Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Se pravi nimas negativne izkusnje z vajenci, ki nimajo pojma kaj delajo?
Tommy17,
a si ti zaposlen na Summitu? Ali si njihov PR?
Bil sem fizično prisoten v obeh primerih, ko sta imela kolega (oz. jih še imata) težave s servisom na Summitu. In ne, ni nič kriva dobava rezervnih delov, ampak izkjučno diletantstvo serviserjev.
Se pa strinjam s tabo, da se tej znamki pri nas ne piše dobro. Če je Summit ocenil, da se mu ne izide še naprej furati te znamke, kako bo šele A-Cosmos to fural?
Je pa splošno znano, da vsi sposobni serviserji bežijo od pooblaščencev.
@JosipBroz
nisei zaposlen v Summitu, niti v katerikoli drugi avto branži. Jo pa zelo dobro poznam, ker delam za tuje podjetje MSX International, ki avditira dilerje po celi EU. Delam za MB, BMW, kpl. Porsche Group, Citroen, Jaguar Land Rover... Pred časom pa tudi za Renault. Se pravi tovarna naroči avtdit, ki ga izvedemo mi, kot zunanji sodelavci.
In vem tem času sem se nekaj naučil zato ti lashko tole povem iz lastnih izkušenj;
najbolj nezadovoljne stranke na servisu so tiste, ki doma same popravljajo avte, potem pri "fušarjih" in ko jim znanje odpove pridejo na pooblačne servis. Potem pa po raznih forumih pizdijo, kako so vsi nesposobni.
Druga sekta ljudi so pa tisti, ki pravijo, kolikor je zanič servis v Sloveniji - ne govorim za Summit, ampak na splošno za pooblaščene serviserje - da bom šel kar v Avstrijo. No, na koncu seveda ne gre nihče, ker je urna postavka 2x višja kot v Sloveniji in verjami, da če že gredo v Avstrijo, tam nihče ne vpije.
Da je pa stanje takšno je pa problem družbe. Danes si neumen, če greš na pooblaščen servis ker je to drago (in seveda, ker posledično plačaš davke požrešni državi) in si hkrati frajer, če olje sam zamenjaš, ali pa green k fušarju in si glavni na vasi, ker nisi plačal davkov.
Kot sem že enkrat tukaj pisal; stošek dela (bruto2) je pri nas snak kot v Avstriji, šolanje za zaposlene je pri nas enako drago, kot pri sosedih, strošek orodja je enak kot pri sosedih, med tem, ko je urna postavka pol nižja. In zganjamo cel halo, ker je pri nas urna postavka 60 EUR med tem, ko gre žena k frizerju in plača 100 EUR je pa O.K. S tem da ima frizer škraje in fen, kaj drugega pa že ne rabi.
Bom pa vesel, če mi v ZS napišeš (moj lasten firbec) kaj je šlo pri tvojih prijateljih narobe in s kom - lahko mi napišeš ime in priimek sprejemnika. Zanima me zato, ker ker sem na Summitu delal 2x avdit. Nazadnje aprila letos in so med najboljšimi tremi po ocenah v EU. Šteje se pa znanje mehanikov, zadovoljstvo strank, število nadomestnih vozil, urejenost osebja, urejenost salona, delež odkritih napak.... Skratka spisek je dol u 3 p.m. in je najbolj rigororen standard, kar sem jih do zdaj delal. Bistveno bolj so zahtevno od npr. BMW, Audi, MB.
Skrata, če se ti da mi prosim napiši na ZS, morda ti pa lahko tudi pomagam.
Si pa ne predstavljam, kar bo na A Cosmos, če sta tvoja prijateja tukaj nezadovoljna. Ker tam so pa res vsi dobri odšli.
To, da dober kader odhaja iz pooblaščencev stran se pa ne strinjam. Oz. se ti časi spreminjajo. Problemi nastanejo, da ko gre dober mehanik enkrat stran od pooblaščenca mu cena na trgu močno pade, ker nima več dostopa do vira informacij (šolanja). Drugo pa je, da so v nekaterih podjetjih zaposleni začeli cenit podjetja, ki z njimi dobro ravna. Po naših ocenah sta ravno Summit in Porsche Slovenija v vrhu zadovoljstva zaposlenih z delodajacem. Je pa evidentno, da so zaposleni bolj zadovoljni v tistih podjetjih, kjer je lastnik tujec. Zato me prav zanima, kako bo sedaj na Citroen in Peugeot. Njih sem včasih delal in bo zanimiva razlika sedaj, kot je prišel Emil Frey v lastništvo.