Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Prvo šolo bo dobila,ko se bo vsedla za volan.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Prvo šolo bo dobila,ko se bo vsedla za volan.
Ne hiti preveč. Dosti več odneseš če si že domaš v avtu in malo zverziran....ker tu gre za detajle - kako odreagirat. A če imaš še z osnovami rpobleme..je bolje da ti detajli počakajo, ko je voznik bolj dojemljiv za njih in več odnese od vsega (moje mnenje).
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Tako je. Sem bil na tečaju z nekom, ki je ravno naredil izpit, pa ni odnesel od tečaja popolnoma nič, na hidravlični plošči mu je celo z vklopljenim ESPjem uspelo avto zavrteti (tudi če spustiš volan iz rok ali ga držiš naravnost te z ESPjem ne zavrti).
Ko je šla ista oseba po 3 letih "vozniških izkušenj" ponovno na tečaj, je odnesla veliko več in tudi pravilno reagirala.
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
na hidravlični plošči mu je celo z vklopljenim ESPjem uspelo avto zavrteti
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
ksz
Čudno kak so se cajti spremenili, da brez šole (ne)varne vožnje sploh ni možno več na cesto. Pa se mi zdi, da so avti z vsemi temi pomagali vedno bolj napredni in varni.
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Prvo šolo bo dobila,ko se bo vsedla za volan.
Ne hiti preveč. Dosti več odneseš če si že domaš v avtu in malo zverziran....ker tu gre za detajle - kako odreagirat. A če imaš še z osnovami rpobleme..je bolje da ti detajli počakajo, ko je voznik bolj dojemljiv za njih in več odnese od vsega (moje mnenje).
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Prvo šolo bo dobila,ko se bo vsedla za volan.
Ne hiti preveč. Dosti več odneseš če si že domaš v avtu in malo zverziran....ker tu gre za detajle - kako odreagirat. A če imaš še z osnovami rpobleme..je bolje da ti detajli počakajo, ko je voznik bolj dojemljiv za njih in več odnese od vsega (moje mnenje).
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Prvo šolo bo dobila,ko se bo vsedla za volan.
Ne hiti preveč. Dosti več odneseš če si že domaš v avtu in malo zverziran....ker tu gre za detajle - kako odreagirat. A če imaš še z osnovami rpobleme..je bolje da ti detajli počakajo, ko je voznik bolj dojemljiv za njih in več odnese od vsega (moje mnenje).
Ehm - mislm, da je Simonov post treba razumeti kot: "Ne glede koliko izkušenj že ima voznik - na Vranskem začnejo z osnovo - in to je pravilna nastavitev sedeža, volana in ostalega - končajo pa s "finesami" vrtenja" in ne kot "Moja se bo začela učiti na Vranskem".
In tu dam "šoli na Vranskem" prav - prvo teorija (pa brez pretiravanj - par slikic in rezultati zaviranja), pa razložti zakaj pas (pa zakaj se je treba zadaj vezati - jaz "mojim" potnikom jasno povem, da me BK za njih - veže se naj, da v primeru crasha, ne konča v meni in mene fenta) - potem pa ven in si pravilno nastaviti delovno mesto.
Po svoje je prav žalostno, ko vidiš, kloliko folka sploh nima prav nastavljenega sedeža (ali "leži" ali pa komaj doseže pedale ali pa je skoraj nabit na volan) in volana, da o ogledalih sploh ne govorim.
PS. Ko sem bil jaz mi je moja "poturila" dve vreči po 30 kg krmil v prtljažnik - meni na plošči najprej ni bilo nič jasno:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Čaki še enkrat ti to razloži. Na hidravlični plošči pri npr. 50km/h te reši ESP sam? Pa kaj si to vozil F430?