B47?
opel. servis v garanciji na pooblaščenem, potem pa privat. vsi deli na servisu po normativu (olje ipd...). rožljanja ni bilo slišati ne ob zagonu, ne ob delovanju. vsaj ne takega, ki bi morda človek kaj posumil.
2.0 motor 170km. saj ne, da bi rad kej izkoriščal...a je kaka šansa, da bi to šlo pod tovarniško napako?
opel. servis v garanciji na pooblaščenem, potem pa privat. vsi deli na servisu po normativu (olje ipd...). rožljanja ni bilo slišati ne ob zagonu, ne ob delovanju. vsaj ne takega, ki bi morda človek kaj posumil.
Tudi pri B47 se to lahko zgodi in to brez opozorila. Pa pri B47 nimaš več kaj rihtat, ker vse potolče, ko se veriga strga, N47 se pa da rešit tudi (sicer z cca 400 EUR več stroški), če se to zgodi.
pri N47 prej ko bat zadane ventile , posebno varovalo ventile ven pomeče, tako odmična ostane cela. sigurno je tak pri N47.Aja, od kje pa ta podatek? Zakaj pa pri B47 potolče vse, pri N47 pa ne?