Statistika uporabnikov

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Golf II, letnik 87, bencinar:
Menjalnik in termostat ter obe polosovini. Ostalo več ali manj redno vzdrževanje, ga je pa vsake toliko zezal motor (crknil v prostem teku).
Ob nakupu je imel nekaj čez 130 kkm, trenutno ne vem koliko jih ima.

Nissan Almera, 97, 1.4 benc.
Menjan vzvod brisalcev (prejšnji se je polomil ali nekaj podobnega), sicer pa nič izrednega.
Ob nakupu imela slabih 80 kkm, trenutno jih ima okrog 150 kkm. Tašča jo še veselo fura naokrog.

Lancia Kappa, 2000, 2.4 jtd
Kupil s (kao) 120 kkm (ali nekaj malega več, ne spomnim se točno), prodal s 160 kkm.
Super avto za se furat, so ga pa začela matrat leta in prevrteni kilometri ter po vsej verjetnosti slabo vzdrževanje prejšnjih lastnikov/lastnika. Menjal vse diske in ploščice, vse grelne sveče, obe prednji luči (pri starih so bile parabole skurjene), predupor za hlajenje, nekaj malega štukanja kablov v prehodu iz karoserije v pokrov prtljažnika, opravljen tudi veliki servis (menjani jermeni, napenjalci, vodna pumpa). Jezilo me je, ker je ob daljših vzponih (a la Rebernice) zakuhaval. Nikoli se mi ni dejansko podkadilo izpod havbe, ampak tečno mi je bilo gledat tisti kazalec temperature. Potem so se začeli še kratki stiki na injektorjih - mehanik reče ti se kar vozi, če se spet zgodi, pa se oglasi. E, nisem več dolgo čakal. Tako ali tako mi je postala premajhna (predvsem butast limuzinski prtljažnik, ki je bil za prevoz večjih stvari popolnoma neprimeren. Sicer ogromen v globino, a višina mu je bila hiba). Tako sem lancio prodal nazaj tja, kjer sem jo kupil in kupil

Opel Zafira, letnik 2003, 2.0 dti
Po enem mesecu šla Bosch pumpa. Na srečo menjano pod garancijo, sam sem plačal le strošek dela. Jutri grem na servis, da opravim pregled in se dogovorim, kaj bomo naredili. V planu imam olje, filter olja, ostale filtre se bo prečekiralo in menjalo po potrebi, predvsem pa me zanimajo zavore - zadaj skoraj 100% padejo novi diski in ploščice, spredaj bo mogoče zdržalo do jeseni.
Ob nakupu je imela 127 kkm, trenutno se bližam 136 kkm. Se pravi, če bo letos vse ok, bom prigural tam nekje do dobrih 160 kkm.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Ibiza 1.4 SXE, 60KM, letnik 1997, lastnik okoli 3 leta
- dol padla sovoznikova šipa. Standarden problem plastičnih nosilčkov mehanizma za dvig stekel.
- 2x menjava kolesnih ležajev
- zluftan rotor pri razdelilni kapi
- menjana srednji in zadnji lonec
- okvara ležaja v menjalniku
Pri 105.000km totalko iz nje naredil nepreviden taksist, ki je s stranske ceste "spregledal" STOP znak. Prodal dalje.

Ibiza 1.4 16v, 75KM, letnik 2002, lastnik okoli 2 leti
- šel nek senzor pri loputi za plin
- enkrat se je zataknil vzvod brisalcev
- nekam dosti pije olja med menjavami
Je ostala "v familiji" in jo zdaj vozi mama. Trenutno ima okoli 80.000km.

Ibiza 1.9 TDI 110KM, letnik 2001, lastnik okoli 2 leti
- okvara LMM
- pokvarjen termostat
- zjahani amortizerji
- okvara vžigalnih svečk
- okvara na konektorju pri alternatorju
- okvara senzorja zunanje temp.
- menjan zglob pri sprednjem levem kolesu
- preperele cevi za hladilno tekocino in vakuumske cevi
Pri 145.000km naredil totalko, ko sem malo nerodno pripeljal v zelo spolzek ovinek. Prodal dalje.

