Pred mesecem sem kupil nov telefon Lenovo A6000. Ko se je pojavilo prvo obvestilo o posodobitvi, sem jo zagnal, vendar je posodobitev bila neuspešna - javilo je napako. Po še nekaj poskusih sem telefon nesel v trgovino, kjer je trgovec sam poskusil posodobiti, vendar je bil rezultat isti (oper.sistem Android 4.4), zato je telefon poslal na servis. Ko sem dobil telefon nazaj, je bil instaliran oper. sistem Android 5.0.2 in vse je delovalo v redu. Vendar se je sedaj ob ponovnem sporočilu, da je na voljo posodobitev, zgodila podobna stvar: posodobitev ni šla skozi. Je še kdo imel podobne probleme, ker sem na tujih forumih zasledil, da je kar nekaj podobnih primerov? Ne bi rad ob vsaki posodobitvi pošiljal telefona na servis in čakal 14 dni na popravilo. Razmišljam tudi o uveljavljanju stvarne napake, saj je napaka (če je?) bila očitno prisotna že ob nakupu aparata, čeprav trgovec meni, da napaka softvera ni razlog za uveljavljanje stvarne napake. Sam sem sicer drugačnega mnenja.