Glede jajca in kure - v Sloveniji je do te avtomobilske situacije prišlo zaradi zgodovine: ljudje so si v času po 2. sv. vojni močno želeli avtomobile, dobiti je bilo možno samo fičota in mogoče še kaki moskvič, pa še to po letu dni čakanja. Stanje se je do osamosvojitve le malo izboljšalo: na voljo je bila Zastava, TAS-ov Golf in za najbolj premožne kak avto iz uvoza.
Po osamosvojitvi pa so seveda vsi želeli kupit avta, ampak kaj ko denarja ni bilo (samo spomnite se, kakšna brezposelnost je bila po letu 1991). Vendar smo v primerjavi z ostalimi jugoslovanskimi sosedi hitreje napredovali in ljudje so si končno lahko kupili avtomobile po svojem okusu. Posledično se je vse manj ljudi vozilo z javnim prevozom, ki tako ni dobil potrebnega denarja za obnovo, država pa je imela dovolj dela z vlaganjem v vse ostalo, da niti ne omenjamo privatizacijo in nacionalizacijo.
Tako pa je prišlo do takšne situacije kot je danes - začaran krog, kjer ljudje ogromno denarja porabijo za avtomobile, javnega prevoza pa ne uporabljajo ker je zastarel, brez potnikov pa se ne more razvit.
Edina rešitev so razni zakoni in predpisi kot v tujini: plačilo za vožnjo po centru mest, en pas rezerviran za avtomobile s vsaj dvema potnikoma itd. Dokler pa bo stanje takšno ko je in se vsak ''mora'' pripeljati z avtom pred vhod (trgovine, službe...) pa bo takšno stanje še naprej.
Ampak v par letih se bo to po moje spremenilo, goriva bodo toliko dražja, da se marsikomu ne bo več splačalo imeti avta (ali pa samo za vikend izlete), pa tudi sama miselnost ljudi se spreminja - ni več tistega ''moram imeti nov avto, najvišje bmw klase, pa naj stane kar hoče'' ampak se marsikdo zadovolji s kakšnim rabljenim, starejšim avtom, ker mu služi enako dobro (oz. še bolje) kot nov avto.