Grande Punto 1.4 T-jet 120KM, letnik 2008, lastnik 2 meseca
- zaenkrat vse OK
smile-1.gif
(tok-tok-tok po lesu)
 
Nazadnje urejeno:

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.452
24
38
Bom našteval od 1998 naprej, povsod novi avto, prvi lastnik (kjer ni drugače napisano)
1998, Fiat Punto , letnik 97 BP do 80k nato prodal
2000 Fiat Punto 1.2 SX novi model, po letu dni šel motorček za levo šipo
2001 Fiat Bravo kupil s 50k, prodal z 110 k BP (drugi lastnik)
2003 Citroen C3, po 8 mesecih prodal - trosil volan, pokal b stebriček.....
2004 Megane 1.5 dci, 1, 5 leta 50k BP
2006 Renault Scenic 1.5 dci, z vsemi mehaniki na ti na servisu.... predvsem zaradi klime, ker niso našli kje spušča.
2008 Toyota AURIS 1 leto BP
2009, Ford Focus Karavan - grem jutri po 14 dneh na servis ker poka leva šipa, pobrani navoji na enem šraufu....
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.416
2.487
113
SV SLO
Renault 5 Five letnik 1995 prvi lastnik pri 45000 km kolesni ležaji, nato do 70.000 km brez problemov po 2 letih in pol prodaja.

Daewoo Lanos 1.5 od novega so trosili zavorni diski pri zaviranju, nek čuden občutek na volanu, pri 58000 km spustila vodna črpalka, nato menjava vsega kar paše zraven. Izpušni lonec menjan vsakih 15.000 km. Malo visoka poraba cca 9l. in vedno občutek da to ni to(platik fantastik)

leta 2003 nakup Fiata stilo 1.9 JTD in zanimivo da sem z avtom izredno zadovoljen kljub temu, da vedno nekaj zafrkava vedno so neke malenkosti pri nakupu je bil star leto in 3 mesece in je imel prevoženih 64000 km. Pri cca 80.000 km je zatajil glavni motorni računalnik, avto je ugašal in se težko prižigal, nakup novega bi bil 1500 eur, dal popraviti starega za 300 eur in zadeva od takrat deluje brezhibno, nonstop gori lučka za AB ker je pod sovoznikovim sežem slab kontakt pri konektorjih, menjana je bila mrežica(spodnj del sedeža) pa nič ne pomaga, zafrkaval je senzor v petih vratih, pri 140000 km so menjane grelne svečke, nekaj kasneje nek senzor na odmični gredi(prav tako avto na lepem ni več vžgal), crknil računalnik za servo volan(vozim brez serva še danes, volan trd kot bik), med vožnjo ponoči je padla neka cev za dovod turbini, in sem se komaj privlekel domov, ob tem je avto kadil kot parna lokomotiva. Popravilo je bilo 25 eur in nova objemka na cevi. Vsakih 6 mesecev crknejo žarnice za kratke luči, in ko zadevo menjavam je boljše da nobeden ne hodi blizu in mi vzame zadeva veliko časa. Aha pred nekaj meseci je crknil radio in sem zdaj obsojen na poslušanje kaset. Pa nekaj kar glasno žvižga(sumim da gre turbina proti koncu čeprav avto ne kadi in lepo vleče) sedaj ima prevoženih 165000 km. Če pomislim sploh ne vem zakaj sem s tem avtom zadovoljen.

Letos sem dobil zastonj Golfa II 1.6B letnik 1990 prevoženih 173000 km in ga uporabljam samo za mestne in terenske (vozim psa na sprehod) vožnje in ta zastonj avto me je do zdaj stal 230 EUR (končniki, sajla za ročno zavoro,ferode, antifriz(ker je bila v hladilnem sistemu voda pri tempreaturi -10°C) olje, nek ležaj.

