> Mi nekam preveč "vesoljsko" deluje...
Sej ni vazno kako tebi deluje, ker to nebo tvoj avto. Mladini mislim da je zelo vsec ta civic. Pomemben je tudi imidz pri mladih. A bos kolege vozu naokol s Kio al s civicom. Kokr se glupo slisi, to marsikaj definira pri 18 letih. Ce je tako blazno priden, je tudi najbrz socialni pussy, pa mu mal samozavesti v druzbi nebi nc skodlo. Vsedi se s pobatom pa mal kako splosno debato o avtih udari, bos ze vidu kaj mu pase.
To da ti nekdo drug kupuje avto, brez moznosti izbire je pa itak recept za dizaster, sploh s takim pristopom k ga mas ti polnim 'principov' in kao logike ter premisljenosti, ki to nista. Vpras mulca kaj bi rad, ne pa fantazirat o tem da si zeli garancijo in zanesljivost ene grde kie brez duse.
>Stardec ne kupuje rabljenih avtov, ker pri starem nikoli ne veš kaj kupiš. Bi mu samo stroške nakopal.
Svojga rabljenega mu pa spet ne morem podarit.
Lahko kupis rabljen avto, pa das zraven 2k eur sklada za popravila. Naceloma pri rabljenem nimas nikoli tolko stroskov, kot novejsi zgubi na ceni.
Drugo je da frisni voznik bo ziher ob kasn plocnik porajsal feltne, ob kasn smetnjak podrajsal ogledalo, pr parkiranju napokal lak odbijaca ob drevesu... Bog ne daj da se zaleti v kak drevo s tem malim jajcem. Kaj bi rad vidu, da se s tem avtom zaleti al kakim 5 let starim nevem... passatom? Nov avto pri frisnem vozniku bo definitivno po nepotrebnem trpel.
Glede moci avta. Jaz mam sicer mal specificen pogled. Prvi avto je mel 170 konjev na zadnji pogon, drugi pa 300 oziroma kmalu 380. Pa nisem nikoli v tezave zasel. Zadnja leta pa veliko (vecinoma) vozim jajc od p206sw z nevem.. 65hp? In ti lahko povem da prehitevanje s takim avtom (in prehiteval zagotovo bo kdaj) zahteva mnogo vec premisljenosti, izkusenj, poznavanja ceste kot z 400hp avtom. Sploh kaj narest ko ti nekdo pospesuje, odlocitve ki jih moras hitro sprejet, etc. Voznja po avtocesti je tudi jeba, uskladit hitrosti z prometom okoli tebe, klanci v katere ne gre vec kot 130... k urac. Po ovinkasti prazni cesti sem pa lahko ravno tako hiter ali prehiter kot ce bi mel 150 konjev, tko da prehitro v ovinek lahko prletis z vsakim avtom. Pa ce primerjamo kako 'resevat situacijo', vsak frisen voznik bo lazje resu situacijo v pravem sportnem avtomobilu kot v takem guncajocem avtu ki je blazno obcutljiv na prekrmarjenje ob moznejsih zaviranjih, zapozneli reakciji avta na input, etc (razen seveda ce ma ESP). Mojmu mulcu nebi nikol kupu svoh majhnega avta.
Glede stroskov. Fotr vozi ze nevem... 5 let safrana. Od 80k do 230+k km, crknilo je za recmo 2000eur stvari, stal je hm... recmo 7000eur, motor je 3.0 V6 z 190hp, automatic, navigacija, usnje, vse na elektriko, locene klime, sibedah, velik, varen, airbagi, ogroooomen prtljaznik, peljes se kot gospod. Why the [censored] bi kdo mel KIO za 5k eur vec, vkljucno z vsemi stroski vzdrzevanja? Pa se tko kot je nekdo reku, nov avto moras servisiran na precenjenih original servisih, ce pa poznas dobrega mehanika, ti pa to dela za dosti manj denarja. Pa tud ce crkne za 5000eur stvari, pa kaj pol. Se vedno cenej skoz prides in se vozis kot treba. Mislim... Ne se omejevat v prostoru in casu, potegni grand total, vkljucno z izgubo vrednosti, etc.
lp,
Sasa
Sej ni vazno kako tebi deluje, ker to nebo tvoj avto. Mladini mislim da je zelo vsec ta civic. Pomemben je tudi imidz pri mladih. A bos kolege vozu naokol s Kio al s civicom. Kokr se glupo slisi, to marsikaj definira pri 18 letih. Ce je tako blazno priden, je tudi najbrz socialni pussy, pa mu mal samozavesti v druzbi nebi nc skodlo. Vsedi se s pobatom pa mal kako splosno debato o avtih udari, bos ze vidu kaj mu pase.
