Soferji placujejo nerazvitost.

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.737
5.898
113
Tudi dejstvo, da je sedanje avtoceste gradil veliki slovenski gradbeni baron (razen MB - Gruškovje), se tudi ne sme pozabit, in zaradi njegovih političnih aneksov bi danes lahko imeli kako razvojno os več.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
:valjamse: kot da se danes (2TIR) ali da se bo jutri kaj drugače delalo. Baron je simptom, bolezen ostaja.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.737
5.898
113
Itak ja... Slovenska folklora, oziroma mafija na vseh koncih in krajih.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
včeraj sem govoril z gradbincem na AC. zadeva je jasna ko beli dan, samo noben si ne upa v to jasnino posegat.

na drugi strani pa imamo ac dovolj v glavnih smereh. seveda rabimo še kak izrastek, kot na NG. recimo na SG. ali rabimo povezat domžale in komendo, da tovor ne hodi okoli hriba? če to rabimo, potem rabimo AC povsod.

vprašati se je treba zakaj se dovoli neke logistične centre tam kjer ni infrastrukture in zakaj se jih drobi.
ko rešimo domači problem se ukvarjajmo s hrvati, ali bodo na levi ali desni prehod šli proti severu in šli bodo an tistega, ki bo imel infrastrukturo in bo določen.

gledam linijo Lj BG. ves tovorni promet damo an Brežice, čez Slovensko vas spustimo vse, ubijemo lahek prehod lokalcev in državljanov mejhnih držav. Hrvati na meji s Srbijo tovorni promet dajo na Tovarnik ali Batrovce. Na batrovcih gužva 10 km, terminali na pol delajo, AC z obeh strani.

in ko oni hebejo nekaj 1000 tovornjakarjev dnevno na urejeni infrastrukturi, bi nekdo rad stiskal EU, ker neki ne more iz reke v trst po najkrajši poti?

da ne omenjam potniške terminale, ko je na batrovcih 6 ramp, delata pa dve, folk pa lazi v krogu okol.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Psihopatski kapitalisti ne bodo niti ob en eur. Koncno ceno bodo placali potrosniki. Ce mene vprasate - upraviceno. Tovornjake na AC, vsako selo pa ne more imet AC
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Še o Ilirski bistrici. Zakaj že rabimo AC do tja? Zaradi par firm se res ne splača.

Ja, Ljubljančanom se res ne splača. Oni imajo obvoznico, pa še radi bi, da bi bila brez vinjetna. Mi imamo, vi pa ne rabite press. :p
No, naslednjič, ko boste v vukojebinah in se boste peljali čofotat na Kvarner in Istro, se pač ne bunite, če vam bodo lokalci s protestom zaprli cesto. ;)
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ac Starod-Kozina bi razbremenila obe cesti od Pivke do Ilirske in res ni potrebe po ac.

Samo glej ga zlomka, tudi te magične avtoceste Starod - Kozina, kar ni in ni ...

Je pa tako, AC Starod - Kozina koristi predvsem tranzitu.
AC Jelšane - Postojna, pa poveže tudi lokalne vukojebine na avtocestni krak, in koristi tako slovenskim lokalcem, kot tranzitu.

Ko je bil 15 let nazaj bleferendum, v katero regijo naj nas dajo, sem jaz rekel v Primorsko - Goransko. Pa vsi začudeno zakaj, kaj se zajebavate?
Zato, ker imamo 5 km do avtoceste (takoj za mejnim prehodom), ki nas vodi v prestolnico, ter do lokalnega kliničnega centra, univerze, oboje le 35 km stran, ...
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Konec

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
To ne rabijo oni te ceste :p. Ljubljančani gredo na Bali, Azurno, itd. Z zaporo lokalci zaje... le kmete iz Gorenjske, Štajerske, ki si ne morejo privoščit statusnega dopusta.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.415
2.372
113
Pomurje
Se vozim iz Pomurja skorajda vsak vikend in je Postojna-Jelšane problem samo konec junija, julij in avgust. Ostali meseci so OK.
Je veliko bolj potrebna do Kočevja in Slovenj Gradca
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
421
282
63
Nerazvitost plačujemo vsi, na koncu predvsem potrošniki in lokalci.

