Summit ne bo več prodajal Jaguar in Land Rover?

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Nekaj se govori, da so izgubili zastopstvo. Ali ve kdo kaj več, kdo bo novi zastopnik?
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Pa bo to kaj bolje? Čez Summitove serviserje je bilo ogromno kritik.
Bo A-Cosmos kaj boljši? Kako oni popedenajo BMWje?
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Ni čisto tako. Summit ni želel podaljšati pogodbe, ker je bila zahteva po novem salonu preverila v primerjavi s tem, koliko se avtov proda, poleg tega se pa načrtuje prenova in širitev salona Ford zaradi novih modelov in rabijo prostor. Servis so zadržali, so ga pa v zadnjih dveh letih tudi uredili do te mere, da je celo Jaguar Land Rover "zaprosil", da servis zadržijo.

O A-Cosmosu pa ne bom izgubljal besed. Ne samo, da je bil pred časom tukaj objavlje film kako se mehaniko obnašajo, ampak so vsi, ki so znali kaj popravit šli v Avto Aktiv.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Za Summitom stojijo Japonci (sestrična dela tam) in sigurno je bolj na stvari to da Summit ni pristal na pogoje kot pa da jih je Jag ali LL skenslal...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Pa sej mislim da distribucije ni dobil direktno A-kozmos, ampak ga furajo neki hrvati ki so pač na slovenskem trgu pooblastili a-cosmos ker naj bi ravno odpiral nek "center prestižni vozil" in jag in LR pač pašeta zraven.

Dolgoročno pomojem se bodo zadeve še malce mučkale in kupci bodo potegnil kratko. Čerpav resnici na ljubo so na Summitu v zadnjih letih celo nekaj naredili v smeri prodaje in promocije, prej so pa res samo sedeli in pobirali denar od morebitnih kupcev, servis je bil pa katastrofa.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Uvoznik je Wallis, Madžarsko podjetje. Jaguar Land Rover se je z Wallisom zmenil, da postanejo uvoznik ya celo bivšo Jugoslavijo + Albanija, ker je celoten trg premajhen, da bi se oni s tem ukvarjali. Sedež je v Zagrebu, ampak lastniki so Madžari.

Jaguar Land Rover je jasno povedal, da Wallis ne sme podpisati pogodbe o distribuciji n nobenim od bivših podjetij na podorčju bivše Jugoslavije in hkrati naročil, da Wallis naredi vse, da podpišejo s Summitom. Razloga sta dva; Kot je Roberto napisal - zadaj so Japonski lastniki, ki so finančno delo močni, drugo je pa servis. V zadnjih dveh letih so po zadovoljstvu strank (to meri Jaguar Land Rover) prehiteli vse "napredne trge" vključno z Nemčijo in Švico (v Švici ima Jaguar Land Rover velik tržni delež). Na koncu so si lastniki izračunali in rekli hvala lepa, se ne gremo več. Salon ki ga imajo "kao" ni dovolj dober, poleg tega se bodo pa širili na FORD-u, ker se bo drugo leto delala prenova.

Se pa strinjam, da bodo kupci potegnili takratko. Summit ima na zalogi še nekaj avtov, kjer jih prodajajo po res dobih cenah, ne moreš pa naročiti po željah nič več. Moja soseda je klicala na A-Cosmos, ker želi F-Pace, pa jo ji rekli, gospa, pokličite enkrat Septembra.

Nekdo ki na pozna posla ob blizu je pa zagrabil. Prej so bili dožni vsem in povprek, zdaj je pa lahko s polno ritjo kakat.

http://jadranski.hr/2016/04/02/grad-split-a-cosmos-i-promet-potpisali-konacne-ugovore/

Me edino čudi, da strici iz ozadja (Gaspari, Mankoč in Rozman) niso denarja pospravili v že. Jaz bi ga gotovo, namesto da bi v tole investiral.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
To je tko ko nimaš direktne prodaje kot Tesla. Denar gre posrednikom, od katerih kupci nimajo nič razen minusa v denarnici.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Čerpav resnici na ljubo so na Summitu v zadnjih letih celo nekaj naredili v smeri prodaje in promocije, prej so pa res samo sedeli in pobirali denar od morebitnih kupcev, servis je bil pa katastrofa.
Sicer nimam neke negativne osebne izkušnje z njimi ( s servisom), razen kar precejšnje vzvišenosti prodajalcev, ko jih kaj vprašaš, jo pa imata dva moja kolega v roku zadnjih treh tednov. Sicer ne bom opisoval podrobnosti ampak po vsemu sodeč je ta servis res poln samih vajencev, ki nimajo pojma kaj delajo.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Čerpav resnici na ljubo so na Summitu v zadnjih letih celo nekaj naredili v smeri prodaje in promocije, prej so pa res samo sedeli in pobirali denar od morebitnih kupcev, servis je bil pa katastrofa.
Sicer nimam neke negativne osebne izkušnje z njimi ( s servisom), razen kar precejšnje vzvišenosti prodajalcev, ko jih kaj vprašaš, jo pa imata dva moja kolega v roku zadnjih treh tednov. Sicer ne bom opisoval podrobnosti ampak po vsemu sodeč je ta servis res poln samih vajencev, ki nimajo pojma kaj delajo.

