Skuter za v službo

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
Citat:
Uporabnik blackberry pravi:

Kako je z vožnjo skuterja sedaj, ko je hladnejše vreme?

Jaz osebno vidim motor namenjen za vožnjo v službo s čim boljšo vertno zaščito...kar z drugimi besedami pomeni, da zadeva ni problematična tudi v hladnejšem vremenu - pač se oblečeš (z dobro motoristično jakno lahko shajaš do minusa)...važno je da ne piha (preveč).
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Moja prva je bila Primavera 125; tud po snegu je šla bp, štriki okol feltne sistem. Je pa seveda to mal nazaj...
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik Drago pravi:
Citat:
Uporabnik kadunnc pravi:
Velik je takih k bi bili motoristi, izpita pa nebi šli delat...
confused-1.gif


Za motor in opremo bi takoj odšteli 3-4kEU za izpit je pa škoda denarja
confused-1.gif


Moje mnenje je, da ti avtošola da vsaj tisti najmanjši minimum znanja, ki ga rabiš za na cesto, čeprav prakitčno nimaš pojma o vožnji z motorjem ko enkrat narediš izpit.

Na tvojem mestu bi razmišljal o opravljanju izpita in še o kakšnem motorističnem tečaju na Vranskem, ne pa o tem kdo bo plačal ko te bodo sestavljali nazaj, ko se boš stresel...

Se popolnoma strinjam, zato sem tole citiral, če je mogoče kdo spregledal. Sam bi dodal še, da je za vse, kar ima balanco (razen biciklov), potreben izpit za A kategorijo. Tako se pa nekateri šlepajo s 4kolesniki, MP3ji...

In kje so razlike k so tolk velke med B in A izpitom? Razen to da pa bi morale biti obvezne ure poligona, to pa sigurno, ampak poante v A izpitu pa nevidim napram B
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.019
394
83
tam ko se terc po tori rola
Kje je razlika med A in B izpitom? Kako to misliš..? A zakaj ne bi mogel avtomobilist voziti motorja, ne da bi delal A kategorijo? Predvidevam, da motorja še nisi vozil... Ni to, če znaš peljati kolo (zaradi ravnotežja), pa če poznaš pravila in predpise (če že voziš avto)... boš pa motor tudi. Na motorju mora biti vsaj malo poštimano na podstrešju, da se vožnja ne konča že ravno za drugim ovinkom.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Na motorju mora biti vsaj malo poštimano na podstrešju, da se vožnja ne konča že ravno za drugim ovinkom.

Ja in kaj ima to veze z ponovnim opravljanjem CPP itd? KOlkr sem napisal praksa bi morala biti, 10 ur ceste in 10 ur poligona pa je. V cem je potem tezava motoristov ki so vsako leto v krstah, vrjetno niso imeli izpita?

Kaj je razlika med izpitom H al kaj je ze za moped ki ga dobis avtomaticno pri B in kaj med A, z skuterjem se moras isto po cesti vozit kot avto, razvrscanje itd, potem pa ze vec nevem zakaj za vraga bi rabil delat A izpit. In ja ne grem ga delat ker stane 700eur, ce bi bil 300 bi ga se su.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.019
394
83
tam ko se terc po tori rola
Tisto o 700 evrih za izpit... res je malo pretirano. Samo služenje avtošol.
Glede prvega odstavka tvojega posta.. sem odgovoril z zadnjim stavkom mojega prejšnjega posta.... V večini kar drži.
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Pa kakšnih 700€. Izpit za A kategorijo pride kar čez 1000€. Jaz sem letos poleti nekaj gledal in računal, pa je....mislim, da je ura +40€ (z motorjem avtošole-min. 20ur).itd ! +CPP, izpit, !
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.241
5.640
113
Citat:
Uporabnik motofrik pravi:
Na motorju mora biti vsaj malo poštimano na podstrešju, da se vožnja ne konča že ravno za drugim ovinkom.

No in za 1000eur za izpit A bi potem človek pričakoval da bi v to privlekl še kakga psihologa da te mal pogleda....
 

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Sej se bodi spomnili kaj takega.....ampak potem ne bo 1000€ ampak 1400€ ali več! Je potrebno plačati psihologa, pa še dodatnih nekaj žepov!
Tako z B, kot z A izpitom, si takoj po opravljenem izpitu še (pre)zelen in se prave izkušnje pridobiš "sam" z vožnjo!