No to bi bilo to
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.701
1.347
113
Lepo je, ko po pravici poveš in dodaš, da si z avtom vseeno zadovoljen. Tudi tako je včasih. Smilijo se mi tisti, ki sami sebi lažejo. In ni jih malo
redface-1.gif
 

cbb

Chef
6. avg 2007
3.337
2
38
51
Nč več u Jesenicama... Zdej Horjul
Prvi avto je bil Golf II letnik 87
- večkrat zamenjan homokinetični zglob
- večkrat zamenjani ležaji kolesa
- menjan "servo" za bremze
- menjani batni obročki
- menjana pečka
- menjana sklopka
- menjan kabinski ventilator
- pri 350 kkm je bil diferencijal tako zjahan, da mi je olje iz menjalnika steklo vsakih 2000km:)
- crknil zobnik 3. prestave
- odstopile vse tapete od vrat
- večkrat menjani mehanizmi za dvigovanje šip
- ....

Renault Megane 1.6 bencinar, letnik 1996
Avto me je pustil na cesti ko:
- je crknil termostat, in je zakuhat hotel
- je crknila bencinska pumpa

ostale napake:
- menjana obvolanska ročica za luči
- menjan kabinski ventilator
- menjana oba zadnja amortizerja
- menjani vsi kolesni ležaji, nekateri celo večkrat
- menjan katalizator
- menjan izpušni lonec
- menjana lambda sonda
- menjan motorček prostega teka
- menkjani visokonapetostni tuljavi
- .....

Honda Accord 2.0 letnik 2003
- cucek skril ključe - dodaten kluč, prekodiranje
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.701
1.347
113
Bom še sam dodal, ker se mi zdi zanimiva tema:

1. Fiat PUNTO, letnik 1995, kupljen leta 2001 s približno 70.000km
- brezno brez dna, avto sem dobesedno obnovil, ker me moti, če kaj ne dela in sem ga moral non-stop popravljati
- crknilo je VSE, avta pa se še danes nostalgično spominjam
smirk-1.gif

- dobra stran Fiatov je, da so popravila poceni, jih je pa žal veliko, vsaj za prevoženih dodatnih 70.000km več
- še ena slabost avtomobila: če si ga vozil sam je šel izjemno dobro, če sta bila notri dva ali trije + nekaj prtljage se je takoj spremenil v nepremičnino: motor 1.2 8v 75KM

2. Seat TOLEDO, letnik 1999, kupljen leta 2005 s 100.000km
- danes 200.000km+ poleg rednih servisov so spodaj naštete še tipične Seatove težave:
- podvozje sem tako rekoč že zamenjal (kriv sem sam, ker ga pretežkega vozim po celi Evropi)
- avto je prenizek
- avto je tank - toliko kolikor je vzdržljiv se tudi slabo vozi - je odličen za dolge AC vožnje in slab skozi ovinke, ven ga nosi dolga rit
- slabo ima razporejeno težo, saj je pod motorjem skoraj vsa, rit pa je v zraku in pri dinamični vožnji hitro zaplava
- obe prednji šipi sta mi že padli dol - bolezen Seatov - plastični nosilčki šip, groza niti novega ne moreš kupiti boljšega
- avto se pozimi težko pogreje, treba ga je zapreti, kot se je to počelo včasih, ima preveč hladilnih rež, za Španijo je to praktično, za ostalo Evropo niti ne
- je še ta star krepelc zato ropoče in kadi
- že od nakupa avtomobila mi piše na tamalem števčku kilometrov, da je računalnik defekten
grin1.gif
, vendar tisti napis služi samemu sebi, kot smo ugotovili, kar je moteče seveda, ker vidim tamale kilometre, samo ko ni kontakta.

Ne spomnim se, kaj bi še slabega napisal o svoji Španki
grin1.gif


Znucano babo se težk od sebe da, če ti še dobr kuha, pere pa pegla, občasno ti vendarle še zmerej pogreje
srce-1.gif


nahrung002.gif
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
zdaj kolk se spomnim :p

Golf II d 90´
-preperela cev za dovod nafte
-amotizeri (vsi)
-neki šraf obrabljen pri prestavni ročici in je nemogoče dobiti novega
-grelne svečke
-lučka za olje svetla v eno, čepraj je blo vse vredu
-tesnilo na glavi
-manšete
-menjava batnih obročkov (in ostala generalka)
-precvikane žice na prtljažnih vratih
-diferencial
.....