To da ti nekdo drug kupuje avto, brez moznosti izbire je pa itak recept za dizaster, sploh s takim pristopom k ga mas ti polnim 'principov' in kao logike ter premisljenosti, ki to nista. Vpras mulca kaj bi rad, ne pa fantazirat o tem da si zeli garancijo in zanesljivost ene grde kie brez duse.
>Stardec ne kupuje rabljenih avtov, ker pri starem nikoli ne veš kaj kupiš. Bi mu samo stroške nakopal.
Svojga rabljenega mu pa spet ne morem podarit.
Lahko kupis rabljen avto, pa das zraven 2k eur sklada za popravila. Naceloma pri rabljenem nimas nikoli tolko stroskov, kot novejsi zgubi na ceni.
Drugo je da frisni voznik bo ziher ob kasn plocnik porajsal feltne, ob kasn smetnjak podrajsal ogledalo, pr parkiranju napokal lak odbijaca ob drevesu... Bog ne daj da se zaleti v kak drevo s tem malim jajcem. Kaj bi rad vidu, da se s tem avtom zaleti al kakim 5 let starim nevem... passatom? Nov avto pri frisnem vozniku bo definitivno po nepotrebnem trpel.
Glede moci avta. Jaz mam sicer mal specificen pogled. Prvi avto je mel 170 konjev na zadnji pogon, drugi pa 300 oziroma kmalu 380. Pa nisem nikoli v tezave zasel. Zadnja leta pa veliko (vecinoma) vozim jajc od p206sw z nevem.. 65hp? In ti lahko povem da prehitevanje s takim avtom (in prehiteval zagotovo bo kdaj) zahteva mnogo vec premisljenosti, izkusenj, poznavanja ceste kot z 400hp avtom. Sploh kaj narest ko ti nekdo pospesuje, odlocitve ki jih moras hitro sprejet, etc. Voznja po avtocesti je tudi jeba, uskladit hitrosti z prometom okoli tebe, klanci v katere ne gre vec kot 130... k urac. Po ovinkasti prazni cesti sem pa lahko ravno tako hiter ali prehiter kot ce bi mel 150 konjev, tko da prehitro v ovinek lahko prletis z vsakim avtom. Pa ce primerjamo kako 'resevat situacijo', vsak frisen voznik bo lazje resu situacijo v pravem sportnem avtomobilu kot v takem guncajocem avtu ki je blazno obcutljiv na prekrmarjenje ob moznejsih zaviranjih, zapozneli reakciji avta na input, etc (razen seveda ce ma ESP). Mojmu mulcu nebi nikol kupu svoh majhnega avta.
Glede stroskov. Fotr vozi ze nevem... 5 let safrana. Od 80k do 230+k km, crknilo je za recmo 2000eur stvari, stal je hm... recmo 7000eur, motor je 3.0 V6 z 190hp, automatic, navigacija, usnje, vse na elektriko, locene klime, sibedah, velik, varen, airbagi, ogroooomen prtljaznik, peljes se kot gospod. Why the [censored] bi kdo mel KIO za 5k eur vec, vkljucno z vsemi stroski vzdrzevanja? Pa se tko kot je nekdo reku, nov avto moras servisiran na precenjenih original servisih, ce pa poznas dobrega mehanika, ti pa to dela za dosti manj denarja. Pa tud ce crkne za 5000eur stvari, pa kaj pol. Se vedno cenej skoz prides in se vozis kot treba. Mislim... Ne se omejevat v prostoru in casu, potegni grand total, vkljucno z izgubo vrednosti, etc.
lp,
Sasa