S start sprejem so mojstri že BISTVENO močnejše narejenim motorjem tesnilo na glavi odprli al pa kako glavo dodatno naluknjali.
Za vžig delujočega motorja ne rabiš nikakršnega start spreja. Če motor kljub vztrajnemu kurblanju po desetih minutah ne vžge, se lotiš diagnostike lepo po korakih.
1. Imamo bencin?
2. Imamo iskro?
3. Imamo cilinder in bat?
Pod 1. moraš preverit, če bencin pride do vplinjača in če od vplinjača pride do cilindra. Pri izdatnem kurblanju brez vžiga je ena možnost za preverjanje to, da pogledaš, če je svečka mokra/vlažna.
Pod 2. odvijačiš svečko in preveriš, če je na njej iskra. Če ne veš, kako se to naredi, si poišči navodila kje na netu ali, še bolje, naloži moped na prikolico in k prvemu splošnemo mehaniku na vasi
Pod 3. ma, če pod 2 ni šlo, ne bo šlo tudi pod 3
Ne uporabljat start spreja, ker boš motor "vžgal" mogoče zadnjič pred večjimi stroški.