O prioritetah hitrih cest do Jelšan, Kočevja ali SG težko kaj pametnega rečem - jaz bi želel videti spodobno povezavo prav za vse tri krake, ker trenutna infrastruktura pač ni dorasla prometu in potrebam. Da se težki tovorni promet ne svaljka po vseh mogočih lokalnih cestah se mi zdi smiselno, sploh za lokalne prebivalce.

In kogar motijo tovornjaki:
dont-like-trucks-stop-buying-shit-problem-solved-one-6600489.png
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Ne more šivilja vsega tega porihtat.
Trenutno ji je prioriteta, kako spravit skoz zakon, ki bo lupil tiste od 0,2 - 0,5 promila, zavarovalnicam pa prinesel miljonske dobičke.
Njo tovornjakarji in slabe ceste ne brigajo. :bonk:
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Jony torej stojis za tem da je ta cesta ok ,je primerna danasnjemu casu in prometu .?Cesta na kateri se morata avtobusa ob srecanju umikati k bankini da ostanejo ogledala cela.Rad bi da bi tvojo trditev potrdili se soferji avtobusov in tovornjakov.
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
včeraj sem govoril z gradbincem na AC. zadeva je jasna ko beli dan, samo noben si ne upa v to jasnino posegat.

na drugi strani pa imamo ac dovolj v glavnih smereh. seveda rabimo še kak izrastek, kot na NG. recimo na SG. ali rabimo povezat domžale in komendo, da tovor ne hodi okoli hriba? če to rabimo, potem rabimo AC povsod.

vprašati se je treba zakaj se dovoli neke logistične centre tam kjer ni infrastrukture in zakaj se jih drobi.
ko rešimo domači problem se ukvarjajmo s hrvati, ali bodo na levi ali desni prehod šli proti severu in šli bodo an tistega, ki bo imel infrastrukturo in bo določen.

gledam linijo Lj BG. ves tovorni promet damo an Brežice, čez Slovensko vas spustimo vse, ubijemo lahek prehod lokalcev in državljanov mejhnih držav. Hrvati na meji s Srbijo tovorni promet dajo na Tovarnik ali Batrovce. Na batrovcih gužva 10 km, terminali na pol delajo, AC z obeh strani.

in ko oni hebejo nekaj 1000 tovornjakarjev dnevno na urejeni infrastrukturi, bi nekdo rad stiskal EU, ker neki ne more iz reke v trst po najkrajši poti?

da ne omenjam potniške terminale, ko je na batrovcih 6 ramp, delata pa dve, folk pa lazi v krogu okol.

Ne si želet izrastka kot do NG. Ker se vozimo po levem pasu, da nas ne premeče na razbrazdanem desnem. Cesta je totalno nekvalitetna, da jo bodo po mojem vsalo leto sanirali, če se bodo tovornjaki intenzivno vozili po njej. In še ena zanimivost. Italijanski krak proti Benetkam mimo Ikee je v dežju prava milina za vozit. Brez pršenja izpod koles. A imajo drenažni asfalt ali le zato, ker je pred kratkim obnovljeno? Ker tudi na vipavski AC na obnovljenem delu precej manj prši, je pa vmes nekje par metrov drenažnega asfalta za testiranje. Ve kdo kaj več?
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
O prioritetah hitrih cest do Jelšan, Kočevja ali SG težko kaj pametnega rečem - jaz bi želel videti spodobno povezavo prav za vse tri krake, ker trenutna infrastruktura pač ni dorasla prometu in potrebam. Da se težki tovorni promet ne svaljka po vseh mogočih lokalnih cestah se mi zdi smiselno, sploh za lokalne prebivalce.