Se pravi nimas negativne izkusnje z vajenci, ki nimajo pojma kaj delajo?
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Je pa zadni mesec res problem. Pred 01.06. je bila dobava nadomestnih delov direktno iz Anglije do Summita. Od 01.06. je zastopstvo prevzo podjetje Wallis in gredo deli iz Anglije najprej v Budimpesto in nato dilerjem po celi bivsi jugi. Z naslednjim tednom se no zadeva narmalizirala. Tuki ni nic kriv Summit ampak izkljucno Jag LR. Je pa logicno, da tega v servisih ne razlagajo strankam.

Smo bili strani tovarne tudi v nasi firmi na to opozrojeni in zato ne delamo kontrol pri dilerjih. Bodo pa verjetno - ne me drzat za besedo, ker o tem smo imeli neuradno temo v Budimpesti, da bo Jag LR pripravil neke ugodnosti za te stranke.

Kar se pa tice prodaje - Summit lahko prodaja samo se zalogo. Zato nekih informcij nima niti jih ne sme komunicirati strankam. Zalostno je, da se krivi trgoca, ki ni tukaj nic kriv. Kot je napisal nekdo zgoraj, ta kratko bodo potegnimi kupci in kriv za anomalijo je Jag LR in nihce drug. Ker so bedaki naredili, da danes v Summitu ne mores kupiti avta (in v oceh tvojih prijateljev so krivi oni) po drugi strani so pa dali pogodbo A Cosmosu, ki ke od 01.06. pooblaceni prodajalec. S to tezavo, da avta pri njih ne more kupiti, ker nimajo salona in naj bi ga imeli po septembra.

Ceprav moje usluge placuje Jag LR lahko recem, da so to tranzicijo naredili neprodesionalno, na skodo strank.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Se pravi nimas negativne izkusnje z vajenci, ki nimajo pojma kaj delajo?

Tommy17,
a si ti zaposlen na Summitu? Ali si njihov PR?
Bil sem fizično prisoten v obeh primerih, ko sta imela kolega (oz. jih še imata) težave s servisom na Summitu. In ne, ni nič kriva dobava rezervnih delov, ampak izkjučno diletantstvo serviserjev.

Se pa strinjam s tabo, da se tej znamki pri nas ne piše dobro. Če je Summit ocenil, da se mu ne izide še naprej furati te znamke, kako bo šele A-Cosmos to fural?
Je pa splošno znano, da vsi sposobni serviserji bežijo od pooblaščencev.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Se pravi nimas negativne izkusnje z vajenci, ki nimajo pojma kaj delajo?

Tommy17,
a si ti zaposlen na Summitu? Ali si njihov PR?
Bil sem fizično prisoten v obeh primerih, ko sta imela kolega (oz. jih še imata) težave s servisom na Summitu. In ne, ni nič kriva dobava rezervnih delov, ampak izkjučno diletantstvo serviserjev.

Se pa strinjam s tabo, da se tej znamki pri nas ne piše dobro. Če je Summit ocenil, da se mu ne izide še naprej furati te znamke, kako bo šele A-Cosmos to fural?
Je pa splošno znano, da vsi sposobni serviserji bežijo od pooblaščencev.

@JosipBroz

nisei zaposlen v Summitu, niti v katerikoli drugi avto branži. Jo pa zelo dobro poznam, ker delam za tuje podjetje MSX International, ki avditira dilerje po celi EU. Delam za MB, BMW, kpl. Porsche Group, Citroen, Jaguar Land Rover... Pred časom pa tudi za Renault. Se pravi tovarna naroči avtdit, ki ga izvedemo mi, kot zunanji sodelavci.

In vem tem času sem se nekaj naučil zato ti lashko tole povem iz lastnih izkušenj;

najbolj nezadovoljne stranke na servisu so tiste, ki doma same popravljajo avte, potem pri "fušarjih" in ko jim znanje odpove pridejo na pooblačne servis. Potem pa po raznih forumih pizdijo, kako so vsi nesposobni.

