Andrej Štanta je s partnerjem zasnoval znamko, obliko in dodatke za slovenski superavto shayton equilibrium. O izdelavi prototipa se pogovarja z Italijani. Za prvo fazo izpeljave projekta potrebuje pet milijonov evrov, za naslednje še več. Do prvih sredstev bo prišel s prodajo oblačil znamke Collection69, do naslednjih z vlagatelji.
Andrej Štanta je mlad oblikovalec, ki je diplomiral na akademiji za likovno umetnost, smer industrijsko oblikovanje. Znamka superšportnih avtomobilov so njegove sanje, financirati pa jo bo poskušal z oblikovanjem oblačil, pohištva in drugih izdelkov.
Andrej Štanta je mlad avtomobilski navdušenec, ki si je postavil zelo visoke cilje - zasnovati znamko superšportnih avtomobilov Shayton, ki jo je poimenoval po sokolu v jeziku ameriških Indijancev. Znamka Shayton je za zdaj le dobro zasnovana ideja, prvi model equilibrium pa superšportnik, ki obstaja le v digitalnem svetu. Fotografije na vrhunski spletni strani
www.provoco.eu so le odlične fotomontaže tridimenzionalnega avtomobila, postavljenega v realno okolje.
Projekt je dvignil prah
Vsak projekt se mora nekje začeti. Štanta ga snuje že leta in skupaj z Dominikom Černeličem, ki je zasnoval blagovno znamko, že načrtujeta naslednje korake. Z vrhunsko predstavitvijo na spletu sta navdušila tuje medije in pritegnila veliko pozornosti, opazili so ju pri Lotusu, dobila sta ponudbo za brezplačno sodelovanje na ameriški vztrajnostni dirki ...
Tako sta laže začela pogovore z italijanskimi studii za izdelavo prototipa, s proizvajalcem Audijem za dobavo dizelskega motorja 5,9 V12 TDI, pred dnevi sta imela prve pogovore s tehničnim direktorjem iz italijanske Modene . Prva faza projekta, izdelava prototipa, ju bo stala pet milijonov evrov. Vse naslednje, te zajemanjo razvoj oziroma nakup sestavnih delov, pripravo proizvodnje, testiranja, trženje in komercializacijo avtomobila, bodo še precej dražje.
Do uresničitve sanj s prodajo oblačil Collection69
"Za prvo fazo bomo denar poskušali zbrati tudi z znamko oblačil Collection69, ki jo bomo prek spleta začeli tržiti junija letos. Gre za slovensko blagovno znamko trendovskih oblačil, ki jih bomo izdelovali v Bangladešu in tržili po vsem svetu. V tem trenutku že imamo sedem tisoč naročil, letos pa nam bo prodaja prinesla med 180 in 200 tisoč evri," pojasnjuje Štanta, ki sta mu pri zagonu posla z oblačili finančno pomagala tudi starša.
"Manjkajoč denar bomo poskušali pridobiti z vlagateljem, prodam pa le manjšinski delež. Veliko zanimanje možnih kupcev nam bo morda omogočilo, da bomo projekt financirali z avansnimi vplačili za avto, ki bo na ceste zapeljal leta 2014, če bo šlo vse po načrtih," je odločen Štanta, ki svojih sanj ne želi prepustiti komu drugemu.
Slovenci ob tem že imamo znamko superavtomobilov. Gre za znamko K1, izdelek ptujske družbe Maromi . Ta je pred kratkim predstavila prvi izdelek K1 renovatio z okvirno ceno okoli 250 tisoč evrov, ki pred uradno prodajo v prihodnjem letu že nabira testne kilometre po slovenskih cestah in hrvaškem dirkališču Grobnik.
Načrti
Cilj je izdelava 150 avtov
Tehnika avtomobila shayton equilibrium še ni znana, Andrej Štanta pa zdaj načrtuje audijev 5,9-litrski motor TDI z močjo okoli 500 konjev, podvozje nissana GTR ter uporabo ogljikovih vlaken pri zasnovi karoserije in drugih delov, kar bi avtomobilu zagotovilo majhno težo, vrhunske zmogljivosti in majhne izpuste.
Andrej Štanta bi v življenjski dobi superavta, torej v približno sedmih letih, rad izdelal 150 avtomobilov kupejevske in kabrioletske zasnove s ceno okoli milijon evrov za avto. S temi načrti bi pokril vlaganja in si zagotovil denar za razvoj modela, ki bi nasledil shaytona equilibriuma.
-----------------------------------------------------------------------
Takle je zdaj stanje...prvo Bojo cote prodajali