adijo punto moj prvi avto
Tudi moj, kraljevsko modre barve. Letnik 2002, takrat je redkokater malcek imel klimo. Mk2 se danes zgleda dobro, sploh ta barva je bila nora.
adijo punto moj prvi avto
Lol, pikec si si pa bogi malo.Saj so celi koncern zjeb.... ali pa samo ugotovili, da sem jim Ferrarije splača delati, ostalo pa je zguba. Z enim prodanim Ferrarijem imajo več dobička kot s 1000 prodanimi Fiati.
oz. moj zadnji in trenutni (Mk2) ... Saj ga bodo še delali dalje, samo ne v Italiji (podobno kot WV hrošča v Meksiku) - pač pa v Srbiji še nekaj let (Punto Classic) ... Če se mojemu kaj zgodi in ne bo za najt rabljenega tu, bom pa novega od tam uvozil ... ko bo "mus" na elektriko pa takega :adijo punto moj prvi avto
https://www.rtvslo.si/zabava/avtomo...ijo-proizvajalci-luksuznih-avtomobilov/462881Lol, pikec si si pa bogi malo.
Sam predstavnik Ferrarija je na vprašanje kako financirajo razvoj v F1 in posledično avtov za prodajo odgovoril na kratko: Punto.
Letno pa prodajo čez 8000 avtov. Torej čez 500 milijonov dobička letno. Koliko dobička letno pa pridelajo s fiati?https://www.rtvslo.si/zabava/avtomo...ijo-proizvajalci-luksuznih-avtomobilov/462881
"Absolutni zmagovalec je Ferrari, ki je v prvi polovici letošnjega leta z vsakim avtomobilom v povprečju ustvaril 69 tisoč evrov dobička."
za razliko od puntov, kjer so znanje kupili na tržnici, tako da ni bilo potrebno nič razvoja in testiranja, samo postavili so jih na cestoJa danes, ampak tole je bilo treba razviti in stestirati v F1.
Niso kupili znanja na tržnici za 5 €.
...