Druga sekta ljudi so pa tisti, ki pravijo, kolikor je zanič servis v Sloveniji - ne govorim za Summit, ampak na splošno za pooblaščene serviserje - da bom šel kar v Avstrijo. No, na koncu seveda ne gre nihče, ker je urna postavka 2x višja kot v Sloveniji in verjami, da če že gredo v Avstrijo, tam nihče ne vpije.

Da je pa stanje takšno je pa problem družbe. Danes si neumen, če greš na pooblaščen servis ker je to drago (in seveda, ker posledično plačaš davke požrešni državi) in si hkrati frajer, če olje sam zamenjaš, ali pa green k fušarju in si glavni na vasi, ker nisi plačal davkov.

Kot sem že enkrat tukaj pisal; stošek dela (bruto2) je pri nas snak kot v Avstriji, šolanje za zaposlene je pri nas enako drago, kot pri sosedih, strošek orodja je enak kot pri sosedih, med tem, ko je urna postavka pol nižja. In zganjamo cel halo, ker je pri nas urna postavka 60 EUR med tem, ko gre žena k frizerju in plača 100 EUR je pa O.K. S tem da ima frizer škraje in fen, kaj drugega pa že ne rabi.

Bom pa vesel, če mi v ZS napišeš (moj lasten firbec) kaj je šlo pri tvojih prijateljih narobe in s kom - lahko mi napišeš ime in priimek sprejemnika. Zanima me zato, ker ker sem na Summitu delal 2x avdit. Nazadnje aprila letos in so med najboljšimi tremi po ocenah v EU. Šteje se pa znanje mehanikov, zadovoljstvo strank, število nadomestnih vozil, urejenost osebja, urejenost salona, delež odkritih napak.... Skratka spisek je dol u 3 p.m. in je najbolj rigororen standard, kar sem jih do zdaj delal. Bistveno bolj so zahtevno od npr. BMW, Audi, MB.

Skrata, če se ti da mi prosim napiši na ZS, morda ti pa lahko tudi pomagam.

Si pa ne predstavljam, kar bo na A Cosmos, če sta tvoja prijateja tukaj nezadovoljna. Ker tam so pa res vsi dobri odšli.

To, da dober kader odhaja iz pooblaščencev stran se pa ne strinjam. Oz. se ti časi spreminjajo. Problemi nastanejo, da ko gre dober mehanik enkrat stran od pooblaščenca mu cena na trgu močno pade, ker nima več dostopa do vira informacij (šolanja). Drugo pa je, da so v nekaterih podjetjih zaposleni začeli cenit podjetja, ki z njimi dobro ravna. Po naših ocenah sta ravno Summit in Porsche Slovenija v vrhu zadovoljstva zaposlenih z delodajacem. Je pa evidentno, da so zaposleni bolj zadovoljni v tistih podjetjih, kjer je lastnik tujec. Zato me prav zanima, kako bo sedaj na Citroen in Peugeot. Njih sem včasih delal in bo zanimiva razlika sedaj, kot je prišel Emil Frey v lastništvo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Sedaj si dežurnim jambračem in pametnjakovičem na forumu čisto sistem podrl...
evil.gif


Vsaj za Renault-Nissan vem da vsaj 4x letno izvaja audit oz. "mistery buyer" akcije kjer ocenjujejo servise... Na ta račun je kar nekaj pooblaščencev izgubilo koncesijo.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Zakaj mora biti salon in servis zmeraj v enem, ponavadi tisti ki pridejo avto kupovat in tisti ki pridejo na servis imajo čisto druge interese, zakaj so zmeraj združeni v eno samo enoto. To sem opazil pri vseh pooblaščenih servisih. Ko v salon avto kupovat prideš hočeš met mir ne pa da vedno tam okoli tebe laufajo ljudje, serviserji itd. ter da gledaš kako se stranke kregajo s servisom in podobno, pa na pol razstavljene avte v ozadju.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Zakaj mora biti salon in servis zmeraj v enem, ponavadi tisti ki pridejo avto kupovat in tisti ki pridejo na servis imajo čisto druge interese, zakaj so zmeraj združeni v eno samo enoto. To sem opazil pri vseh pooblaščenih servisih. Ko v salon avto kupovat prideš hočeš met mir ne pa da vedno tam okoli tebe laufajo ljudje, serviserji itd. ter da gledaš kako se stranke kregajo s servisom in podobno, pa na pol razstavljene avte v ozadju.

