bolj izjema kot praviloMeni so pri Peugeot Partnerju po 7-ih letih menjali stranska drsna vrata zaradi prerjavenja, je pa res da sem avto vseskozi servisiral na pooblaščenem servisu.
bolj izjema kot praviloMeni so pri Peugeot Partnerju po 7-ih letih menjali stranska drsna vrata zaradi prerjavenja, je pa res da sem avto vseskozi servisiral na pooblaščenem servisu.
Zamenjajo ti kabinski filter, to je vse. Moraš pa peljati, če nočeš kasneje kakšnih problemov z garancijo.Eno malo off topic vprašanje... prodajalec VW mi je pri nakupu Tiguana obljubljal nek brezplačni, preventivni servisni pregled na 10.000 oz. pol leta? Kdo ve kaj se dela na tem servisu oz. ali je sploh smiselno vozit avto tja?
Euroservis
euroservis.si
No tvoj mehanik pa si naj porihta dostop do liste vzdrževanja in dostop za vpis v elektronsko servisno knjigo
Vsak ki ima registrirano dejavnost in uporabi originalne ali originalu enakovredne dele izpolnjuje pogoje za to da garancija velja. Garancijo da proizvajalec.Pote pa je še Servicemaxx podobna zadeva, ki bi naj ohranila garancijo.
Ampak, kako to v praksi deluje? Je že kdo tako prišel skozi ali je moral goro odvetnikov skupaj spravit, da se je primer rešil?
mogoce ne razumem kaj si hotel napisati?Moj primer.
Vozil Fiata .
Redne servise sem delal na pooblaščenem servisu, ker so bili ceneje, kot ostali. Na računu je bilo napisano, da velja garancija za vgrajene dele 36 mesecev.
Servisni interval za Fial JTD je 120000 km. Meni je po dobrih dveh letih oziroma 76000 prevoženih km začela puščati hladilna tekočina. Zapeljal na servis os pogledali in ugotovili puščanje črpalke. Ker je še veljala garancija, so jo zamenjali .
LP
Hej vsem...
Imam VW Passat letnik 2016 treba bo naret servis. Avto je bil lani aprila pripeljan iz Nemčije, kjer so bili delani vsi servisi...
Imam dobrega kolega (avtomehanik), ki bi mi naredil servis, vendar ne more dat štempla v servisno knjižico. Drugače temu kolegu zaupam bolj kot kateremukoli servisu in sem prepričan, da bo servis naredil vredu in z vredu materialom... In tudi več kot pol ceneje...
Sedaj me zanima, če ta štempl (oz. servis na uradnem servisu) ima kak pomen (npr.: pri kaki splošni garanciji)? Pri morebitni prodaji avta mi ni toliko pomembno, ker mislim avto imet še kar nekaj časa... Pa avto ni več v nobeni garanciji...
Torej, kaj vse izgubim, če nimam narejenega uradnega servisa?
V praksi na nevem kolko pasatih menjane šobe. Na enem GLK-ju menjane šobe in elektronika. Na bmw menjan štarter. Pa še kaj bi blo.Ampak, kako to v praksi deluje? Je že kdo tako prišel skozi ali je moral goro odvetnikov skupaj spravit, da se je primer rešil?
To mehanik ureja s trgovino kjer je dele kupil. On nabavi nov del, starega vrne pa nek obrazec se izpolni kjer je napisana tudi postavka za delo. Dela nerabi plačat ker ma itak rok plačila in v tem času rešijo, za delo pa pač dobropis za to kaj bo naročal in je.ksz
hipotetično vprašanje. na 10 let starem avtomobilu, ki nima več garancij in jamstev, se mi pokvari nek del. zapeljem do najbližjega mehanika, ki mi ga zamenja. mehaniku plačam delo in nov artikel. pol leta kasneje se mi zamenjan del spet pokvari in pri mehaniku uveljavljam garancijsko popravilo. mehanik mi okvarjen del, ki je v garanciji, brezplačno zamenja. kdo mehaniku povrne stroške dela ponovne zamenjave artikla? gre to v njegovo škodo, ali lahko to terja, recimo od proizvajalca rezervnega dela, ki se je pokvaril v garancijskem obdobju