skuter servis

bmwm3csl

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
21. jul 2007
1.430
0
36
33
Domžale
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Kaj pa kak xsenon kit...je že kdo sprobavu pr vs...deluje al...? Sprašujem zgolj zarad povečanja svetilnosti......ne da bi biu kak šikimiki freak!!! Runnerca ma H8 lampe........da se H11 not sam morš mal predelat vložek....zato sm razmišlu o H11 kitu!

Xsenon na 50ccm bolj kot ne odpade. Čeprv obljubljajo, da ma dost mejhno porabo energije da bi na 50ccm skuterju delal potem ni tako. Frend je mel na runnerci 50 in je super delal ene pol minute pol so pa sam ugasnile.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
OK tnx za info......sj mi je logično mal da bl težka k nima konstantne napetosti!
 

bmwm3csl

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
21. jul 2007
1.430
0
36
33
Domžale
Mogoče bi se splačal kupt kkšne bolše žarnce, kot so naprimer Philips Moto Vision ... je pa res, da znajo bit mal dražje.

Moto%20Vision.jpg
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
jah ta umetnost od gilere ma H8 35W žarnco....na p22d podnožju tko da dvomm da lah kako znanost odkrivaš!

Sm zbrusu H11 tko da pašejo not......pa so 55W sam je sama napeljava tolk švoh da še mn svetjo!
Tko da bv
Hvala useen
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
kaj je normalno, da leti stock runnerca brez blokad 80 po števcu (70 po gps) al je kaj narobe?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
letnik 97 runnerce pa NRGji so šle po deblokiranju 100 po števcu....pol so jih pa omejil!

pa meu si tud tole verzijo http://en.wikipedia.org/wiki/Gilera_Runner

Gilera made a daring release in 1998-1999 with the Gilera Runner 'DD' otherwise known as the DarkDream. These Runners were all SP versions and featured a Dell'Orto 17,5 mm carburetor which was limited but easy to undo and were fabric fitted with a 50 cc Fast Cylinder. This resulted in a large popularity for this version which still keeps on. The DarkDream is well known for its speed and durability. The cylinder itself is made in the factory where the Gilera Runner is made
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
navadna sp verzija 2002. Dva tedna nazaj bil menjan cilinder, bat, lezaji, ...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
ja sj to ti gre čist normalno za nov oz "nov" motor! 90 po števcu( ok ti nima lih najbl veze k lah si ga tko naštimaš da tud 120 kaže pr 80 na uro) pa enih realnih 80 po garminu!
 
Nazadnje urejeno:

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
včeraj sem naštimal blokado v izpuh zaradi tehničnega, pa sem komaj po enem malem bregu gor prilezel, danes pa sem se razp... pa vzel motor narazen, vzel eno cev, pa naredo ven 6,5mm podložko. sm tak trofo da gre moped po bregu dol točno 55 po števcu pa nič več.
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
Podložka pr prenosu (jermenu)??? K jst tud rabm za tehničnga!
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
yep! 6,5mm. tam neki sem bil danes na tehničnem pa je pokazal 45,7km/h.
smile-1.gif

Ti kot vidim že imaš izkušnje z runnercami. Kaj bi lahko blo narobe na motorju, da izgubi obrate, ko je vroč pri vožnji v klanec?
Se pravi, ko se peljem v klanec pa pride kaki ovinek je treba ga spustit. Sam se obrati zmanjšajo pol ko ga spet dodam (kar vodi v to da se tudi hirtost manjša
smirk-1.gif
). Kot da nebi prestavil. Predvidevam da je nekaj pri prenosih.
Če se pa pol ustaviš pa ponovno spelješ pa gre spet normalno.
Ko je mrzel teče normalno.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
To se je tud men dogajal včasih......sm šel v klanc pa je delu kt da bi bil skos v isti prestavi......sam to mi je ene 3x nardil pol je pa samo od sebe nehal tko da nimam pojma kaj bi to lah blo! Najbrš ni nč hujšga da bi se rabu zdei sekirat!

K da bi se vario zašteku!

 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
https://beedspeed.com/html-pages/HowToFitVariatorAndRollerWeights.htm

MOJE predvidevanje!!!! Glede na to da si reku da so ti zamenjal komplet cilinder....pa take fore
hysterical-1.gif
da je biu prej gor kak 70ccm kit in da so pozabl kako original vzmet nazai dat!

Spring: The pressure spring is vital to give the right amount of load to the transmission belt which must be balanced with the force developed by the centrifuge masses, in relation to the kind of engine coupling. If the belt slips, it will be necessary to fit a spring with more load. Then recalibrate the MULTIVAR. On the contrary if you fit a spring with too much load, a lot of engine power will be lost due to friction and the transmission belt, together with the pulleys, and these will be rapidly destroyed.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
sem že sam rešil. menjal sem valjčke, vzmeti na sklopki in povratno vzmet. zdaj spelje pri višjih obratih (nasploh laufa pod višjimi obrati) pa ne izgublja več moči. morem še sam druge valjčke dat v ponedeljek noter, ker sem prelahke vzel (4.5g). prej pa so bli noter 7.5g pa še eni. 2 različna kompleta.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
smile-1.gif
Gox-sovi nasveti najbrš.........me zanima kolk sklopk je že zamenju k jih tolk rad vrti pod obrate
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
nop. sem šel čist na slepo to delat.
crazy1.gif
pa očitno je blo nekaj v tem. pomoje je bla sklopka kriva.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.243
5.641
113
Pomoje je blo sam umazana tolk pa se uzadi ni variator lepo uklaplu pa izklaplu...na ta sprednem etak ni kj dost umazanije!

Spucaš...namažeš tk kje treba...kj azmenjaš pa gre

Kas pa ene vzmeti not daju? Me zanima k moje na sklopki so že mal raztegnene k takoj zagrab....morm mal menjat!