne gre?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.822
4.570
113
Kolikor vem ima outlander zaporedni hibrid, ki je tehnicno vozen dokler je vsaj nekaj od baterije (ker se uporablja baterija tudi kot zaganjalnik ICE motorja je na nek nacin nujna vseeno, tudi ce ne pomaga nič pri vožnji). Tako da izguba kapacitete načeloma ni problem, problem je če se baterija naredi mrtvo (BMS odklopi).

Pa če se razmislja o alternativni diesel opciji (2.3/2.4 motor) lahko rečem da je to eden izjemno glasnih desel motorjev za svoj čas, kdor je prej vozil nek klasičen evropski diesel bo kar šokiran.
 
  • Všeč mi je
Reactions: uncle_sam