škodni dogodek AO

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Če imaš PR04 in v preteklih 5 letih nisi povzročil prometne, skočiš v PR01 in imaš zamrznjen bonus. Brezplačno.
Meni se zdi dobra storitev, da ne rabiš nonstop doplačevati odkupa, pa imaš že 20 let brez škode. Pol pa ga mogoče enkrat ne doplačaš, pa se ti ravno takrat kaj pripeti in ode 15%.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Ima pa PR01, kar pomni da z eno škodo padeš na PR04 (50%), kar je pa tudi bolje kot pri ZM iz PR03 na PR06 (40%), ali še huje pri Triglavu iz PR04 na PR07 (35%). Ob predpostavki, da nočeš doplačati odkupa, oziroma ga pri Triglavu niti ne moreš.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Ja, to je res, ampak če bi recimo šel popust do 70%, bi tudi ob nesreči padel na 60, 65%, pa bi bil na koncu na boljšem, kot pa ta blokiran 50% razred.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.770
15.830
113
Če. Pa še to mi povej - koliko je 70% -15% kolikor % (oz. 3 premijske razrede) izgubiš ob eni škodi? Hint: Ni ne 60, še manj pa 65%. Sicer pa kaj ti pomaga recimo 55% bonifikacija, če je pri recimo konkurenci premija nižja ob upoštevanju 50% bonifikacije?
grims-1.gif

Kot vedno - šteje končna cena (ter pogoji) in ne višina popusta/bonifikacije. Pa ta blokiran 1PR je dejansko prav super zadeva, skoraj enako kot PR1 z OPŠ.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Končna cena šteje ja, zato mi zamrznitev ne pomaga kaj dosti, ker je enako kot je 50% povsod drugod, recimo
wink-1.gif


Nesreče itak ne bom imel, tako da me zamrznitev ne gane, me pa ganejo vsi silni euri ki gredo vsako leto v "vreče brez dna"
wink-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.770
15.830
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Nesreče upam da ne bom imel

Fixed. Ker tist trdilni stavek pač ni štimal saj smo vsi ljudje in vsi kdaj kaj zaj3bemo
wink-1.gif


Tisti tvoj recimo pa enako kot povsod drugod pa prav tako ne drži ampak hey, ti že veš
smile-1.gif
 

fisherman74

Zelenc'
3. jan 2011
24
0
1
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
ksz..

Da si še tole temo malce sposodim
smile-1.gif


Kako je s popravilom škode, če vozilo medtem zamenja lastnika? Zavarovalnica je že poslala papirje, da "urejajo" zadevo, ampak ker se gre za nesrečo v tujini, bi znalo trajali kak mesec, dva...

Avto pa bo medtem zamenjal lastnika.

Kako se sploh dandanes rešujejo te zadeve? Na avtu je še vedno poškodba, je potrebno počakati na zavarovalnico, da odobri zadeve, ali se pač lahko na lastne stroške popravi in potem dobi od zavarovalnice nazaj denar?

Odškodninski zahtevek boš torej delal po 4. direktivi preko slovenskega pooblaščenca. Slovenski pooblaščenec bo delal striktno po navodilih tuje zavarovalnice, ki bo poizkusil aplicirati likvidacijsko prakso države v kateri se je nezgoda zgodila, le ta se po državah lahko precej razlikuje (npr. totalka po italijansko je drugače kot po slovensko, čehi znajo aplicirati amortizacijo na vse nove vgrajene rezervne dele, itd.) ...mislim, da se zna mimogrede zavleči kake tri mesece, sploh ker se zna vmes vtaktniti še posrednik (Avus).
Pri Slovenskem pooblaščencu so naredili ogled cenilca?
Kje v tujini si imel nezgodo? Pri kateri zavarovalnici je zavarovan povzročitelj? Koliko je vrednost vozila pred nezgodo? Na koliko se ocenjujejo stroški popravila?
Načeloma lahko avto sam popraviš, vendar je najbolje, da jim dostaviš predračun, da dajo oni svoj OK in potem na osnovi predračuna popraviš z računom (to ne drži v primeru totalke!!!)
Tudi to, da avto vmes prodaš, ne bi smelo predstavljati problemov ampak, kaj bo kupec plačal ceno vozila pred nezgodo (malo težko verjamem) ali kot poškodovano vozilo (v takem primeru priporočam, da prej obvestiš zavarovalnico)? Če prodaš po znižani vrednosti (zaradi škode) ni rečeno, da ti bo zavarovalnica priznala tako vrednost.