Po BER standardih ima lahko servis kot samostojno enoto (torej brez prodaje). Ali pa prodajo skupaj s servisom. Ne moreš pa imeti samo prodaje. Nimam odgovora zakaj je temu tako, je pa smiselno. Si ne predstavljam, kdo bi potem pripravil avto za prodajo, naredil PDI, morebitne reklamacije... Skratka eno gre z drugim.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.763
1.566
113
Emona / Carnium
No, mene bi pa zelo zanimalo (objektivno) mnenje (lahko tudi na ZS) o spremembi kakovosti storitve za konkretno avto hišo (PSA), saj (tudi) zaradi tega razmišljam o menjavi znamke. Ali poleg servisa revidirate tudi front desk?
 

tomaz234

Pripravnik
21. avg 2012
45
0
6
tommy, zdaj si pa še mene dvignil s tem nabijanjem po fušerjih in manjših mehankarjih,
v glavnem imam izkušnjo s fordom in vem kako je ko kaj crkne in ne najdejo vzroka za popravilo ampak samo menjavo,
da ne bom dolgovezil je dejstvo pri pooblaščencih v 90% isto, sami mladiči iz šole ki niso mehankarji ampak monterji ki znajo samo stvari menjavat, samega problema pa ne znajo najt,ti tvoji fušerji ali kako jih nazivaš mi je problem najdo in rešil v enem dnevu za 600eu,pooblaščenci pa imeli avto 3dni, na koncu strošek menjave EGR ventila in DPF filtra 2800eu ,oni bi vse menjali in nič popravljali, nabijem vas vse na K.....zakaj je tako? zaradi požrešnosti kapitalisov.Dajmo v servis mlade in neumne, ko pa pridejo k pameti pa grejo, povsod ista slika v slo,in ne mi govorit da ni res ker je, poznam par servisov in se ista zgodba ponavlja,ko rešuje mahankar zadeve za tri monterje pa vpraša šefa za večjo plačo-odgovor je NI DNARA
kot drugo sem kupoval avto 2 leti nazaj. staro za novo,starega avta mi sploh niso hotel uzet ker ima kao veliko skritih tovarniških napak, gre za ford mondeo 2006, prvo prodajajo avte s skritimi napakami potem pa te arogantno odslovijo kao teh avtov se otepamo za prodajo rabljenih vozil....FU pa taka aroganca od tistega pobritega starega arogantneža, za nakup novega avtomobila s kešom mi pa še v salonu nabijajo da mi dajo ene 400eu popusta na 20.000eu...hahaaa pa to moraš bit usekan da še mi tukaj z nekimi kao testi da so ene najbolj v eu in ne vem še kaj.vglavnem znajo samo keš vohat o kakšni drugi kakovosti pa v dvakratnem srečanju z njimi ne morem govoriti.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.170
7.017
113
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Se pravi nimas negativne izkusnje z vajenci, ki nimajo pojma kaj delajo?

Tommy17,
a si ti zaposlen na Summitu? Ali si njihov PR?
Bil sem fizično prisoten v obeh primerih, ko sta imela kolega (oz. jih še imata) težave s servisom na Summitu. In ne, ni nič kriva dobava rezervnih delov, ampak izkjučno diletantstvo serviserjev.

Se pa strinjam s tabo, da se tej znamki pri nas ne piše dobro. Če je Summit ocenil, da se mu ne izide še naprej furati te znamke, kako bo šele A-Cosmos to fural?
Je pa splošno znano, da vsi sposobni serviserji bežijo od pooblaščencev.

@JosipBroz

nisei zaposlen v Summitu, niti v katerikoli drugi avto branži. Jo pa zelo dobro poznam, ker delam za tuje podjetje MSX International, ki avditira dilerje po celi EU. Delam za MB, BMW, kpl. Porsche Group, Citroen, Jaguar Land Rover... Pred časom pa tudi za Renault. Se pravi tovarna naroči avtdit, ki ga izvedemo mi, kot zunanji sodelavci.

In vem tem času sem se nekaj naučil zato ti lashko tole povem iz lastnih izkušenj;

najbolj nezadovoljne stranke na servisu so tiste, ki doma same popravljajo avte, potem pri "fušarjih" in ko jim znanje odpove pridejo na pooblačne servis. Potem pa po raznih forumih pizdijo, kako so vsi nesposobni.

Druga sekta ljudi so pa tisti, ki pravijo, kolikor je zanič servis v Sloveniji - ne govorim za Summit, ampak na splošno za pooblaščene serviserje - da bom šel kar v Avstrijo. No, na koncu seveda ne gre nihče, ker je urna postavka 2x višja kot v Sloveniji in verjami, da če že gredo v Avstrijo, tam nihče ne vpije.

