Ker se zacne cena po ceniku pri 34kEur, in baje se dobi 2.5kEur popusta. Pa verjetno tudi eko kredit. Torej zakaj ne, če pa gleda 30k+?fant ima omejen budget zato ne razumem zakaj se mu ponuja rav4 z zaresno ceno
Torej zakaj ne, če pa gleda 30k+?
Itak, že naslov teme je takšen
Sicer še vedno ostaja dejstvo, da je rav4 drag ko pes.
Ti itak sam sebe prepričuješ, ker si kupil nekaj drugega. Drag je kvečjemu zato ker pač oprema ni tako za poklikat kot pri nemški konkurenci, če ti pa paket opreme ustreza pa ni tako drag. Zakaj pa ti avtorju te teme ne priporočaš Škode TDI?
Predvsem s pomočjo turbineKako mislite premikat skoraj 2t SUV-e z bencinskimi motorji 1.5 ali 1.6 na dolgi rok?
Razumem v golf razredu, SUV-i pa imajo vsi čez 1.6tone suhe teže.
Je bil VW pameten in v Amaroka in Crafterje posilil 2.0tdi in še vsekal po glavi da boli.
Hruške in jabolka, saj tudi Kodiaq (RS, L&K) lahko stane 45k €, torej je tudi drag kot pes.
Če se zapičiš v točno specifičen avto s točno tako opremo in konji, boš pri konkurenci težko dobil primerjavo, ker bo vedno nekaj manjkalo ali pa bo nekaj več kar nočeš plačat. Sploh pri Toyoti, kjer niso fleksibilni z opremo. Če pa izhajaš iz druge strani in želiš najmanj 190 konj, avtomatika in samo še ACC pa dobiš tudi RAV4 za 32k €, Kodiaq Style DSG te bo pa prišel najmanj 28k € (pa še to ne vem če 190 konjski).