clio 1.2 95´
-motorček za prosti tek
-motorček za šipe prat (zrjavel čisto)
-končnik

feroza 95´
-manšeta
-neki v menjalniku ali pa v diffu je nek lager hin. še nisem čist pogruntal kje

mondeo 02´
-poknila cev od turbine
-motorček za dvig sedeža
-štarter 2x
-ležaj
-senzor pri vztrajniku
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
R trafic-nov prvi lastnik (2002)

Po 30000 km ostal brez 1,2 in R brzine (popravilo kao 300 000 sit,urejeno s 50 000 sit)
Desna kljuka od vrat skoraj odpadla po 1 mesecu
Končniki uničeni po 2-h letih s tem da kombi ne vozi težkih stvari


Opel astra

160 000 je šel katalizator,zadnji lonec in bobina

Fiat stilo

kupljen s 80 000km prodan s 140 000 brez nobene težave

Lacetti (karaavan)nov

brez problemov

H accent

skoraj 200 000km brez problemov razen zdaj je počilo prednje steklo


Opel kadett tip c (1978 letnik)

kupljen nov prodan s 350 000 brez težav

vsi lepo vzdrževani
 

hlic

Zelenc'
1. nov 2011
1
0
1
Seat ibiza gt 98 letnik 110bhp

Crknil cip k vklaplja turbino, turbina se je velikrat zamasila, kadil je nenormalno. Drugace izjemen avto, veliko plastike, majhna poraba
4,4l.

Seat cordoba 2004 1.2 12v

Ogromna poraba, v mestu cez 9l, podvozje pretrdo nastavljeno, menje roke, se vedno je grda plastika prisotna, meni ze 2 leti nagaja sponer za jermen in jermen skos cvil k je vlazno, se na uradnem servisu ne vejo zakaj je tko, zadni lonec je blo treba menjat. Zdaj ima
130.000 pa je blo kr velikrat intervirat.
 

retLa

Pripravnik
24. jul 2011
187
0
16
Bom napisal od prvega avta do sedaj..

BMW E36 325 coupe, letnik 1995, ene 7. lastnik,265000km --> šla bencinska pumpa,strošek 40€ rabljena + 20€ delo ( končal kariero z težko prometno )

BMW E36 320 limo, letnik 1993, ene 5 lastnik, 300000km --> ni bilo problemov

Hyundai Lantra 1.8 GLS, letnk 1996,4 lastnik, 256000km --> šel termostat, strošek cca 20-30€

Renault Clio 1.4, letnik 1994, 180000, --> šel altenator, na koncu so se mi zabili ventili
cheer.gif
Nikoli več Renaulta, itak sem ga kupil silom prilike.

Nazadnje sem vozil Seat Arosa 1.4,2. lastnik, 205000km --> samo tankaj in vozi, poraba 5.5-6L/100km. Dobra jajca za mali denar
smirk-1.gif


Kot ste opazili,sem jaz šel v obratno smer.. od boljšega k slabšem avtomobilu. Ponavadi se začnemo učit na slabših, pa potem vedno boljši,novejši avto kupimo.
 

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.452
24
38
Citat:
Uporabnik sole pravi:
Bom našteval od 1998 naprej, povsod novi avto, prvi lastnik (kjer ni drugače napisano)
1998, Fiat Punto , letnik 97 BP do 80k nato prodal
2000 Fiat Punto 1.2 SX novi model, po letu dni šel motorček za levo šipo
2001 Fiat Bravo kupil s 50k, prodal z 110 k BP (drugi lastnik)
2003 Citroen C3, po 8 mesecih prodal - trosil volan, pokal b stebriček.....
2004 Megane 1.5 dci, 1, 5 leta 50k BP
2006 Renault Scenic 1.5 dci, z vsemi mehaniki na ti na servisu.... predvsem zaradi klime, ker niso našli kje spušča.
2008 Toyota AURIS 1 leto BP
2009, Ford Focus Karavan - grem jutri po 14 dneh na servis ker poka leva šipa, pobrani navoji na enem šraufu....

da še dodam do danes
2009 april Toyota Avensis 2.0 D4D Sol
2011 april BMW 116d
2011 september VW Golf 6 Variant 1.6 TDI
aplauz.gif
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Clio 1 letnik 1996, kupljen leta 2006 s 160.000km;
Imel sem ga dobro leto, naredil malo več kot 20.0000km - menjal sem alternator (brez potrebe, ker je bil kriv regulator napetosti) in končnike.

