Stop-start sistem deaktivacija

jezek

Guru
24. jul 2008
3.662
1.532
113
Nisem dobil potrditve da je možno. Idejo sem opustil...pa da vidimo kdaj se bodo pojavili prvi problemi.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Mislim da so se ti tule v temi javili da se da...zmeni se in ti porihtajo. Nima to veze z garancijo (sicer pa...kako lahko sploh odkrijejo, da si dal to izklopit, če se pa ne da
sprasujem se.gif
).
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.662
1.532
113
Nima veze z garancijo...dokler ne gre kaj narobe s softverom/računalnikom. Ni to VAG, kjer lahko z vcds spremeniš pol avta brez kakšne resne nevarnosti za delovanje.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.420
402
83
Ljubljana
Zanimivo je pa to, da jaz z tem sistemom nimam nobenih problemov. Ugasne kadar more, zažene se čim se dotaknem sklopke, brez zamude pri speljevanju.

Ta sistem je tam z razlogom. Če te moti, ne kupuj takega avta.
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.205
713
113
Citat:
Uporabnik Vprasaj pravi:
Zanimivo je pa to, da jaz z tem sistemom nimam nobenih problemov. Ugasne kadar more, zažene se čim se dotaknem sklopke, brez zamude pri speljevanju.

Ta sistem je tam z razlogom. Če te moti, ne kupuj takega avta.

Sorry, ampak na ta način ena manj uporabnih funkcij. Razlog? To da je tolk in tolk CO2. In zato ga kao ne smejo izklopit. Še to naj povejo da so tak CO2 dobili brez stranskih ogledal. Aja, to se a ne sme vedet.

Bi pa cenil če bi bila v kompletu avta tudi funkcija "naslednja mapa". V infotainmentu seveda.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Ne smejo ga izklopit ker po zakonu avti morajo imeti to funkcijo. Pika.

A ti je všeč ali ne je pa druga pesem.

Pri ročnem menjalniku sam ne vidim ptoblema z njo...če ravno padeš na rdečo luč spustiš sklopko in zadeva crkne. Drugače pa pridržiš sklopko do zelene luči.
Kar se motorja tiče...itak je BV vse skupaj. Kaj pa on ve a dela al pa ne
grims-1.gif
. Na avtu vse drugo prej razpade kot crkne sam motor.

Jaz sem se zadeve navadil..in če jo že imam jo izkoriščam.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.114
10.966
113
kod Džej-Zija
Seveda mora. Za avto je prijavljen co2 izpust, na podlagi katerega je odmerjen DMV. Če izklopiš start-stop, izpust co2 naraste. Za novo vrednost nisi plačal DMVja, torej si tehnično izvedel utajo davka. Zato uradni servis tega ne dela, ker bi bil sokrivec pri utaji.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Če se da izklopit...? Verjetno ne, se pa verjetno da obidit.
Treba se je poglobit v sistem, torej kateri senzorji so aktivni in jih deaktivirat. Oziroma, dovolj je verjetno že eden.

Mogoče ni potrebno deaktivacija senzorja, dovolj je že napačen podatek....

mtl ?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.662
1.532
113
Zadeva na citroenu deluje brezhibno, sem pa vozil zadnjič novega espaca avtomatik...tam je to katastrofa. Crkne vsakič in takoj, pri zavijanju, na klancu....zapeljat iz garaže, ki ima čitalec za rampo na klancu pa je prava umetnost. Crkne tudi ko ga z razbeljeno turbino pripelješ na semafor....
Torej razlog izklopa ni to, da bi bil sistem moteč, ampak dvomim v zanesljivost vseh sklopov, na katere škodljivo vplivajo nenehni zagoni motorja (sam motor - zaradi mazanja in hlajenja, turbina - zaradi mazanja in hlajenja, drag akumulator, obremenitve starterja/alternatorja, obremenitev celotnega klimatskega sistema, nenehni napetostni šoki za vse električne porabnike, itd.). Vsaka stvar stokrat bolj trpi pri nenehnem prižiganju in ugašanju kot pri konstantnem delovanju in resno dvomim, da so proizvajalci kakterikoli del - razen akumulatorja in štarterja - kakorkoli izboljšali. Verjetno do nekih 100.000 prevoženih res ne bo neke razlike, ampak kasneje pa gotovo kaj odpove.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
394
83
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Seveda mora. Za avto je prijavljen co2 izpust, na podlagi katerega je odmerjen DMV. Če izklopiš start-stop, izpust co2 naraste. Za novo vrednost nisi plačal DMVja, torej si tehnično izvedel utajo davka. Zato uradni servis tega ne dela, ker bi bil sokrivec pri utaji.

