Subaru

smoukar

Guru
3. avg 2007
4.156
517
113
46
dolenska
Sem v nabavi enga SUV. No, najraje to al pa kak alltrack recimo. Rabim 4x4. Gledam forestrje ene 10 let stare. Nimajo nekih cen. Je to kvarljiva roba?
Pomemben podatek je tudi poraba, ker delam 30k +. Ne poznam Subaruje.
 
Sem v nabavi enga SUV. No, najraje to al pa kak alltrack recimo. Rabim 4x4. Gledam forestrje ene 10 let stare. Nimajo nekih cen. Je to kvarljiva roba?
Pomemben podatek je tudi poraba, ker delam 30k +. Ne poznam Subaruje.
ogibaj se boxer diesel motorjev ti ti utegnejo narediti precej sivih las, tud plešo, bencinski so okej samo pijejo ko žolne, gre pa zadeva povsod, če maš simetrični awd pogon.

mogoče ideja da bi skeširal kakega tisočaka pa da bi ti pil plin
 
Aha, ok. Če bom mel srečo, bom na Toyot ostal, če en avto al kak tiguan.
za kaj rabš/iščeš avto? kot drugi voz, prvi voz za kaj tretjega?
kolega lovc ma ene 20 let starega hyundaia santa fe, mislim da 2,9 crdi (fiatov motor) 110 konjev ga rabi za po terenu, gozdovih ko gre na lov in podobno. Bulet pruf zadeva, z izejmo let mu ne fali nič. Morda pogledaš še v tej smeri
 

smoukar

Guru
3. avg 2007
4.156
517
113
46
dolenska
Prvi voz. Mam zdej dva. Starejšega in starga. Eden pije, drug žre . Rabim tak pogon, če čem pozim kam pridet. Eni mamo snega celga f00ka
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.072
128
63
Da se prislinim zraven...
Kaj pa RAV4? Vse od (mislim da) 2017 dalje so le hibridi.
Bi bilo to za kupit ali je prevelik gamble?
 

smoukar

Guru
3. avg 2007
4.156
517
113
46
dolenska
Je res, 200k je kr cifra. Avto bo za cca 4-5 let. Recimo da vem za 3, pa par pasatov s takimi motorji, ki delajo do 400 brez resnih težav. Prvi lastniki in redno servisirani.
zato bo prijatelj iskal, ker ve kaj gledat. Če bo tiguan bo verjetno 150 konjski. Na konc bo pa kr en avto, bog vedi.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.875
4.604
113
Subaru bo šel najbrž pod toyoto (že nekaj časa so največji posamezni lastnik znamke), pri nas sploh ne vem če jih bodo še prodajali, ker z EU trga se uspešno eliminirajo že zadnijh 20 let. Tudi če bodo šli dalje v EU, bodo nek specialen toyota podbrand. Skratka doba kvalitetnih subarujev, ki se jih je še dalo popravljat je bila preden so začeli operirat z dizli in CVT menjalniki (govorimo 20 let in vsaj 300k km nazaj). Torej karkoli novejšega kupit je bolj kot ne visok strošek za neko srednjo kvaliteto, deli so dragi in nedobavljivi.

10 let star subaru je precej bolj rizičen nakup kot neka znamka ki je prodala 10x, če ne celo 100x več vozil (hyundai, vag). Če ima kdo statistiko prodaje zadnjega leta/dveh sem 100% da je vsaj 5 kitajskih znamk bolj uspešnih pri nas, tako da se ve kam subaru žal gre.

Glede pogona, subaruji niso več konkurenčni odkar so šli na CVT menjalnike. Ne samo da so katastrofa od kvalitete, imajo tudi izredno zanič učinkovitost prenosa, pa pregrevajo se precej bolj od klasičnih avtomatikov pod robnimi pogoji. V EU zaradi ekofašizm omejitev imaš tako z avtomatikom 4x4 samo na papirju, ker motorne opcije, ki so na voljo (več ali manj samo 2.0 anemični boxer atomsferc) enostavno niso sposobne dozirat navora na kolesa. Že manjši klanček niso sposobni speljati na offroadu brez da nebi menjalnik javil overheatinga oz. se enostavno ustavijo z gasom v podnu (tudi lastnost večine dual-cluth menjalnikov, ampak o tem ne govori ta tema). Tako da če že kupuješ novejšega subaruja, obvezno ročni menjalnik.
 

Aeon_Pax

Pripravnik
19. okt 2012
61
47
18
Ljubljana
Subaru je "workhorse", kjer ne gledaš na porabo. Bencinar praktično neuničljiv, diesel pa bejž stran. Za 30k+ ti bo Subaru kar strošek, če 4x4 ni super pogoj. Dodatno je pri Subaruju problem servisa - so se praktično umaknili iz EU (kot že omenjeno zgoraj) in servis bazira na par starih mojstrih.
Sem imel Rav4 (le sprednji pogon) in je bilo 100k brez enega izrednega servisa, dokler ni bila totalka. Avto oddelal svoje in bili vsi potniki brez praske. Je pa problem Toyote, da nenormalno drži ceno (ker kupuješ rabljeno). Pa Rav4 le s sprednjim pogonom je en klinc v snegu - je šel kolega s Turanom na izi ven, mene so pa morali malo porint (oba nove zimske gume - jaz Nokian on Michelin, v cca 30 cm snega in zaparkirana v rahel klanec). Od "lovcev" slišim, da so šli praktično vsi iz Lade Nive na Suzukije, kjer rabijo 4x4. Ampak tudi Suzukiji kar držijo ceno, so pa tudi bullet proof.