Peugeot 307 2.0 16V S16, letnik 2001, kupljen leta 2007, prevoženih je imel 135.000km.
Avto je bil sicer uvožen iz Italije, imel sem ga pol leta in 15.000km.
Naredil redni servis, menjal sem šipko za olje (20€) in akumulator (70€).

Clio 1.5 dci82, letnik 2003, prevoženih 120.000km. Jaz sem ga imel malo več kot pol leta in naredil 25.000km.
Občasno je deloval po 3 cilindrih - brez potrebe smo menjali šobo, na koncu se je izkazalo, da je imel le konektor slab stik.
Menjal sem zadnji končnik, vse 3 nosilce motorja (pa je še vedno malo cukalo pri odvzemu gasa) in naredil veliki servis.

Twingo RS, kupljen nov leta 2008. Imel sem ga dobre 2 leti in prevozil 70.000km.
Pod garancijo je bil menjan sredinski lonec (puščal na spoju), nosilec menjalnika (počil pri 40.000km), volanska letev (pokala pri zavijanju), vodna črpalka (pri 5.000km je začela spuščati čudne zvoke), pri 20.000km mi je puščalo olje na semeringu, menjali so tudi zadnji amortizer, ker je spustil, potisni ležaj sklopke pri 60.000km (ker je pokalo ob pritisku na sklopko), odpovedal je tudi indikator za prestavljanje v višjo prestavo (težave niso znali odpraviti), enkrat sem imel še izredni servis, ker se je odvil nosilec motorja, pa še en vpoklic je bil za mehanizem voznikovega sedeža in menjavo vijakov platišč, to je bilo pa to.
smile-1.gif
Drugače se je pa vozil super in mi ga je kar malo žal, da sem ga prodal.

BMW 3 E46 323Ci letnik 1999, kupljen letos, imel je 180.000km. Sedaj ga imam pol leta in ima 200.000km.
Zaenkrat je bila obnovljena neka zadeva pri roki na podvozju (35€), menjal sem tudi vse diske in ploščice (okoli 200€).
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.276
3.912
113
KSZ:

1. Renault 5 campus, l. 1992, kupljen 1997, prodan 1999
- crknil hladilnik, ostalo BP

2. Citroen ZX, l. 1993, kupljen 1999, prodan 1999, prevoženih 20k, BP

3. Opel Vectra karavan, l. 1997, kupljen 1999, prodan 2002, prevoženih 160k
- pri 90k zaribal - generalna
- pogorela električna napeljava
- crknil 2x alternator
- crknili vsi možni senzorji

4. Opel Vectra karavan, l. 1998, kupljen 2002, prodan 2004, prevoženih 50k
- 1x alternator
- n-x senzorji (motorja, gredi,....)

5. VW Passat karavan, l. 1999, kupljen 2004, prodan 2010, prevoženih 350k
- 2x komplet vse roke
- 2x LMM
- sklopka na kompresorju klime

6. Saab 9-5 station wagon, l. 2006, kupljen 2010, zaenkrat prevoženih 35k
- EGR ventil
- rele za dolge luči
- akumulator

Prvi štirje bencinarji, zadnja dva dizla.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
1. Renault Megane Coupe 2.0 l.98, 118kkm, imel 2 leti
-tesnilo pokrova ventilov
-2x ležaj istega kolesa
-2x trobla
-črpalka za “vitrex“

2. Škoda Octavia Combi 1.9 TDi l.01, 262kkm, imam zdaj 2 leti
-pri 240kkm je bilo potrebno prvič zamenjati sprednja ležaja in levi končnik
- 251kkm zamenjava tesnila na glavi (moja krivda)
-ASR senzor bo potrebno zamenjati