Torej mora biti vklopljen, če kupiš avto s to navlako. Sicer pa ne rabi biti vgrajen, sicer bi vsi novi avtomobili to imeli.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Če se da izklopit...? Verjetno ne, se pa verjetno da obidit.
Treba se je poglobit v sistem, torej kateri senzorji so aktivni in jih deaktivirat. Oziroma, dovolj je verjetno že eden.

Mogoče ni potrebno deaktivacija senzorja, dovolj je že napačen podatek....

mtl ?

Pri večini se sistem da programsko izključiti, kar je tudi tovarniško predvideno.
 

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.420
402
83
Ljubljana
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
sem pa vozil zadnjič novega espaca avtomatik...tam je to katastrofa. Crkne vsakič in takoj, pri zavijanju, na klancu....zapeljat iz garaže, ki ima čitalec za rampo na klancu pa je prava umetnost. Crkne tudi ko ga z razbeljeno turbino pripelješ na semafor....

Sam vozim službeno točno tak avto Initiale 1.6 dci EDC, in še enkrat takih problemov kot jih ti tukaj navajaš nimam... Vozim iz gražnih hiš, klanci. On sam ve kdaj se ugasnit in kdaj prižgat, nikoli ga nisem čakal.

Očitno imate nekateri samo kompulzivno motnjo na prižiganje in ugašanje motorja. PIKA!
Tak sistem je tam z razlogom, ti pa tega ne moreš spremeniti. Sprejmi in živi dalje. Masa ljudi je to sprejela kot pozitivno.

Kupi si Yugo 45 - je imel že ta sistem - je bil bolj STOP kot START

Kar se pa tiče zanesljivosti: Meni proizvajalec GARANTIRA brezhibno delovanje do 150.000 ali 5 let
In sistem ki je narejen je predviden za 20 let oz 1.000.000 vžigov
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.630
4.356
113
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Zadeva na citroenu deluje brezhibno, sem pa vozil zadnjič novega espaca avtomatik...tam je to katastrofa. Crkne vsakič in takoj, pri zavijanju, na klancu....zapeljat iz garaže, ki ima čitalec za rampo na klancu pa je prava umetnost. Crkne tudi ko ga z razbeljeno turbino pripelješ na semafor....
Torej razlog izklopa ni to, da bi bil sistem moteč, ampak dvomim v zanesljivost vseh sklopov, na katere škodljivo vplivajo nenehni zagoni motorja (sam motor - zaradi mazanja in hlajenja, turbina - zaradi mazanja in hlajenja, drag akumulator, obremenitve starterja/alternatorja, obremenitev celotnega klimatskega sistema, nenehni napetostni šoki za vse električne porabnike, itd.). Vsaka stvar stokrat bolj trpi pri nenehnem prižiganju in ugašanju kot pri konstantnem delovanju in resno dvomim, da so proizvajalci kakterikoli del - razen akumulatorja in štarterja - kakorkoli izboljšali. Verjetno do nekih 100.000 prevoženih res ne bo neke razlike, ampak kasneje pa gotovo kaj odpove.


No da boš vedel ,da so v novih avtomobilih vse pumpe električne in jih briga če motor dela ali ne ker olje in voda krožita dalje.

 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.662
1.532
113
Ce ima en Turek v bimerju vse na strom, se ne pomeni da imajo vsa vozila tako.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Take stvari samo kopiramo, tudi ne bi smeli drugega kot kopirat od nemcev, ker bi sami samo zbirokratizirali in nekako zjebali stvar.

Enostavno ne bi blo off knofa, če bi bilo to pravno tako nujno.