Žal pri nas gradijo samo avtoceste ali kozje stezice. Potrebujemo tudi kakšno cesto rezervirano za motorni promet, izven nivojska križanja, brez priključkov za n-ti trgovski center. Recimo v stilu Tržič - Ljubelj.
Pa državna malha je prazna. Torej, če je cesta namenjena zgolj mednarodnemu tranzitu, naj jo financirajo tisti, ki imajo od tega korist.
Slovenja ima daleč največji delež mednarodnega tranzita.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Imamo torej stranke, ki bi rade kupovale naš "proizvod". Tranzit, ki bi rad vozil po naših cestah. V poslu nekje na "zahodu" je to zmagovalna kombinacija, ki se je veselijo. V Sloveniji pa je problem. Nekdo bi rad nekaj kupil. Kaka tečnoba, da nas gnjavi. Ne, naša politika si raje izmišlja "razvojne priložnosti" za stvari, ki jih od nas trenutno noben noče kupovati. In sanja, da je tam naše mesto. Mi smo trenutno tranzitna država, izkoristimo to in dobro živimo od tega. Če bi znali ... Koncesije za ceste bi bile v tem trenutku odlična rešitev, ker sami nismo dovolj sposobni. Tako bi vsaj nekaj čistega dobili iz tega biznisa.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.415
2.372
113
Pomurje
Jony torej stojis za tem da je ta cesta ok ,je primerna danasnjemu casu in prometu .?Cesta na kateri se morata avtobusa ob srecanju umikati k bankini da ostanejo ogledala cela.Rad bi da bi tvojo trditev potrdili se soferji avtobusov in tovornjakov.

Koliko lokalnih cest v Slo pa je primerno današnjemu času. Ceste imamo še vedno tako vjugaste kot so včasih konji šli.
Sam vozim čez Knežak. Tam nima ne šleper ne avtobus kaj iskati. Čez Bitnje gre za lokalni promet avtobus in šleper čisto vredu skozi. Problem je tranzit tovorni in turistični. Zato pozdravljam omejitve daljinskega transporta, kot ga je predlagalo ministerstvo.

Glede na karto bi bilo res bolje Postojno povezati z Jelšanami. Je pa tu po mojem laičem mnenju kar precej draga in zahtevna gradnja.
Je odlična priložnost, da se pridobijo EU sredstva za izgradnjo, samo pritiskat je treba na Hrvate, da se skupaj z nami lobira v EU za ta krak.
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.718
113
No pri nas se prepoved malce pozna, tovornjakov je manj. Ker sem na cesti dostikrat s traktorjem se mi praktično skorajda vsakič dogaja, da me prehitevajo tovornjaki v škarje, ker primernih izogibališč nimamo in bi moral tovornjakar minuto ali dve voziti za mano ampak ne, kar v škarje, on sedi visoko in se mu ne bo kaj dosti poznalo, če bo kak avto čelno nabasal... Na leto zagotovo približno 30 takih situacij doživim na cesti, včasih moram celo zavirati in tisti kontra čisto ustavi, da tovornjakar zvozi (ni preglednih ravnin). Vsekakor podpiram to omejitev.

Si mogoče pomislil, da si ti grožnja v prometu? Kaj, če bi se ponoči vozil, če se že moraš?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Si mogoče pomislil, da si ti grožnja v prometu? Kaj, če bi se ponoči vozil, če se že moraš?
Hehe.
Kaj če bi ti začel žret le še tisto sranje/hrano iz Kitajske. Rešeno, kmetje pocrkajo, šleperji bodo imeli prosto pot.
Dodatna prednost je nobenega smradu po gnoju.

PS: kakšne človek bere tukaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Koliko lokalnih cest v Slo pa je primerno današnjemu času. Ceste imamo še vedno tako vjugaste kot so včasih konji šli.
Sam vozim čez Knežak. Tam nima ne šleper ne avtobus kaj iskati. Čez Bitnje gre za lokalni promet avtobus in šleper čisto vredu skozi. Problem je tranzit tovorni in turistični. Zato pozdravljam omejitve daljinskega transporta, kot ga je predlagalo ministerstvo.

Glede na karto bi bilo res bolje Postojno povezati z Jelšanami. Je pa tu po mojem laičem mnenju kar precej draga in zahtevna gradnja.
Je odlična priložnost, da se pridobijo EU sredstva za izgradnjo, samo pritiskat je treba na Hrvate, da se skupaj z nami lobira v EU za ta krak.

Hrvati za dotično avtocesto lobirajo že 20 let. Odkar so svojo pripeljali do slovenske meje.

Tako, da problem je v Ljubljani in nikjer drugje. Avtocesto se je obljubljalo že 30 let nazaj, potem se jo je odlagalo, potem se jo je prekvalificiralo v hitro cesto, potem pa v zgolj 2 km obvoznice mimo centra Ilirske Bistrice. No Google Maps še vedno vodi poletne trume čez center mesta. :p
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
A tisto rec imenujejo obboznica ? 50 km/h ,vlak in semafor....to je res ravno malo malo vec kot nic.