Zjutraj se je pojavil problem pri avtomatskem odpiranju naših dvoriščnih vrat. trije od štirih daljincev jih niso niti malo 'obudila v življenje', četrti pa le iz velike bližine. Drug daljinski pogon garažnih vrat pa je reagiral na vse daljince brez problema.
Nato sem pričel iskati problem. V škatli s krmilnim mehanizmom je bilo videti vse v redu, sicer je bilo opaziti nekaj več 'življenja', ko sem elektroniko malce premaknil, zato sem sumil na slabe kontakte kakšne od žic.
Varovalko ven in privijat vse po vrsti, vendar napake ni bilo občutiti, vsi vijaki razen enega so bili dovolj dobro priviti. Ta pa ni bil videti odločilen, pa vendar...
Naslednji sum je padel na druge brez-žične oddajnike, torej termometer in zvonec - menjal sem baterije, pa tudi ni bilo nič bolje. (pred leti so mi slabe baterije v oddajniku termometra 'pokrile' signale vseh daljincev, tudi avtomobilskega)
Zato sem poklical firmo, kjer sem pred skoraj natančno 10 leti kupil te pogone (MKL) in se pozanimal o možnosti rešitve. Ker imajo prav sedaj kolektivni dopust (Murphy dela!!), mi je gospodična na drugi strani žice obljubila klic serviserja takoj, ko se bo vrnil s terena.
In je res poklical, poslušal moje jamranje in do takratne posege, nato pa postavil eno samo vprašanje: "ali je bila v bližini kakšna pumpa?" (mislil je na avto-črpalko betona)
Res je bila, celo postavljena tako, da je bila v vidnem polju našega krmilnega sistema.
Zato je sistem v garaži, ki je na drugi strani hiše deloval, ta, od dvoriščnih vrat, pa ne.
In problem je bil rešen, ko je 'pumpa' odpeljala so daljinci zopet delovali kakor prej.
Torej: kaj pomenijo izkušnje serviserja (ki je bilo mimogrede zelo prijazen sogovornik) sem se prepričal danes dopoldan.
In se naučil nekaj novega.
Morda pa ta moja izkušnja pomaga še komu ob podobni zadregi.
LP
Nato sem pričel iskati problem. V škatli s krmilnim mehanizmom je bilo videti vse v redu, sicer je bilo opaziti nekaj več 'življenja', ko sem elektroniko malce premaknil, zato sem sumil na slabe kontakte kakšne od žic.
Varovalko ven in privijat vse po vrsti, vendar napake ni bilo občutiti, vsi vijaki razen enega so bili dovolj dobro priviti. Ta pa ni bil videti odločilen, pa vendar...
Naslednji sum je padel na druge brez-žične oddajnike, torej termometer in zvonec - menjal sem baterije, pa tudi ni bilo nič bolje. (pred leti so mi slabe baterije v oddajniku termometra 'pokrile' signale vseh daljincev, tudi avtomobilskega)
Zato sem poklical firmo, kjer sem pred skoraj natančno 10 leti kupil te pogone (MKL) in se pozanimal o možnosti rešitve. Ker imajo prav sedaj kolektivni dopust (Murphy dela!!), mi je gospodična na drugi strani žice obljubila klic serviserja takoj, ko se bo vrnil s terena.
In je res poklical, poslušal moje jamranje in do takratne posege, nato pa postavil eno samo vprašanje: "ali je bila v bližini kakšna pumpa?" (mislil je na avto-črpalko betona)
Res je bila, celo postavljena tako, da je bila v vidnem polju našega krmilnega sistema.
Zato je sistem v garaži, ki je na drugi strani hiše deloval, ta, od dvoriščnih vrat, pa ne.
In problem je bil rešen, ko je 'pumpa' odpeljala so daljinci zopet delovali kakor prej.
Torej: kaj pomenijo izkušnje serviserja (ki je bilo mimogrede zelo prijazen sogovornik) sem se prepričal danes dopoldan.
In se naučil nekaj novega.
Morda pa ta moja izkušnja pomaga še komu ob podobni zadregi.
LP