P.S. me pa nekaj drugega zanima. Če opravljam izpit za A brez omejitev in s svojim motorjem, Mora biti ta motor opredeljen za vožnjo z A izpitom?
In npr. bi vzel Piaggio Mpr3 500 ali bi lahko s tem motorjem delal izpit (tudi avtošolo) ali ne ?
 
Nazadnje urejeno:

Primoz

Pripravnik
21. avg 2007
120
0
16
Nova Gorica
Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
Pa kakšnih 700€. Izpit za A kategorijo pride kar čez 1000€. Jaz sem letos poleti nekaj gledal in računal, pa je....mislim, da je ura +40€ (z motorjem avtošole-min. 20ur).itd ! +CPP, izpit, !

P.S. me pa nekaj drugega zanima. Če opravljam izpit za A brez omejitev in s svojim motorjem, Mora biti ta motor opredeljen za vožnjo z A izpitom?
In npr. bi vzel Piaggio Mpr3 500 ali bi lahko s tem motorjem delal izpit (tudi avtošolo) ali ne ?

Ravnokar delam za A kategorijo, stroski so pa sledeči:
- Tečaj CPP 80€ (sedaj je cena padla na 50€)
- Republiški testi mislim da cca. 35€
- Zdravniški cca. 30€
- 20+1 ura vožnje 35€*21=735€ (- popust...ne vem še kolk bo tega) recimo 35€
---------------------------------------------------------------------------------------------------
= cca. 845€


Kar se tiče B kategorije in MP3 je pa tako, da doličeni modeli so vozni z B kategorijo drugi pa spet ne...mislim, da je fora v tem ali imaš zavoro (zadnjo) na pedal ali na krmilu...tako, da je boljše da vprašaš direkt na avtošolo ali bi lahko z tvojim MP3-jem opravljal.

Lp Primoz
 
Nazadnje urejeno:

Yagi

Fizikalc
24. jan 2008
714
29
28
Hvala Primož za izčrpno poročilo, kar se stroškov tiče.

Pri Mp3 je med "navadnim-A kat." in Mp3 z B kat.(LT) razlika v desni nožni zavori (zadnja) in pa razmaku sprednjih koles. LT ima mislim, da 465mm, navadni 455mm!
Osebno bi A kat. delal samo zato, da bi lahko kaj močnejšega električnega nabavil.Sem razmišljal tudi o Mp3 Hybrid vrjanti, vendar bi bila elektrika tako malo izkoriščena, da izgubi smisel. Bolj do izraza bi prišel Vectrix VX-3 ali pa Brammo Empulse R. Za oba, pa potrebujem izpit A kategorije!


Lp, Yagi
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.241
5.640
113
Pa B ma avtomobilske zmigavce....A pa kot motor na palckah
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Pa še moja izkušnja:
Pred nekako 8 leti sem ugotavljal, da je vožnja do službe (4 km) in na krajših relacijah lahko bolj ugodna, če bi si nabavil nekaj na dveh kolesih, kar bi bilo hitrejše od kolesa.
Ker imam A kategorijo že vse od leta 1967, ovir za izbiro ni bilo, razen seveda finančne (škrtost
wink-1.gif
) Tudi s skuterjem (Lambretta
150/200) sem veliko prevozil, vendar je bila moja zadnja vožnja v zgodnjih sedemdesetih, nato so prišli avtomobili.
Problem je bil, da sem v dobrih 35 letih popolnoma izgubil občutek za obnašanje z motorjem v prometu, kar me je precej skrbelo.
Zato sem se še pred nakupom dogovoril z inštruktorjem iz avto šole za kratek tečaj in opis možnih pasti pri mestni in primestni vožnji. To mi je precej dvignilo samozavest in kmalu zatem sem kupil 125 ccm 'kitajca' (ima ime, kakor da bi vrgel vazo po štengah)
Prvo leto sem ga skoraj več popravljal, pravzaprav odpravljal napake pri montaži, kakor vozil, vendar mi je bilo to pravzaprav kar všeč.
nekajkrat sem šel tudi na nekoliko daljše vožnje (50+km v eno smer), zadnji dve leti pa le še po mestu, po nakupih in podobno.
Ko se temperatura spusti pod 10°, ga ne uporabljam, prav tako ne v primeru dežja, pa čeprav sem ga opremil s pleksi ščitnikom.

Skratka: začetna investicija je bila za novega (skuter + čelada + obvezna oprema + registracija) manj kakor 1000€ in sem še danes s svojo takratno odločitvijo več kakor zadovoljen.

LP