Da je pa stanje takšno je pa problem družbe. Danes si neumen, če greš na pooblaščen servis ker je to drago (in seveda, ker posledično plačaš davke požrešni državi) in si hkrati frajer, če olje sam zamenjaš, ali pa green k fušarju in si glavni na vasi, ker nisi plačal davkov.

Kot sem že enkrat tukaj pisal; stošek dela (bruto2) je pri nas snak kot v Avstriji, šolanje za zaposlene je pri nas enako drago, kot pri sosedih, strošek orodja je enak kot pri sosedih, med tem, ko je urna postavka pol nižja. In zganjamo cel halo, ker je pri nas urna postavka 60 EUR med tem, ko gre žena k frizerju in plača 100 EUR je pa O.K. S tem da ima frizer škraje in fen, kaj drugega pa že ne rabi.

Bom pa vesel, če mi v ZS napišeš (moj lasten firbec) kaj je šlo pri tvojih prijateljih narobe in s kom - lahko mi napišeš ime in priimek sprejemnika. Zanima me zato, ker ker sem na Summitu delal 2x avdit. Nazadnje aprila letos in so med najboljšimi tremi po ocenah v EU. Šteje se pa znanje mehanikov, zadovoljstvo strank, število nadomestnih vozil, urejenost osebja, urejenost salona, delež odkritih napak.... Skratka spisek je dol u 3 p.m. in je najbolj rigororen standard, kar sem jih do zdaj delal. Bistveno bolj so zahtevno od npr. BMW, Audi, MB.

Skrata, če se ti da mi prosim napiši na ZS, morda ti pa lahko tudi pomagam.

Si pa ne predstavljam, kar bo na A Cosmos, če sta tvoja prijateja tukaj nezadovoljna. Ker tam so pa res vsi dobri odšli.

To, da dober kader odhaja iz pooblaščencev stran se pa ne strinjam. Oz. se ti časi spreminjajo. Problemi nastanejo, da ko gre dober mehanik enkrat stran od pooblaščenca mu cena na trgu močno pade, ker nima več dostopa do vira informacij (šolanja). Drugo pa je, da so v nekaterih podjetjih zaposleni začeli cenit podjetja, ki z njimi dobro ravna. Po naših ocenah sta ravno Summit in Porsche Slovenija v vrhu zadovoljstva zaposlenih z delodajacem. Je pa evidentno, da so zaposleni bolj zadovoljni v tistih podjetjih, kjer je lastnik tujec. Zato me prav zanima, kako bo sedaj na Citroen in Peugeot. Njih sem včasih delal in bo zanimiva razlika sedaj, kot je prišel Emil Frey v lastništvo.
Dve opciji sta. Ali pavsalno nabijas, ali pa slabe audite delate. Konkretno izjave o odhodih in avto aktivu. Tko da ne kar trditev postavljat ce je osnova samo audit. Hint: vcasih kdo raje sam odide kot da bi bil odslovljen. Pa avto aktiv ze tretje leto minus dela in bi se ga lastnik rad znebil. Pa se je cvetk ki pa niso za na forum.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
tomaz234

Očitno si tam zaposlen, da veš, kakšne imajo plače, koliko so stari zaposleni in kako z njimi ravnajo. Če boš imel kdaj srečo v življenju in delal za tuje lastnike boš ugotovil, da pri njih nisi samo številka, ampak so do ljudi korektni in pošteni.

Kako se avto popravlja in kaj se na pooblaščenem servisu menja in kaj lahko popravlja pa več očitno več kot jaz, zato ni ne bom oporekal. Ti pa lahko za tvoje širše znanje povem, da proizvajalec napiše, kaj se zamenja in kaj se lahko popravi in to na žalost ali pa na srečo ni vedno odvisno os serviserja.

Starega pobritega arogantneža tam sicer nisem srečal - verjetno je bil tiste tri tedne, kolikor sem bil jaz tab na dopustu - je pa verjetno res nerodno, če ti avta ne vzame v račun zato, ker ko ga bo prodajal ve, da novemu kupcu ne bo mogel pogledati v oči. Zato si ga verjetno prodal sam, ker kot fizična oseba ne rabiš dati nikomur garancije. Ali pa ga je vzel v račun kdo od preprodajalcev in ga prodal z 100.000 kilometri manj.

Forda sicer nisem nikoli vozil, bi se jih pa na tvojem mestu izogibal. Očitno nimaš sreče z njimi.